Ministerie van Justitie en Veiligheid - Raad voor de Kinderbescherming
Medewerker Operationele Ondersteuning - Post- en Scanstraat
Functie omschrijving
De hoofdtaak van deze functie is de postverwerking in de post-en scanstraat. Je maakt deel uit van het team dat verantwoordelijk is voor het verwerken van de binnengekomen post tot een werkbaar digitaal document. Denk hierbij aan het openen van de post, het sorteren en scannen hiervan en het controleren van het proces en de documenten. Daarnaast verzorgt het team de printservice voor uitgaande post. De printopdrachten worden verwerkt op kantoor en via de uitgaande post verstuurd aan cliënten en instanties.
Functie-eisen
Je beschikt bij voorkeur over mbo werk- en denkniveau. Gevraagde competenties voor deze functie zijn: stressbestendigheid, nauwkeurigheid, samenwerken, flexibiliteit en oog voor details. Je hebt een proactieve werkhouding en weet van aanpakken. Daarnaast ben je altijd op zoek naar hoe processen efficiënter kunnen en bewaak je de kwaliteit van je werk. Verder ben je een echte teamplayer. Je maakt zaken makkelijk bespreekbaar in teamverband en neemt verantwoordelijkheid binnen het team om samen de doelstellingen te behalen.
Arbeidsvoorwaarden
Salaris: €2385,- tot €2902,- bruto per maand
Dienstverband: Tijdelijke aanstelling / Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd
Uren per week: 24 tot 24 uur per week
Overige arbeidsvoorwaarden
Naast het salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB).
Het IKB bestaat uit geld (16,37% van je bruto jaarsalaris en komt in plaats van vakantiegeld en eindejaarsuitkering) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen.
Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst.
Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaal vriendelijke doelen.
De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden.
Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.
Bijzonderheden
- Als onderdeel van het ministerie van Justitie en Veiligheid krijgen medewerkers binnen de RvdK een arbeidsovereenkomst als rijksambtenaar aangeboden.
- Bij je aanstelling vragen we je om een VOG-verklaring.
- Je sollicitatie ontvangen we graag vóór 11 juni.
- De gesprekken vinden plaats op 22 juni op locatie Zwolle.
- Het is een pre als je binnen een straal van 25 km van Zwolle woont
JenV|Raad voor de Kinderbescherming (RvdK)
Ministerie van Justitie en Veiligheid, Raad voor de Kinderbescherming
Kinderen hebben recht op een gezonde en stabiele ontwikkeling. Daar zetten medewerkers van de Raad voor de Kinderbescherming (RvdK) zich elke dag voor in. Met het belang van het kind op nummer één zijn wij terughoudend wanneer het kan en daadkrachtig wanneer het moet. Bij onze organisatie kun jij je talent inzetten om op te komen voor de rechten van kinderen voor wie stabiel en veilig opgroeien niet vanzelfsprekend is. En krijg je de kans om te leren en je te ontwikkelen.
Omdat ieder kind dat ernstige schade dreigt op te lopen het recht heeft veilig verder op te groeien.
Bij de RvdK werken we met zelforganiserende teams. Zelforganisatie geeft professionals de ruimte om in teamverband - binnen de teamopdracht - de beste keuzes te maken in het werk en voor het kind. Het zijn tenslotte de professionals die weten wat nodig is.
#zinvolwerk
Werken bij de Raad voor de Kinderbescherming, is werken voor kwetsbare kinderen in Nederland. Heel zinvol werk dus.
Dat laten ook de persoonlijke verhalen van onze medewerkers zien. Zij vertellen met welke dilemma's zij te maken krijgen en wat voor hen het werk zinvol maakt. Benieuwd? Kijk op www.kinderbescherming.nl/zinvolwerk
None
None