Lefier | Manager Klantenservice
Een hoge klanttevredenheid én gestroomlijnde klantprocessen en –systemen. Dat vraagt om Lefhebbers!
Zorg jij er samen met je teamleden voor dat onze huurders zich gezien en gehoord voelen en weten dat Lefier haar afspraken nakomt? En vind jij het belangrijk dat onze medewerkers iedere dag echt het verschil maken om onze huurders blij te maken? Ben jij die bevlogen, ervaren en klantgerichte manager die kan inspireren, professionaliseren en positioneren? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat zijn jouw uitdagingen?
- Je zorgt voor soepel lopende klantgerichte processen op het gebied van woningverhuur, incasso en de afhandeling van klantvragen via onze (4) fysieke klantpunten, telefoon en online dienstverlening;
- Je bent het boegbeeld van klantgericht werken binnen Lefier en neemt een voortrekkersrol in het centraal stellen van de huurder en haar belang in onze processen;
- Je zorgt voor de verdere doorontwikkeling van de Klantenservice tot een kwalitatief hoogwaardige afdeling dat het hart vormt van Lefier. Het kwaliteitsplan dat er ligt, breng jij tot verdere implementatie samen met je teamleden;
- Je zorgt samen met je teamleden dat de interactie met onze huurders klantgericht, effectief en efficiënt wordt vormgegeven;
- Je geeft vorm aan en bent verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van processen en systemen die relevant zijn voor jouw afdeling. Ook draag je waar nodig bij aan relevante projecten, bijvoorbeeld als opdrachtgever of lid van een stuurgroep;
- In 2023 draag je vanuit je rol als proceseigenaar actief bij aan de implementatie van een belangrijke release van ons ERP systeem en het opzetten van procesmanagement in de organisatie;
- Je stuurt het team Online Dienstverlening aan. Hiervoor vertegenwoordig en vertaal je de wensen van de organisatie door naar het team. Je hebt een visie op onze website, ons klantportaal en onze overige online kanalen en brengt deze tot een hoger niveau.
- Je vertegenwoordigt Lefier in de samenwerkingsverbanden van onze drie woonruimteverdeelsystemen, bijvoorbeeld als voorzitter van Thuiskompas.
- Binnen het MT van Wonen & Wijken draag je bij aan strategische en tactische beleidsvorming op alle relevante volkshuisvestelijke thema’s. Ook werk je actief mee aan de implementatie ervan.
- Je zorgt voor het ophalen, monitoren en analyseren van klanttevredenheidsdata. Om ervoor te zorgen dat iedereen bij Lefier zich betrokken bij en verantwoordelijk voelt over de klanttevredenheid, deel en ontsluit jij deze data regelmatig binnen Lefier. Op die manier kunnen we samen meer sturen op de continue verbetering van onze dienstverlening.
- Je bouwt en onderhoudt een extern netwerk van contacten die relevant zijn voor jouw functie en voor Lefier.
Wat we jou bieden
- Een uitdagende en afwisselende baan bij een dynamische en maatschappelijke organisatie.
- Maximale ondersteuning en faciliteiten met betrekking tot vakinhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling.
- Een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband.
- Goede arbeidsvoorwaarden conform de CAO Woondiensten (schaal M).
Waar wij blij van worden
- Je bent een ervaren manager met een sterke focus op de klant;
- Je staat voor je team en geeft leiding op een coachende, ontwikkelgerichte en faciliterende manier. Ze hebben aan jou een fijne sparringpartner;
- Je hebt een duidelijke visie op (online) dienstverlening;
- Je hebt een goed analytisch vermogen en bent communicatief sterk;
- Ervaring met CRM en ervaring in een klantcontactcenter heeft sterk onze voorkeur;
- Ervaring in/met volkshuisvesting heeft de voorkeur, maar is niet noodzakelijk;
- Je bent plezierig in de omgang en betrouwbaar in je gedrag;
- Je neemt het initiatief daar waar het moet en bent resultaatgericht;
- Je werkt zelfstandig en zelfstartend maar blijft continu in verbinding;
- Je beschikt over minimaal HBO+ werk- en denkniveau.
Over Lefier
Goed wonen bereikbaar houden voor iedereen. Duurzaam, veilig en betaalbaar. Dat is waar we ons als woningcorporatie sterk voor maken. Da’s niet alleen een grote verantwoordelijkheid, maar ook een flinke uitdaging.
Het is voor ons dus cruciaal daadkrachtig en vernieuwend te blijven. Daarom staan we open voor ambitieuze Lefhebbers: maatschappelijk betrokken mensen met liefde voor hun vak en een gezonde dosis lef. Herken jij je hierin? Dan ben je van harte welkom.
Je krijgt alle support en ruimte om het verschil te maken. Zo bouw je niet alleen duurzaam aan het woonplezier van onze huurders, je tilt ook je eigen ontwikkeling naar een steeds hoger niveau. Wil je ons beter leren kennen? Kijk dan op lefier.nl.
Meer weten of solliciteren?
Ben jij al enthousiast maar wil je graag nog meer weten? Neem dan contact op met Judith van den Berg (HR-adviseur) via 06- 55 00 02 32 of Elly Abeling (Teamleider KCC) via 06- 20 88 44 07.
Meteen solliciteren? Graag! Mail je motivatie en cv uiterlijk 8 februari a.s. naar solliciteren@lefier.nl, ter attentie van Elly Abeling. Vermeld in het onderwerp van je mail het vacaturenummer 2023-08.
Wij vragen medewerkers om bij indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aan te vragen. De kosten hiervoor worden door Lefier vergoed.
Gesprekken
De sollicitatiegesprekken staan gepland op 14 en 16 februari. We streven naar een startdatum op 1 april a.s. en waar mogelijk eerder.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.