Actium | Medewerker Planning & Control

Voor tijdelijke vervanging van een collega zoeken wij voor een periode van 4 maanden een:

medewerker planning & control

32 uur per week

 

Kun jij de cijfers vertalen naar concrete en begrijpelijke stuurinformatie? En kun jij daarover op een overtuigende manier adviseren? Voor de afdeling planning & control zoeken wij iemand die cijfers laat spreken.

Wie ben jij?

  • Ondernemerschap zit in je genen. Je houdt van netwerken en legt makkelijk contacten en weet mensen mee te nemen.
  • Je durft nieuwe methodieken uit te proberen en deze te introduceren.
  • Je weet financiële data en gegevens om te zetten in informatie die ook voor de non-financial binnen de organisatie te begrijpen is.
  • Je bent resultaatgericht en stelt de klant centraal.
  • Je hebt een positieve instelling, je bent kritisch en durft vragen te stellen.
  • Je neemt initiatief en vraagt actief feedback om de interne sturing te verbeteren en te ontwikkelen.
  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding in de richting van Bedrijfseconomie of Accountancy, enkele jaren relevante werkervaring in de corporatiesector is een vereiste.

Wat ga je doen?

  • Samen met je collega’s breng je onze interne sturing op een hoger plan. Je voorziet het management van sturingsinformatie en verzorgt de verantwoording aan onder andere onze externe toezichthouders en klanten.
  • Je ondersteunt bij de totstandkoming van de diverse producten van de Planning & Controlcyclus
  • Je geeft gevraagd en ongevraagd advies op financieel en bedrijfseconomisch gebied.

 

Heb je vragen over de functie?

Voor vragen over het profiel kun je terecht bij Daniëlle Heijnen, teammanager Planning & Control: 06-46293719 of d.heijnen@actiumwonen.nl.

 

Solliciteren

Heeft bovenstaande tijdelijke vacature je enthousiast gemaakt? Dan nodigen we je van harte uit om je motivatiebrief met cv voor 15 december a.s. te mailen aan hrm@actiumwonen.nl.