Lefier | Klantconsulent

Aandacht voor de klant èn een korte wachttijd. Dat vraagt om Lefhebbers.  

 
Goedemorgen, Lefier, u spreekt met…. , wat kan ik voor u doen? Klinkt jou dat als muziek in de oren? Heb jij oprecht aandacht voor onze klant? En ben je ook in staat om lange wachttijden te voorkomen? Houd je van afwisseling en ben je niet bang voor een beetje hectiek? Wij zijn op zoek naar meerdere klantconsulenten! 

Wat zijn jouw uitdagingen? 

  • Je handelt op een klantvriendelijke, dienstverlenende en professionele manier vragen en meldingen van klanten af (inclusief de administratieve afhandeling). Deze vragen komen grotendeels telefonisch en via digitale kanalen binnen.  
  • Je maakt gebruik van de digitale kennisbank voor het beantwoorden van de vragen.  
  • Je handelt zo veel mogelijk vragen en reparatieverzoeken zelfstandig af. Bij complexere vraagstukken schakel je een specialist in.
  • Je werkt proactief mee aan het actualiseren van de vragen en antwoorden in de kennisbank.  
  • Je werkt grotendeels op het KCC vanuit onze locatie Hoogezand. Daarnaast kun je, door middel van roostering, ook worden ingezet op de klantpunten in onze vestigingen Emmen, Groningen, Hoogezand en Stadskanaal.  

Wat we jou bieden 

  • Een leuke en afwisselende baan in een fijn team, bij een dynamische, maatschappelijke organisatie. 
  • Een jaarcontract met optie tot verlenging. 
  • Goede arbeidsvoorwaarden conform de CAO Woondiensten (schaal F). 

Waar wij blij van worden  

  • Je kunt actief luisteren, helpt graag mensen en ziet het als een uitdaging om de verwachting van klanten te overtreffen. 
  • Het verlenen van een optimale service staat bij jou hoog in het vaandel.  
  • Je bent klantgericht en communicatief zeer sterk. 
  • Je werkt accuraat, kunt goed plannen en snel schakelen. 
  • Je bent resultaatgericht, neemt je verantwoordelijkheid en kunt goed samenwerken. 
  • Je hebt inzicht in techniek. 
  • Je bent in staat om een goede analyse van de klantvraag te maken en een antwoord of oplossing te bieden, waarmee de klant geholpen is.  
  • Je bent bekend met klantvolgsystemen, bij voorkeur Umbrella. Ervaring met het programma Empire is een pré.   
  • Je hebt minimaal een MBO werk- en denkniveau en enige werkervaring in een soortgelijke functie. 

Over Lefier 

Goed wonen bereikbaar houden voor iedereen. Duurzaam, veilig en betaalbaar. Dat is waar we ons als woningcorporatie sterk voor maken. Da’s niet alleen een grote verantwoordelijkheid, maar ook een flinke uitdaging.   

Het is voor ons dus cruciaal daadkrachtig en vernieuwend te blijven. Daarom staan we open voor ambitieuze Lefhebbers: maatschappelijk betrokken mensen met liefde voor hun vak en een gezonde dosis lef. Herken jij je hierin? Dan ben je van harte welkom.   

Je krijgt alle support en ruimte om het verschil te maken. Zo bouw je niet alleen duurzaam aan het woonplezier van onze huurders, je tilt ook je eigen ontwikkeling naar een steeds hoger niveau. Wil je ons beter leren kennen? Kijk dan op lefier.nl.   

Meer weten of solliciteren?  

Neem dan op 26 januari tussen 13.00 en 14. 00 uur contact op met Elly Abeling, via 06 - 20 88 44 07. Elly is teamleider KCC en vertelt je graag meer. Meteen solliciteren? Graag! Mail je motivatie en cv uiterlijk 29 januari 2023 naar solliciteren@lefier.nl, ter attentie van Elly Abeling. Vermeld in het onderwerp van je mail het vacaturenummer 2023-07. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op vrijdag 10 februari. We zijn erg benieuwd naar je!