Lefier | Klantconsulent

Heb je aandacht voor de klant en weet je te verbinden. Dat vraagt om Lefhebbers.

Goedemorgen, Lefier, u spreekt met…. , wat kan ik voor u doen? Klinkt jou dat als muziek in de oren? Heb jij oprecht aandacht voor onze klant? Ben je in staat om lange wachttijden te voorkomen en niet bang voor een beetje hectiek? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat zijn jouw uitdagingen?

  • Je handelt op een klantvriendelijke, dienstverlenende en professionele manier vragen en meldingen van klanten af (inclusief de administratieve afhandeling). Deze vragen komen grotendeels telefonisch en via digitale kanalen binnen.
  • Je maakt gebruik van de digitale kennisbank voor het beantwoorden van de vragen.
  • Je plant de afhandeling van eerstelijns klacht- en storingsmeldingen in. Bij meer complexe vragen, de tweede- en derdelijns klacht- en storingsmeldingen, verwijs je door naar een deskundige.
  • Je werkt proactief mee aan het actualiseren van de vragen en antwoorden in de kennisbank.
  • Je werkt grotendeels vanuit onze locatie Hoogezand. Daarnaast kun je, door middel van roostering, ook worden ingezet op de klantpunten in onze vestigingen Emmen, Groningen, Hoogezand en Stadskanaal.

Wat we jou bieden

  • Een leuke en afwisselende baan in een fijn team, bij een dynamische, maatschappelijke organisatie.
  • Een jaarcontract met optie tot een verlenging.
  • Goede arbeidsvoorwaarden conform de CAO Woondiensten (schaal F, min €2684 per maand bij een 36-urige dienstverband).

Waar wij blij van worden

  • Je kunt goed luisteren, helpt graag mensen en ziet het als een uitdaging om de verwachting van klanten te overtreffen.
  • Het verlenen van een optimale service staat bij jou hoog in het vaandel.
  • Je bent klantgericht en communicatief zeer sterk.
  • Je werkt accuraat, kunt goed plannen en snel schakelen.
  • Je bent resultaatgericht, neemt je verantwoordelijkheid en kunt goed samenwerken.
  • Je hebt inzicht in techniek.
  • Je bent in staat om een goede analyse van de klantvraag te maken en een antwoord of oplossing te bieden, waarmee de klant geholpen is.
  • Je bent niet bang om te werken met veel verschillende programma’s en je maakt het je snel eigen.
  • Je hebt minimaal een MBO werk- en denkniveau en enige werkervaring in een soortgelijke functie.

Over Lefier
Goed wonen bereikbaar houden voor iedereen. Duurzaam, veilig en betaalbaar. Dat is waar we ons als woningcorporatie sterk voor maken. Da’s niet alleen een grote verantwoordelijkheid, maar ook een flinke uitdaging. 

Het is voor ons dus cruciaal daadkrachtig en vernieuwend te blijven. Daarom staan we open voor ambitieuze Lefhebbers: maatschappelijk betrokken mensen met liefde voor hun vak en een gezonde dosis lef. Herken jij je hierin? Dan ben je van harte welkom. 

Je krijgt alle support en ruimte om het verschil te maken. Zo bouw je niet alleen duurzaam aan het woonplezier van onze huurders, je tilt ook je eigen ontwikkeling naar een steeds hoger niveau. Wil je ons beter leren kennen? Kijk dan op lefier.nl. 

Meer weten of solliciteren?
Neem dan op 4 december tussen 15:00 en 16:00 uur of 8 december tussen 15:00 en 16:00 uur contact op met Elly Abeling, via 06 – 20 88 44 07. Elly is teamleider KCC en vertelt je graag meer. Meteen solliciteren? Graag! Mail je motivatie en cv uiterlijk 10 december naar solliciteren@lefier.nl, ter attentie van Elly Abeling. Vermeld in het onderwerp van je mail het vacaturenummer 2023-63. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op maandag 18 december a.s. in Hoogezand. We zijn erg benieuwd naar je!