Dynhus | Medewerker Automatisering & Informatisering

Dynhus is een sociaal maatschappelijke huisvester in de Friese gemeenten De Fryske Marren en Súdwest Fryslân en volop in beweging. Wij willen mensen perspectief bieden met een thuis. Een fijne woning in een prettige buurt. We willen dichtbij de mensen zijn, echt naar ze luisteren en oplossingen op maat bieden. Dat doen we vooral samen. Samen met de huurders, samen met mensen van de gemeente en tal van maatschappelijke organisaties. 


De afdeling Huis & Bedrijf is onder andere verantwoordelijk voor ICT en maakt een professionalisering door. ICT krijgt een steeds prominentere plek en de werkzaamheden die hierbij komen kijken verdienen de nodige aandacht. Ook staat er een aantal projecten op stapel die om een gedegen projectorganisatie vragen.

Weet jij het belang van automatisering in de organisatie over te brengen? Zoek je een werkgever die jouw enthousiasme ondersteunt? Droom je van een bedrijf waar je een actieve bijdrage kunt leveren aan de toekomstbestendigheid? Dan komen wij graag met jou in contact!

Dit ga je doen

De functie kenmerkt zich door werkzaamheden op zowel operationeel als tactisch niveau. Ook word je gevraagd mee te werken aan een nieuw te vormen ICT-beleidsplan die je vertaalt naar concrete acties. Daarnaast zoek je proactief contact op met (Friese) collega-corporaties om van elkaar te leren en elkaar beter te maken. Een uitdagende functie die geen dag hetzelfde is.

Een greep uit het takenpakket:

  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de moderne werkplek in de breedste zin van het woord. Affiniteit met hardware is dan ook een must.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor collega’s, de kantoorautomatiseerder en diverse softwareleveranciers. Beheert SLA’s, lost eerstelijns problemen op en instrueert collega’s.
  • Je levert een actieve bijdrage aan de doorontwikkeling van ICT en neemt het voortouw bij ICT-projecten en programma’s.
  • Je ondersteunt de organisatie bij het samenstellen van sturingsinformatie.
  • et cetera.

Jouw waardevolle bijdrage

Het is een nieuwe functie die je zelf vorm mag geven waarbij de (interne) klant centraal staat en je organisatiedoelstellingen voor ogen houdt. Je bent onderdeel van de ICT-werkgroep. In deze werkgroep zit van elke afdeling een afgevaardigde. Door jouw expertise draag jij jouw waardevolle steentje bij. Je legt verantwoording af aan de Manager Huis & Bedrijf.

Dit bieden we je

Omdat we vakinhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling belangrijk vinden, bieden we coaching, begeleiding en verschillende trainingen. Daarnaast bieden we een marktconform salaris, conform de cao Woondiensten. Met jouw werkzaamheden draag jij direct bij aan het succes van onze dienstverlening. Je ziet direct resultaat van je werk! En die resultaten mogen gevierd worden, met leuke activiteiten op, of naast de werkvloer!

Samengevat

Jij:

  • hebt een relevante afgeronde hbo-opleiding;
  • hebt ruime ervaring in een soortgelijke functie en kunt jouw kennis goed overbrengen op collega's; 
  • hebt ervaring met de ontwikkeling, uitvoering en coördinatie van ICT-projecten waarbij je anderen weet te overtuigen en zorgdraagt voor een goed adoptieproces; 
  • hebt ervaring met informatiebeveiliging en AVG; 
  • hebt goede communicatieve vaardigheden, het spreken van Fries is een pre; 
  • bent een aanpakker, kan snel handelen en werkt accuraat; 
  • levert gevraagd en ongevraagd advies; 
  • bent graag een spin in het web; 
  • vindt het leuk om je samen met collega’s in te spannen voor een mooi resultaat; 
  • levert een (indirecte) bijdrage aan de missie en visie van Dynhus en herkent je in onze kernwaarden betrokken, creatief en daadkrachtig;
  • bent beschikbaar voor minimaal 4 dagen in de week.

Wij:

  • maken je wegwijs in de woningcorporatiesector;
  • belonen je via de cao Woondiensten. De functie is gewaardeerd in schaal J (van €3969 tot en met € 5.361 op basis van 1 fte) en onze eigen arbeidsvoorwaarden.
  • organiseren jaarlijks verschillende activiteiten; 
  • bieden jou de mogelijkheid om thuis te werken;
  • zijn hele leuke collega’s!

Zo word jij onze nieuwe collega!

  • Je wilt de baan!
  • Je voldoet aan het gevraagde.
  • Omdat wij geloven in talent komen we ook graag met jou in contact als jij je op onderdelen nog wilt ontwikkelen! 
  • Je mailt je motivatie en een recent CV uiterlijk 10 december aan Melanie van P&O via werken@dynhus.nl
  • Vragen kan je stellen aan Alexander, onze Manager Huis & Bedrijf, via 06 82 08 95 00 of via ajaspers@dynhus.nl. Ook voor het opvragen van een volledige functiebeschrijving kun je bij hem terecht. 
  • Wekt jouw sollicitatie onze interesse? Dan nodigen wij je uit om verder kennis te maken maken op 14 december 2023, in ons kantoor in Balk om ook de sfeer te proeven. 
  • Zijn we op basis van ons gesprek allebei enthousiast? Dan willen we je graag nog een keer spreken en misschien doen wij jou dan al een aanbod. 
  • We hebben een match! We prikken een datum voor jouw eerste werkdag. Deze begint het liefst al zo snel mogelijk.