Dynhus | Medeweker technisch Databeheer & Registratie

Dynhus is een sociaal maatschappelijke huisvester in de Friese gemeenten De Fryske Marren en Südwest Fryslân en volop in beweging. Wij willen mensen een fijn thuis bieden in een prettige buurt. Het gaat ons vooral om de mensen die in de huizen wonen. We willen dichtbij de mensen zijn, echt naar ze luisteren en oplossingen op maat bieden. Dat doen we vooral samen. Samen met de bewoners van de huizen, samen met mensen van de gemeente en tal van maatschappelijke organisaties. Om ervoor te zorgen dat alle huurders zorgeloos wonen in hun woning en hun buurt.

Sinds 1 januari 2020 zijn we gefuseerd en de afgelopen periode hebben we gewerkt aan onze nieuwe organisatie. Wegens de pensionering van één van onze medewerkers zoeken we een ambitieuze Medeweker technisch Databeheer & Registratie op onze afdeling Vastgoed & Projecten, voor 36 uur per week.

Het betreft functie binnen het team Vastgoed & Projecten met een grote diversiteit aan taken. Het zwaartepunt ligt op het actueel houden van de informatiesystemen die worden gebruikt bij onderhoud-, nieuwbouw- en renovatieprojecten. Door de toenemende digitalisering neemt het belang om data en informatie op een juiste manier te beheren ook toe. We maken gebruik van verschillende systemen zoals Itris en Vabi.

Een belangrijk onderdeel van je werk is het op accurate wijze beheren van de informatie in deze systemen en collega’s bij te staan bij het raadplegen van gebouw- en terreininformatie, energiegebruik, opbrengsten PV-panelen, onderhoudsplanningen en assetmanagement. Naast het beheren, is het ook je verantwoordelijkheid om de ontwikkelingen op het gebied van bouw- & vastgoed informatiesystemen bij te houden en te beoordelen of deze van toegevoegde waarde voor de organisatie zijn.

Wat ga je doen?
Je werkt in een team met 4 andere collega’s en zorgt er binnen het team voor

• het vullen, actualiseren van de woningcartotheek (inclusief het fotobestand)
• het opstellen en bewaken woningwaarderingssysteem
• het opstellen van technische en administratieve kwaliteitseisen op het gebied van techniek en veiligheid
• het registreren van aanvragen incl. bijgebouwen, erfscheidingen/schuttingen e.d.
• het controleren van digitale tekeningen van o.a. woonplattegronden en waar nodig aanvullen t.b.v. externen en dit (steekproefsgewijs) te bewaken
• de inventarisatie en registratie van asbest en de registratie en bewaking van het energieverbruik van de algemene meters van het woningbezit
• het actuele technisch digitaal archief, voor verplichtingenregistratie van diverse (technische) contracten
• het uitvoeren van controles op de kadastrale eigendommen
• het opvragen van offertes voor het eigen gebied, maken van contractafspraken en bewaken dat deze contracten nageleefd worden
• de verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van de geregistreerde gegevens

Wat vragen wij van je?
Als medewerker technisch Databeheer & Registratie heb je kennis van en ervaring met de technische onderhoudsprocessen en de specifieke applicaties en administratieve procedures op minimaal MBO-4 niveau, bij voorkeur in de richting van facilitair management, informatiemanagement, bouwkunde of installatietechniek.

Enkele jaren werkervaring in de bouw & vastgoedsector is een pre.

Je neemt zelf initiatief en hebt het vermogen om nieuwe taken zelfstandig op te pakken.

Naast een goede mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid, werk je graag in een klein team met een open en ‘no nonsense’ cultuur en het vermogen om nieuwe ontwikkelingen te volgen en deze ook in te brengen.

Je hebt een zelfstandige werkhouding en een uitstekende beheersing van Excel, Word en Outlook. Je bent integer en accuraat. Daarnaast vind je het leuk om er samen met het team in te spannen voor een mooi resultaat.

Wat bieden wij je?
Wij bieden een uitdagende functie met veel ruimte voor eigen initiatief in een professionele omgeving.

Je moet het leuk vinden om de functie voor een deel zelf in te vullen, efficiënte en nieuwe werkprocessen te introduceren en daarmee je collega’s optimaal te ondersteunen. Je moet ook accuraat en zorgvuldig zijn om de grote hoeveelheid aan gebouwinformatie actueel te houden. Daarbij moet jij je thuis voelen in een technische omgeving waarbij het doel is onze woongebouwen, onderzoek en ondersteuning zo optimaal mogelijk te laten functioneren.

Omdat we vakinhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling belangrijk vinden, bieden we verschillende trainingen, coaching en begeleiding. Daarnaast bieden we een marktconform salaris, conform de cao woondiensten. Met jouw werkzaamheden draag jij direct bij aan het succes van onze dienstverlening. Je ziet direct resultaat van je werk! En die resultaten mogen gevierd worden, met leuke activiteiten op, of naast de werkvloer!

Samengevat Jij:
• hebt een afgeronde opleiding op MBO-4 niveau
• kan aantonen dat je over voldoende technische kennis beschikt en de wet- en regelgeving kent om deze functie tot een succes te maken
• bent een aanpakker, kan snel handelen en werkt accuraat, bent daadkrachtig en betrokken bij onze organisatie
• bent beschikbaar voor minimaal 4-5 dagen in de week

Wij:
• Maken je wegwijs in de sector van de woningcorporaties
• Belonen je via de cao woondiensten. De functie is gewaardeerd in schaal F (€ 2.314,00 tot € 3.117,00 op basis van een fulltime dienstverband, 36 uur) en onze eigen arbeidsvoorwaarden
• Organiseren jaarlijks verschillende activiteiten
• En niet onbelangrijk... hele leuke collega’s

Dit is hoe het werkt:
• Je wilt de baan!
• Je voldoet aan het gevraagde...
• Dus je mailt je motivatie en een recent CV/loopbaanoverzicht aan Marjo van P&O via werken@Dynhus.nl . Doe dit zo snel mogelijk. Belangrijk: mist je motivatie, kunnen we je reactie niet in behandeling nemen.
• Vragen kan je stellen aan Yeb, onze manager Vastgoed & Projecten, via het telefoonnummer 06 22 933 281.
• Je sollicitatie wekt onze interesse. We nodigen je uit om verder kennis te maken, in ons kantoor om ook de sfeer te proeven
• Zijn we op basis van ons gesprek allebei enthousiast? Dan willen we je een graag een aanbod doen.
• We hebben een match! We prikken een datum voor jouw eerste werkdag!