Teamondersteuner

Jij bent die proactieve en enthousiaste teamondersteuner die graag secretariële ondersteuning biedt aan diverse teams en collega's!

Waarom zoeken we jou?

Na vele jaren binnen de provincie Groningen te hebben gewerkt gaat onze Teamondersteuner met pensioen en zijn we op zoek naar een vervanger die met net zoveel enthousiasme het stokje van haar overneemt.

Wat ga je doen?

Als Teamondersteuner ben jij het aanspreekpunt van het team / de teams, samen met collega-ondersteuners. Je zorgt o.a. voor telefoonbeantwoording van interne en externe relaties, regelt vergaderingen/ bijeenkomsten en af en toe een teamexcursie of borrel, plant teamvergaderingen in en stelt agenda's op.

Daarnaast ben je bezig met:

  • Mailbox en agenda secretariaat actueel houden;
  • Het opstellen van opdrachtbrieven;
  • Financiële administratie verwerken in systemen (CODA en CORSA);
  • Het aanmaken van financiële verplichtingen en overzicht bijhouden;
  • Gezamenlijk begeleiden van stagiaires;
  • Actie- en besluitenlijsten maken van de diverse overleggen.

Waar ga je werken?

Je maakt onderdeel uit van het basisteam "Teamondersteuning", je thuisbasis voor je professionele en persoonlijke ontwikkeling, een team van circa 15 collega's. In eerste instantie al je werkzaam zijn binnen het domein Beleid, maar je voert ook werkzaamheden uit binnen andere teams.

Gezien de aard van de functie is het belangrijk dat je zichtbaar en bereikbaar bent. Wij vinden het belangrijk dat je grotendeels op kantoor werkt. Deels thuiswerken behoort natuurlijk wel tot de mogelijkheden. Gezien de huidige bezetting werk je op vrijdag. Overige dagen in overleg.

Wat vragen wij?

We zijn op zoek naar een Teamondersteuner die een assertieve houding heeft, daarnaast ben je klantvriendelijk en kun je snel schakelen. Voordat er iets aan je gevraagd wordt heb je het gesignaleerd. Je vindt het een uitdaging om steeds een stap vooruit te denken en zo je collega's optimaal te ontzorgen. Ook ben je niet onder de indruk van chaos of complexe situaties, je bent hierin flexibel en probeert gewoon uit te zoeken hoe je het beste zaken voor elkaar krijgt. Collega's kunnen op jou bouwen! Dit betekent dat wanneer jij iets zegt, dan doe je het ook. Maar ook in je werk probeer je zo zorgvuldig mogelijk alles te regelen. Als collega's iets aan je vragen dan hebben zij alle vertrouwen in jou.

Daarnaast beschik je over:

  • MBO werk en denkniveau;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en ruim voldoende beheersing van de Engelse taal;
  • Uitstekende vaardigheid met computersystemen, zoals MS-Office Word, Excel en Outlook. MS Teams, Ibabs (voorkeur) en nieuwe systemen zich snel eigen kunnen maken.

Talenten: Actiegericht / Communicatie/ Positivisme / Verantwoordelijkheidsbesef

Wat bieden wij?

Bij ons krijg je de ruimte om je werk in te richten zoals past bij jouw behoefte. Je krijgt de faciliteiten om thuis te werken, maar kunt ook op het provinciehuis werken. Hier ontmoet je jouw collega's en is in de pauze ruimte voor een (stads)wandeling, potje darten, poolen of voor sporten.

Daarnaast bieden wij:    

  • Werkweek van 24 - 32 uren met de mogelijkheid om ATV uren op te bouwen.
  • Bruto maandsalaris tussen de €2.231,73 en €3.130,54 (functieschaal 6) bij een volledig dienstverband van 36 uur. Het precieze bedrag stemmen we af op jouw kennis en ervaring.
  • Arbeidsovereenkomst voor 1 jaar met zicht op een verlenging.
  • Bovenop jouw salaris ontvang je 22,37% Individueel KeuzeBudget.
  • Voor woon-werkverkeer een vergoeding van 75% voor de kosten van Openbaar Vervoer, óf een fietsvergoeding óf een bijdrage voor een leasefiets.
  • Vitaliteitsplan waarbij je een tegemoetkoming voor jouw sportabonnement kan krijgen  
 

Je ontvangt ook een persoonlijk budget voor duurzame inzetbaarheid van € 5000 in te zetten binnen 5 jaar. Hiermee kan je opleidingen of cursussen volgen of je duurzame inzetbaarheid bevorderen. 

Informatie

Wil je meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Agnes Lenstra, teamleider teams Secretariële ondersteuning, 06-15068133. Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Wouter Coenders, 06-25762433 HRM-adviseur.

Reageren

Jouw sollicitatiebrief en cv ontvangen we graag uiterlijk op dinsdag 5 december 2023 via Werken bij provincie Groningen. De sollicitatiegesprekken staan gepland op woensdag 13 december 2023.

Voor deze functie heb je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) nodig.

De provincie Groningen, jouw werkplek?

De provincie Groningen is een organisatie in beweging die volop werkt aan maatschappelijke opgaven zoals gaswinning, energietransitie, leefbaarheid en erfgoed. Onze organisatie wil toe naar een lerende, vernieuwende, toekomstbestendige organisatie. Een organisatie met oog en oor voor de samenleving, die integraal, strategisch en professioneel werkt en betrouwbaar is voor de omgeving. We zijn decentraal georganiseerd en ingedeeld in vier domeinen; uitvoering, beleid, bestuurszaken en ondersteuning.

Wij staan voor een diversiteitsbeleid dat gericht is op gelijke kansen voor iedereen; of het nu gaat om geslacht, leeftijd, etnische achtergrond, geaardheid en mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Iedereen is welkom! In onze sollicitatieprocedures staat een evenwichtig personeelsbestand centraal.

Wij staan voor een diversiteitsbeleid dat gericht is op gelijke kansen voor iedereen; of het nu gaat om geslacht, leeftijd, etnische achtergrond, geaardheid en mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Iedereen is welkom! In onze sollicitatieprocedures staat een evenwichtig personeelsbestand centraal.