Accolade | Medewerker Wooninformatie
Ben jij de nieuwe collega die onze afdeling Woonpunt komt versterken? Wij zijn Accolade! We hebben bijna 16.000 woningen in en om Heerenveen, Drachten, Sneek, Joure en Franeker. Voor onze huurders ‘Helemaal je eigen plek’. Daar maken wij ons iedere dag sterk voor. Bij Accolade is geen dag hetzelfde. Onze omgeving verandert volop en dat heeft invloed op ons werk. Dat maakt werken bij Accolade boeiend en dynamisch.
Wij zoeken een Medewerker Wooninformatie (24-32 uur)
Werken bij Accolade betekent werken bij een maatschappelijk betrokken, klantgerichte en ondernemende woningcorporatie met een open cultuur en een prettige werksfeer. Wij bieden je de ruimte en de kansen om initiatief te nemen, creatief te zijn en je verder te ontwikkelen.
Je werkdag
Goedemorgen! Het bakje koffie zet je op je bureau en de computer start op. Daar is het eerste telefoontje van deze ochtend al. Je neemt enthousiast het gesprek aan. De vraag is lastig, na wat uitzoekwerk kom je er wel uit. Alles genoteerd, jullie beëindigen goed het gesprek. Dat geeft een fijn gevoel! Tussendoor komt er een e-mail binnen. Gisteren had je hierover ook contact met deze huurder. Even schakelen en oppakken!
Wat ga jij doen?
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor al onze huurders, woningzoekenden en relaties. Hoofdzakelijk telefonisch en via e-mail. Je handelt deze vragen zoveel mogelijk zelf af.
- Je informeert en adviseert over alle mogelijke zaken rondom huren en woningen. Van woningaanbod, huurprijssamenstelling tot woningaanpassing en huurtoeslag.
- De registratie van het klantcontact en de reparatieverzoeken handel je correct af. Je plant de uitvoering van de reparaties.
- Je zorgt voor een correcte administratierond het verhuren van woningen.
- Je draagt actief bij aan de ontwikkeling en verbetering van onze dienstverlening.
Het grootste gedeelte van je tijd besteed je aan het beantwoorden van telefonische klantvragen. Daarnaast houd je je bezig met administratieve werkzaamheden zoals mail, huuropzeggingen en het actueel houden van gegevens.
Jouw talenten
Ben jij die top collega die stevig in de schoenen staat met een open, klantgerichte, oplossings- en resultaatgerichte aanpak? Ben je flexibel, enthousiast en gedreven? Dan zijn we op zoek naar jou!
- Onze klanten verras je door je hoge kwaliteit van dienstverlening. Je schakelt snel en houdt van afwisseling.
- Je beschikt verder over uitstekende communicatieve vaardigheden en inlevingsvermogen. Je communiceert hierbij vriendelijk, helder en doortastend. Je vraagt goed door en je deinst niet terug als een klant ontevreden is of als je ‘nee’ moet verkopen.
- Je hebt minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding. Recente en relevante ervaring met telefonische klantcontacten is een pré. Omdat je ook technische vragen kunt krijgen, is het handig dat je technische kennis hebt of bereid bent om hier een training in te volgen.
- Je werkt graag in teamverband en bent gericht op interne en externe samenwerking.
Wat bieden wij jou?
- Je krijgt een zeer zelfstandige, uitdagende functie. Je maakt deel uit van een betrokken team dat voor elkaar klaarstaat.
- Werken in een organisatie met een inspirerende werkomgeving, een prettige werksfeer en een open cultuur. Met ruimte voor creativiteit, eigen invulling en het uitproberen van nieuwe ideeën.
- Een gezonde werkbalans en de mogelijkheid om thuis te werken. Bij Accolade werken we bewust. Dit betekent dat je grotendeels zelf bepaalt hoe, waar en wanneer je werkt.
- Je krijgt dagelijks de kans het beste uit jezelf te halen, je creativiteit in te zetten en jezelf te ontwikkelen. Uiteraard ondersteunen we je daarbij. Met een persoonlijk budget kies je zelf hoe je werkt aan je professionele ontwikkeling, duurzame inzetbaarheid en vitaliteit. Binnen Accolade maken we gebruik van De Corporatie Academie. Hiermee heb je toegang tot een ruim aanbod van trainingen en cursussen. We vinden het belangrijk dat je hierin zelf de regie pakt.
- Je krijgt een contract voor 24 tot 32 uur per week voor minimaal een jaar, met mogelijkheid tot verlenging. De werkdagen zijn sowieso maandag, woensdag en vrijdag.
- De functie is ingeschaald in schaal F (€ 2.684 - € 3.438 bruto per maand bij 36 uur per week). Op basis van de kennis, vaardigheden en ervaring die je meebrengt, bepalen we welk salaris binnen schaal F passend is.
- Je krijgt van ons een laptop en een mobiele telefoon. We vinden het belangrijk dat je zelf de regie pakt over je eigen ontwikkeling. Met een persoonlijk budget beslis je zelf hoe je werkt aan je professionele ontwikkeling, duurzame inzetbaarheid en vitaliteit.
- Uitstekende overige arbeidsvoorwaarden zoals het genoemde persoonlijke budget, pensioenvoorziening, reiskosten en/of thuiswerkvergoeding en een budget voor inrichting van je thuiswerkplek.
Enthousiast?
Dan horen wij graag van jou! Reageer en motiveer waarom jij waarde toevoegt aan deze functie. Stuur je motivatie en CV uiterlijk 19 maart 2023 via onderstaande knop. Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Gretha Waterlander, Coördinator Woonpunt op 0513 43 36 33 of via gwaterlander@accolade.nl. Gretha is bereikbaar op maandag t/m donderdag. Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Margriet de Vries, HR Adviseur op (0513) 614 295 of mdevries@accolade.nl. De vacature staat tegelijk intern en extern uit. Bij gelijke geschiktheid krijgen interne kandidaten voorrang.
De eerste gesprekken voeren we op dinsdag 28 maart.