Actium | Teammanager Klant

Plezier in je werk en fijne collega’s. Het klinkt vanzelfsprekend, maar jij weet als ervaren teammanager dat ¬dit allesbehalve vanzelfsprekend is. Je hoort mensen wel eens zeggen dat ze van hun hobby hun werk hebben gemaakt. En dat ze daardoor nooit het gevoel hebben aan het werk te zijn. Hoe mooi is het dat jij jouw team dit gevoel kan geven, door bij te dragen aan hun werkplezier!

Je weet nog goed hoe je vorig jaar als teammanager Klant bij Actium begon. De eerste weken observeerde je vooral en voerde je met alle medewerkers individuele gesprekken. Door goed te luisteren bracht je de wensen en soms frustraties van de afdeling goed in kaart. Je zette samen met de afdeling de schouders eronder en hebt de kwaliteiten van de medewerkers op de juiste wijze ingezet. Natuurlijk was niet iedereen direct overtuigd van jouw goede bedoelingen, maar jullie zijn er met elkaar in geslaagd om iedereen mee te nemen in het proces. Als je terugkomt van het teammanagersoverleg voel je meteen een ontspannen sfeer op de afdeling. Iedereen heeft er zin in, want vandaag sluiten jullie de dag af met een gezamenlijke barbecue. Jullie vieren niet alleen dat de zomervakanties voor de deur staan, maar ook dat vandaag alle vragen van huurders weer tijdig zijn afgehandeld.  Dat was voorheen wel anders. Alle benodigde data van de huurders staat nu volledig in het nog relatief nieuwe systeem en jullie zien de voordelen nu al terug in het dagelijkse werk.  En niet geheel onbelangrijk: de tevredenheid bij de huurders is gestegen! Je bent trots op jouw team en de ontwikkelingen die iedereen heeft doorgemaakt. Voor jou is werken bij Actium meer dan een hobby en dat plezier is precies wat je ook aan je team wilt meegeven.

Hallo ervaren teammanager, wordt Actium jouw nieuwe werkgever? Wil jij werken bij een ambitieuze woningcorporatie met oog voor de mens? En wil jij bijdragen aan de ontwikkeling van medewerkers, de medewerkerstevredenheid en tevreden huurders? Als teammanager krijg je het vertrouwen en ruimte om de aansturing en coaching van de afdeling Klant op jouw manier vorm te geven. Nieuwsgierig naar onze organisatie en de invulling van de functie? Lees dan snel verder! 

Functiecriteria

Over de functie

  • Als teammanager geef je leiding aan 30 medewerkers, variërend van starters tot zeer ervaren medewerkers. Onderling zijn de taken verdeeld in medewerkers die zich bezighouden met verhuur, frontoffice of dagelijks onderhoud
  • Je weet hoe moderne eerstelijns dienstverlening georganiseerd moet worden, als het aankomt op systemen, processen en kanalen
  • Je vindt het belangrijk om te sturen op (persoonlijke) ontwikkeling, in plaats van alleen te sturen op resultaten. Wij hebben hier de afgelopen jaren sterk op ingezet en jij hebt de kennis, ervaring en ¬¬– niet onbelangrijk ¬– het enthousiasme om dit voort te zetten 
  • Je bent een verbinder binnen het team, maar je zoekt ook verbinding met andere afdelingen. Je zorgt ervoor dat zij op de hoogte zijn van wat er speelt, zodat werkprocessen en dienstverlening goed op elkaar afgestemd blijven
  • Daarnaast kijk je kritisch naar de afdeling. Doen we het juiste en doen we het op de slimste manier? Wat gaat er goed en wat kan nog beter? Met jouw innovatieve verbetervoorstellen kunnen we onze klanten, Actium en onze medewerkers verder helpen. 

Waar ga je werken?
We stellen ons eerst even voor; wij zijn Actium!
En om met de deur in huis te vallen: We zijn een ambitieuze woningcorporatie in het groene hart van het Noorden. We bieden ongeveer 16.000 huishoudens een fijn thuis in onze woningen.
Bij Actium vind je de ruimte om met ideeën te komen, initiatief te nemen én dingen uit te proberen. Je wordt onderdeel van een bevlogen en betrokken team van aanpakkers. We zoeken elkaar op en staan voor elkaar klaar. Samen openen we nieuwe deuren naar betere dienstverlening en meer woongeluk. Je krijgt verantwoordelijkheid in mooie projecten, de vrijheid om je werk op jouw manier in te vullen en volop mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen. Zo opent Actium de deur naar zinvol werk dat het verschil maakt. Voor onze huurders én in jouw loopbaan.

Wat vragen we van jou?

  • Heb jij HBO werk- en denkniveau?
  • Heb jij ruime ervaring in het coachen en managen van teams? 
  • Weet jij hoe je mensen in hun kracht zet en heb je oog voor ieder mens?
  • Kan jij goed luisteren en advies geven én knopen doorhakken wanneer dat gevraagd wordt?
  • Heb jij werkervaring op het gebied eerstelijns dienstverlening en vind je het leuk om werkprocessen te optimaliseren?

Ja? Reageer dan direct! 

Arbeidsvoorwaarden

Wat krijg je van ons?

  • De functie van teammanager is ingeschaald in schaal K van de CAO Woondiensten. Dit betekent een salaris van tussen de € 4.141 en € 5.597 bruto per maand op basis van 36 uur per week
  • 27,3 vakantiedagen per jaar (bij 36-urige werkweek)
  • De mogelijkheid om ieder jaar arbeidsvoorwaarden tegen elkaar uit te ruilen 
  • Een waarderingsbeloning bij goed functioneren van 2,7% van het bruto jaarsalaris, inclusief vakantiegeld en een bruto beloning van € 625,- naar rato dienstverband  
  • Jaarlijks een budget voor persoonlijke ontwikkeling en een budget voor vitaliteit.

Solliciteren
Gaat jouw hart sneller kloppen van deze vacature? Wacht dan niet te lang met solliciteren en grijp deze baan voordat een ander ermee vandoor gaat. 

Solliciteren is erg eenvoudig: In drie kleine stappen is het al gebeurd! 

  1. Klik op ‘reageer direct’
  2. Vul je gegevens in en upload je cv
  3. Klik op verzenden.

Voor vragen over de functie en/of de procedure kun je contact opnemen met Herma van Zijl (Consultant bij Effectus-HR) op telefoonnummer 06-15518203. Tijdens de sollicitatieprocedure maken wij gebruik van DISC.

Acquisitie
Wij werken bewust én vol vertrouwen met Effectus-HR samen aan het invullen van deze vacature. Dat is de reden dat Effectus-HR exclusiviteit voor deze vacature heeft gekregen. Gezien hun vervullingsgraad van 93% zijn we er van overtuigd dat zij ook voor deze vacature een meer dan geschikte kandidaat vinden. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is daarom niet nodig en ook niet gewenst.