Lefier | Medewerker Verhuur

Efficiënt woningen verhuren én aandacht voor de individuele klant.

Lefier maakt zich sterk voor een samenleving waarin iedereen een thuis heeft, zich thuis voelt, zichzelf kan zijn en volwaardig kan meedoen. Wij bieden ruim 30.000 huishoudens een betaalbaar thuis. Ieder jaar heet ons team Verhuur gemiddeld zo’n 3600 nieuwe huishoudens welkom bij Lefier. Een dankbare taak! Word jij ook blij als je een snelle en goede match kunt maken tussen een woningzoekende en een passende huurwoning? Heb jij hart voor onze huurders, denk je in resultaten en werk je graag samen? Dan is medewerker verhuur bij Lefier de functie voor jou!

Wat zijn jouw uitdagingen?

  • Je bent verantwoordelijk voor het opnieuw verhuren van woningen die na een verhuizing weer beschikbaar komen.
  • Je zorgt voor publicatie van de beschikbare woningen op Woningnet, Thuiskompas en/of Room.
  • Je hebt contact met geïnteresseerde woningzoekenden die op basis van hun inschrijfpunten in aanmerking komen voor de beschikbare huurwoning.
  • Je voert in een digitale werkomgeving diverse (administratieve en verhuurtechnische) werkzaamheden uit, zoals: adverteren, selecteren, uitvoeren inkomenstoets, opstellen huurcontract, innen van de eerste huurbetaling en plannen van de oplevering van de woning aan de nieuwe huurder bij de bouwkundig verhuurmakelaar.
  • Je beantwoordt 2e lijns vragen over de verhuur van onze woningen en het verhuurproces.
  • Je streeft naar minimale leegstand en hanteert een efficiënte aanpak conform kaders.
  • Je regelt de verhuur aan bijzondere doelgroepen die door het gebiedsteam hiervoor zijn aangewezen.
  • Je beoordeelt aanvragen voor woningruil en wijziging tenaamstelling aan de hand van vastgestelde criteria en zorgt na goedkeuring voor de (administratieve) afhandeling.
  • Je regelt alles omtrent de verhuur van nieuwbouw zoals het plannen van de publicaties van de woningen, een kijkmiddag en de (feestelijke) oplevering met de nieuwe huurders.

Wat we jou bieden

  • Een uitdagende baan bij een maatschappelijke organisatie én in een fijn team.
  • Een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor één jaar.
  • Arbeidsvoorwaarden conform de CAO Woondiensten (schaal F, min. € 2.831,- max. € 3.438,- bruto per maand bij een 36-urig dienstverband).
  • Maximale ondersteuning en faciliteiten met betrekking tot vakinhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling.

Waar wij blij van worden

  • Je bent klantgericht en wikkelt klantvragen snel en vakkundig af.
  • Je bent resultaatgericht; een minimale leegstand staat bij jou hoog in het vaandel.
  • Je bent administratief onderlegd en houdt van het werken in een digitale omgeving.
  • Je rapporteert over je werkzaamheden.
  • Je werkt accuraat, kunt goed plannen en snel schakelen.
  • Je beschikt minimaal over MBO werk- en denkniveau.
  • Enige ervaring is een pré.
  • Vaste werkdag is de maandag en vrijdag.

Over Lefier

Goed wonen bereikbaar houden voor iedereen. Duurzaam, veilig en betaalbaar. Dat is waar we ons als woningcorporatie sterk voor maken. Da’s niet alleen een grote verantwoordelijkheid, maar ook een flinke uitdaging. 

Het is voor ons dus cruciaal daadkrachtig en vernieuwend te blijven. Daarom staan we open voor ambitieuze Lefhebbers: maatschappelijk betrokken mensen met liefde voor hun vak en een gezonde dosis lef. Herken jij je hierin? Dan ben je van harte welkom.  

Je krijgt alle support en ruimte om het verschil te maken. Zo bouw je niet alleen duurzaam aan het woonplezier van onze huurders, je tilt ook je eigen ontwikkeling naar een steeds hoger niveau. Wil je ons beter leren kennen? Kijk dan op www.lefier.nl. 

Meer weten of solliciteren?

Neem dan contact op met Ruben van Duinen, via 06 - 53 56 29 15. Ruben is teamleider Incasso en contactpersoon voor de vacature en vertelt je graag meer. Hij is bereikbaar van dinsdag tot en met vrijdag.

Meteen solliciteren?

Graag! Mail je motivatie en CV uiterlijk op 18 juni 2023 naar solliciteren@lefier.nl, ter attentie van Albertine van Heck.  Vermeld in het onderwerp van je mail het vacaturenummer 2023-40. De sollicitatiegesprekken vinden plaats in week 25 en/of 26. We zijn erg benieuwd naar je! 

Wij vragen je om bij indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aan te leveren. De kosten voor het aanvragen van de VOG worden door Lefier vergoed.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.