De Huismeesters | Planvoorbereider

Wil je werken bij een organisatie met een grote maatschappelijke betekenis? En wil je jouw kennis en vaardigheden inzetten voor het verbeteren van ons woningbezit? Dan zoeken wij jou!

Planvoorbereider 36 uur

samenwerken – organisatietalent – creativiteit

 

Wat je gaat doen

Als planvoorbereider ligt de focus op verduurzaming van bestaande bouw. Het voorbereiden van woningverbeteringsprojecten met verduurzaming is de kerntaak van je functie. Je houdt je bezig met het voorbereiden van verbeterprojecten(inclusief onderhoud) in het voortraject tot aan de realisatiefase. Voor deze woningverbeteringen stel je de voorbereidende activiteiten vast. Dit doe je niet alleen, maar in bouwteam samen met bouw- en onderhoudsbedrijven. Je vertaalt plannen naar concrete acties en maatregelen, een planning en kostenraming. Bouwtechnische risico’s breng je in kaart en je doet voorstellen deze te beheersen.

Je levert toegevoegde waarde door eventuele risico's ter discussie te stellen en buiten de kaders te denken. Samenwerken doe je met je collega’s en teamleider, bij wie je altijd terecht kan met vragen. Ook heb je nauw contact met diverse samenwerkingspartners waaraan je soms ook de plannen presenteert.

Als (startende) planvoorbereider herken jij je in de volgende punten

  • je staat redelijk aan het begin van je loopbaan en wilt jezelf ontwikkelen
  • werkt planmatig en nauwgezet
  • oplossingsgericht en verder kijken dan je neus lang is
  • ervaring met projectmatig werken
  • kennis van installatietechniek en vastgoedrekenen
  • je hebt een HBO werk- en denkniveau
  • bent bekend met duurzaamheidsconcepten

Ons aanbod

Je maakt deel uit van het team planmatig onderhoud en investeringen. Het team bestaat uit 9 medewerkers. Samen met je leidinggevende maak je een intern- en extern opleidingsplan. Daarnaast word je begeleid door één of meerdere buddy’s, en krijg je tevens  de gelegenheid ervaring op te doen bij onderhoudspartners. Kortom, een fijne en uitdagende functie waar je veel ervaring en kennis op kan doen bij een organisatie die volop in ontwikkeling is.

Uiteraard ontvang je voor het uitvoeren van je werkzaamheden een laptop en een mobiel.  Indien je wilt thuiswerken behoort dit tot de mogelijkheden. En voor je persoonlijke ontwikkeling heb je een eigen opleidingsbudget.

Het betreft een functie voor 36 uur per week voor de duur van een jaar met uitzicht op verlenging. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Woondiensten, schaal I. Afhankelijk van je kennis en ervaring bieden we je een bruto maandsalaris tussen € 3.436 en € 4.772.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sybren Lijzenga, teamleider Planmatig Onderhoud en Investeringen. Hij is te bereiken op telefoonnummer 06 - 12 50 51 77. Ontvang je graag het volledige functieprofiel? Dan kun je een e-mail sturen naar p&o@dehuismeesters.nl. Kijk op onze website voor meer informatie over De Huismeesters: www.dehuismeesters.nl

Wil je solliciteren? E-mail dan je CV en motivatiebrief naar solliciteren@dehuismeesters.nl. Als we een match zien, nemen we gelijk contact met je op! Een assessment kan deel uit maken van de procedure.