HR-Adviseur Backoffice

HR-Adviseur Backoffice
Hoogkerk, parttime

Over de functie
Als HR-Adviseur Backoffice ondersteun jij de HR-Businesspartner Graphic Board bij haar dagelijkse werk. Daar waar zij zich met name richt op het strategische en tactische vlak, ben jij het eerste aanspreekpunt op operationeel vlak. Samen werken jullie aan allerlei actuele thema’s in een leuke en dynamische (internationale) productieomgeving. Waarbij jij de controle hebt over de organisatie en administratie van arbeidsvoorwaarden, (digitale) personeelsdossiers en verzuimregistratie.

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden bij operationele vragen over de uitvoering van het HR-beleid op de locaties. Of het nu gaat over de cao, interne regelingen, opleidingen en trainingen, ziekteverzuim of bijvoorbeeld jubilea en recepties. Jij coördineert, regelt, organiseert en zorgt dat alle betrokkenen tijdig zijn geïnformeerd. En waarschijnlijk heb je zelf ook ideeën hoe we de backoffice slimmer kunnen organiseren! Die verantwoordelijkheid laten we graag bij jou.

Het betreft een afwisselende baan, waarin jouw organisatorische kwaliteiten het verschil maken. Hierdoor zorg jij ervoor dat onze HR-afdeling er bij de interne klanten steeds goed op staat. Je bent prima in staat om je eigen werk(omgeving) te organiseren en daarin de juiste prioriteiten te stellen. Je bent sensitief, oplossingsgericht en gewend om in vertrouwen met informatie en medewerkers om te gaan. Het betreft een parttimefunctie voor 20 tot 25 uur per week, verdeeld over de locaties Hoogkerk en Oude Pekela Mill.

Onze verwachtingen
  • Je hebt een afgeronde en relevante HR (gerelateerde) -opleiding op minimaal mbo-niveau-en bij voorkeur enkele jaren ervaring in een vergelijkbare rol.
  • Je hebt uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal.
  • Je bent expert op het gebied van Microsoft Office en goed bekend met AFAS.
  • Je bent een doorgewinterde organisator van niet alleen je eigen werk, maar ook van de HR-werkomgeving.
  • Je wordt graag uitgedaagd het beste uit jezelf naar boven te halen en durft anderen ook aan te spreken op het behalen van resultaten.

Ons aanbod
Als HR-adviseur bij SOLIDUS SOLUTIONS geef je je loopbaan een passend vervolg in een veelzijdige en internationale organisatie met ambitieuze plannen, waar we je graag deelgenoot van willen maken. In ruil daarvoor bieden we je een uitdagende functie waarin je alle ruimte krijgt om je op je vakgebied en in de breedte verder te ontwikkelen. En niet in de laatste plaats een prettige werkomgeving met enthousiaste en betrokken collega’s, een goed salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 25 vakantiedagen, een goede pensioenregeling, opleidingsfaciliteiten, een prima reiskostenvergoeding en de mogelijkheid om in overleg met de HR-businesspartner je werktijden (flexibel) in te vullen.

SOLIDUS SOLUTIONS
Werken bij SOLIDUS SOLUTIONS betekent werken voor een toonaangevende en snelgroeiende internationale speler in de massief karton- en verpakkingsindustrie. Ons massief karton, dat duurzaam wordt geproduceerd uit gerecycled papier, is een uitstekend verpakkingsmateriaal en biedt duurzame innovatieve oplossingen. Met een omzet van ruim 400 miljoen euro, circa 1.500 werknemers, 15 productielocaties en twee verkoopkantoren in verschillende Europese landen zijn wij marktleider in geïntegreerde massief kartonnen producten voor de grafische- en verpakkingsmarkt.

Interesse?
Spreekt deze vacature je aan en wil jij graag een bijdrage leveren aan het succes van SOLIDUS SOLUTIONS? Wij komen graag met je in contact! Direct solliciteren? Stuur dan je sollicitatiebrief en cv, onder vermelding van HR-Adviseur Backoffice, naar careers@solidus-solutions.com t.a.v. Mark Kwant (Corporate Recruiter). De sluitingsdatum van deze vacature is 15 juni 2020.
Wil je eerst meer weten over deze vacature? Dan kun je contact opnemen met Mark Kwant, Corporate Recruiter via email (mark.kwant@solidus-solutions.com) of via telefoonnummer +31 6 28969900.

Acquisitie stellen wij niet op prijs.