Senior Technisch Beheerder Integratie

Functie omschrijving

Ben jij de bruisende senior die vol energie samen met ons team zorgt voor een veilige en betrouwbare werkplekomgeving? Dan ben jij degene die we zoeken! We zoeken een ervaren senior Technisch Applicatie Beheerder die met passie verantwoordelijk is voor verschillende deelgebieden binnen het aandachtsgebied Securitybeheer. Ons hoofddoel is het aanbieden en onderhouden van Security Applicaties voor onze in- en externe klanten. En als er problemen ontstaan, zorg jij ervoor dat ze opgelost worden! Als senior technisch beheerder speel je een actieve rol bij Life Cycle Management, neem je deel aan projecten en zorg je ervoor dat wijzigingen worden doorgevoerd. Je bent voortdurend bezig met het identificeren en implementeren van verbeterpunten voor het beheer en de beschikbaarheid van systemen. Je neemt het initiatief bij het oplossen van (functionele) verstoringen, test nieuwe releases, configureert en documenteert applicatiecomponenten, databases en interfaces, en zorgt voor de nodige documentatie voor projecten.

Daarnaast stem je regelmatig af met interne en externe leveranciers, Service Management en Functioneel beheer. Naast je operationele taken, faciliteer je jouw team zodat ze optimaal kunnen presteren. Als senior heb je een proactieve instelling. Je adviseert het team en komt met gevraagd en ongevraagd advies om het werk te verbeteren en de omgeving nog efficiënter in te richten.

Je participeert in stand ups (Online) en team overleggen (Fysiek) en bent als senior proactief daar waar het gaat om het met elkaar oppakken van (team)activiteiten en de verdere ontwikkeling van het team. Het team Integratie bestaat uit ongeveer 35 medewerkers en is verantwoordelijk voor het technisch en applicatief beheer van meerdere ‘Security’ applicaties (zoals SmartAIM, PAM, Tanium, SIEM en Trellix), Unified Communications en de Werkplek. Klinkt dit als jouw ideale uitdaging? Sluit je dan aan bij ons dynamische team en laat je energieke en gedreven aanpak zien!

Functie-eisen

Voor de rol van senior technisch beheerder zijn we op zoek naar een kandidaat die voldoet aan een aantal belangrijke criteria. We zoeken iemand met meer dan 3 jaar relevante werkervaring en een hbo werk- en denkniveau. Daarnaast is het van groot belang dat je uitstekende communicatieve vaardigheden hebt en goed kunt samenwerken met anderen. Klantgerichtheid en een goed gevoel voor de omgeving waarin je werkt, zijn ook essentiële eigenschappen. 

Als senior technisch beheerder dien je te beschikken over een sterk analytisch vermogen en een oplossingsgerichte mindset. Je moet in staat zijn om effectief te plannen en organiseren. Een proactieve houding en doorzettingsvermogen zijn van onschatbare waarde in deze rol.

Op het gebied van technische vaardigheden verwachten we dat je minimaal 3 jaar werkervaring hebt met een of meer Security applicaties, zoals Trellix, PAM, IAM, SmartAIM, WID scan, Logdepot, SIEM en/of Tanium.

Als jij voldoet aan deze criteria, nodigen we je van harte uit om te solliciteren op deze energieke en uitdagende functie als senior technisch beheerder.

Arbeidsvoorwaarden

Salaris: €3662,- tot €5586,- bruto per maand
Dienstverband: Tijdelijke aanstelling / Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd
Uren per week: 36 tot 36 uur per week

Overige arbeidsvoorwaarden

  • Een Individueel Keuzebudget. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en stel je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samen. Het kan bijvoorbeeld bestaan uit geld (16,37% van je bruto jaarsalaris) of vakantiedagen
  • Volledige vergoeding van je ov-reiskosten woon-werkverkeer
  • Een pensioenregeling
  • Gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof
  • Studiemogelijkheden voor persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling
  • De mogelijkheid gebruik te maken van bedrijfsfitness

Bijzonderheden

  • Solliciteren? Upload je motivatie en cv via  www.werkenvoornederland.nl of  www.mobiliteitsbank.nl.
  • Let op: Als jouw profiel niet voldoende aansluit bij deze vacature, maar wél bij een andere vacature binnen onze dienst, dan leggen wij jouw sollicitatie voor bij de desbetreffende vacaturehouder. Als die jou voor een sollicitatiegesprek wil uitnodigen, vragen wij je of je daarvoor openstaat.
  • Let op: De einddatum van de vacature is niet leidend. De selectie start wanneer geschikte kandidaten zich aandragen en sluit wanneer de vacature is vervuld. De vacature kan dus vóór de vermelde einddatum sluiten. Wees er daarom op tijd bij en reageer snel!
  • Ben je in dienst van de Rijksoverheid en heb je een aanwijzing als Van-Werk-Naar-Werk-kandidaat? Of ben je (medisch) herplaatsing kandidaat? Voeg dan een kopie van de aanwijzingsbrief bij je sollicitatie. 
  • Een assessment kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure. 
  • Voor deze functie is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Wil je weten of je recht hebt op een VOG? Dat kan je hier checken: vogcheck.justis.nl. 
  • Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden, Justitiële ICT Organisatie (JIO) biedt goede faciliteiten om thuis te werken. 
  • Daarnaast is er binnen de Justitiële ICT Organisatie (JIO) een Activiteitencommissie en zijn er werkgroepen op het gebied van “Vitaliteit” en “Werkgeluk” actief. Deze organiseren diverse activiteiten voor alle medewerkers om actief en energiek te blijven en verbinding te houden.
  • Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Ministerie van Justitie en Veiligheid, Justitiële ICT Organisatie (JIO)

Werken bij de Rijksoverheid betekent een bijdrage leveren aan een beter Nederland. Dus ook aan een veilige en rechtvaardige samenleving voor iedereen. Justitie en Veiligheid verdedigt en beschermt de rechtsorde. Van beleid tot uitvoering.

Met onze ICT werken wij aan een veilig Nederland

Wij zijn de Justitiële ICT Organisatie: 

ICT’ers in hart en nieren die het justitieveld door en door kennen. Wij maken onder meer apps waarmee onze rijkscollega’s hun werk makkelijk en efficiënt kunnen doen. We zorgen voor de juiste hard- en software op werkplekken, overal in Nederland. En we ontwikkelen Cloud-omgevingen waardoor onze collega’s overal kunnen werken: thuis, onderweg en op een werkplek. Altijd veilig.

Kortom: wij zorgen dat ICT werkt!

Wij zijn van oorsprong de ICT-organisatie van de Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI), maar sinds januari 2022 zijn we een zelfstandig ICT-dienstverlener voor het gehele ministerie van Justitie en Veiligheid (JenV). We werken onder meer voor DJI, de Raad voor de Kinderbescherming, de Immigratie- en Naturalisatiedienst, de Dienst Terugkeer en Vertrek, Reclassering Nederland en de dienst Justis.

In onze vestigingen door heel Nederland brengen we technologie en onze diepgewortelde kennis van het JenV-domein bij elkaar. Dat doen we door de vernieuwende technologie te vertalen naar praktische en veilige ICT-oplossingen. Doordat wij de technische kant voor onze rekening nemen, kunnen onze opdrachtgevers zich volledig richten op hun primaire taak.

De Justitiële ICT Organisatie staat voor veilige, betrouwbare en vernieuwende ICT. Daarom investeren wij niet alleen in kennis en expertise van onze medewerkers, maar ook in moderne infrastructuur. Dat blijft niet onopgemerkt: steeds meer JenV-onderdelen doen een beroep op onze kennis. En hoe meer we onze expertise binnen JenV kunnen inzetten, hoe meer we bijdragen aan een veilige en rechtvaardige samenleving.

Immers: een veilig Nederland begint bij veilige ICT.

Wil je meer weten? Neem dan hier een kijkje.

Justitiële ICT Organisatie (JIO)

Reageer op deze vacature