Management Assistent directieteam

Ben jij een vlotte, servicegerichte Management Assistent die zich wil inspannen om zaken voor het directieteam in goede banen te leiden? Werk jij accuraat en efficiënt en is timemanagement jouw tweede natuur? Dan is SKSG op zoek naar jou!

Jouw droombaan

Je biedt in deze veelzijdige functie inhoudelijke ondersteuning aan het directieteam van SKSG, bestaande uit de Manager Kinderopvang, Manager Bedrijfsvoering, Manager Markt en Klant en Manager HR. Om dit goed te kunnen doen, zorg je dat je op de hoogte bent van de actuele ontwikkelingen binnen en buiten de organisatie. Jij behoudt het overzicht in alle lijnen die uitgezet worden en bent ons altijd één stap voor door vooruit te denken. Je verricht secretariële werkzaamheden, waaronder het opstellen van concepten voor notities en presentaties, het verrichten van complex agendabeheer, het notuleren van verschillende (project)overleggen en het organiseren en faciliteren van bijeenkomsten. Je bent iemand die ondersteunende werkzaamheden uitvoert maar daarnaast ook projecten en werkzaamheden plant en toezicht houdt op deadlines. Met andere woorden; je bent het externe geheugen van de directieleden. Daarnaast heb je doorlopend oog voor het verbeteren van werkprocessen en weet je daar zelfstandig je rol in te pakken. Je rapporteert in deze functie aan één van de directieleden en werkt nauw samen met de Management Assistent van de directeur-bestuurder.

Wat bied jij?

Je bent een doorzetter die over een flinke dosis organisatiesensitiviteit beschikt. Je kunt accuraat en efficiënt werken, bent stressbestendig en beschikt over een goed gevoel van timemanagement. Jij krijgt energie van het volledig ontzorgen van het directieteam. Je bent een verbinder pur sang en wordt geroemd om je organisatiekwaliteiten.

  • Je hebt minimaal een relevante mbo-4 opleiding afgerond en beschikt over hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal vijf jaar aantoonbare werkervaring als Management Assistent voor een (grote) organisatie;
  • Je hebt ervaring in het ondersteunen van meerdere managers tegelijk (directie of managementteam);
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met de volgende programma's: Afas-Insite, iBabs, Sharepoint maar in ieder geval met de officeprogramma's en je weet ons te verrassen met je digitale vaardigheden;
  • Jouw wijze van communiceren is vlot en perfect in zowel woord als geschrift; je bent oplossingsgericht en kunt snel schakelen;
  • Je bent in staat zelfstandig en secuur te werken, problemen tijdig te signaleren en op te lossen en te escaleren indien nodig.

Wat bieden wij?

  • Een collegiaal, betrokken team waarbij alle ruimte is voor groei en eigen inbreng;
  • Een uitdagende baan voor 32 per week, startdatum zo spoedig mogelijk;
  • Een jaarcontract met uitzicht op verlenging;
  • Arbeidsvoorwaarden conform Cao Kinderopvang, inschaling in schaal 6 (minimaal € 2128 en maximaal € 2899 bruto per maand bij een fulltime dienstverband);
  • Ontwikkelmogelijkheden die passen bij jouw droom;
  • Een tegemoetkoming in de reiskosten woon- werkverkeer conform Cao;
  • Aantrekkelijke aanvullende arbeidsvoorwaarden met belastingvoordeel via FiscFree en gratis toegang tot het online trainingplatform Goodhabitz (www.goodhabitz.nl);
  • Een fijne werkplek in de Groningse binnenstad die goed bereikbaar is met OV. En zolang er (deels) thuis wordt gewerkt, zorgen wij ervoor dat jij thuis een ergonomische werkplek kunt inrichten.

Contactpersoon: Guido Heeringa
Telefoonnr. werk: 0610073203
E-mail werk: g.heeringa@sksg.nl

Solliciteer