De Huismeesters | Medewerker Klantenpunt

Word jij onze medewerker Klantenpunt met technische kennis?

De Huismeesters is een klantgerichte buurtcorporatie in de stad Groningen. We staan dicht bij onze bewoners. We zetten ons in voor goede betaalbare woningen en een goede dienstverlening. We leveren maatwerk waar nodig. Dit doen we niet alleen, maar samen met verschillende maatschappelijke organisaties in onze wijken.

Onze dienstverlening begint bij het team Klantenpunt. Hier leggen we het eerste contact met onze klant. De laatste jaren hebben we veel energie gestoken in de ontwikkeling en optimalisering van digitale dienstverlening. Wij zoeken een enthousiaste collega die goed past binnen ons team bestaande uit 10 medewerkers. Een teamleider stuurt dit team aan.

Wij zijn per 1 september tot eind 2020 op zoek naar een medewerker Klantenpunt (24 uur).

De functie

Je bent het eerste aanspreekpunt voor de (toekomstige) huurder. Je beantwoordt vooral vragen over onderhoud en reparaties. Dit doe je aan de telefoon, digitaal of aan de balie. Ook maak je afspraken met huurders. Daarnaast adviseer je over alle mogelijke onderwerpen zoals huren, nieuwbouw, betalingen, woongedrag en klachten. Het is de bedoeling dat je de meeste vragen direct beantwoordt. Belangrijke informatie en gemaakte afspraken zet je goed in het systeem. Wij zoeken een collega met: • een MBO/HBO opleiding • ervaring met dit werk in een zelfde soort functie • technische kennis op het gebied van reparaties Je luistert en denkt mee met de klant. Je werkt precies en netjes. We vinden het fijn als je ideeën inbrengt die tot verbetering leiden. Als visitekaartje voor onze klant ben je sociaal vaardig. Ook kom je snel tot de kern van de vraag. Je straalt uit dat je plezier hebt in het werk. Want werkplezier leidt tot een tevreden klant.

Ons aanbod

De inschaling van de functie is volgens de CAO Woondiensten niveau F en ligt tussen de 2.489 - 3.380 euro (op basis van een 36-urige werkweek). Dit hangt af van je ervaring met dit werk. De functie is tot eind 2020 met de mogelijkheid tot verlenging.

Nieuwsgierig geworden?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Rozemarijn Groenewold, teamleider Klantenpunt. Voor vragen kan je haar bellen via telefoonnummer 050 365 71 71. Je kan tot en met woensdag 5 augustus een brief met CV sturen naar: info@dehuismeesters.nl, ter attentie van Rozemarijn Groenewold, De gesprekken zijn gepland in de week van 10 augustus.