Senior Beleidsmedewerker Juridische Zaken (0,85 fte)

De afdeling Beheer en Onderhoud wordt gevormd uit drie bureaus; Beheer & Innovatie, Onderhoud & Materieel en Nautisch Verkeer. Bureau overstijgende activiteiten zijn ondergebracht in het stafbureau van de afdeling. Uitgangspunt bij deze afdeling is dat het beheer en onderhoud van het gehele areaal integraal wordt uitgevoerd. Hierbij wordt geen onderscheid gemaakt tussen ‘droog’ en ‘nat’. De afdeling bestaat uit ongeveer 200 medewerkers die hun eigen verantwoordelijkheid kennen en dragen. We zijn voor deze afdeling op zoek naar een Senior beleidsmedewerker juridische zaken. 

Wat vragen wij?

Als senior beleidsmedewerker juridische zaken ben je verantwoordelijk voor:

  • De eindkwaliteit van de juridische producten van de afdeling;
  • Het (mede) opstellen van juridische adviezen;
  • Het (mede) ontwikkelen en realiseren van beleid op de werkvelden van de afdeling;
  • Het opstellen van beleidsnota’s en het adviseren van GS. 

De functie-eisen zijn:

  • Academisch/HBO+ denk- en werkniveau;
  • Minimaal 4 jaar relevante juridische werkervaring;
  • Beleidsmatige kennis van en ervaring met de specifieke werkvelden van de afdeling;
  • Ruime kennis en ervaring met bestuurlijke en politieke verhoudingen;
  • Vaardig in het opstellen van beleidsnotities/rapportages;
  • Adviesvaardigheden;
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. 

Het gevraagde competentieprofiel: doelgericht handelen, klantgerichtheid, netwerkvaardigheid, integraal werken, oordeelsvorming en samenbindend leiderschap. 

Wat bieden wij?

Het salaris bedraagt, afhankelijk van kennis en ervaring, maximaal € 5.180,53 (functieschaal 12) bruto per maand bij een volledig dienstverband. Bovenop jouw salaris ontvang je 21,62% Individueel KeuzeBudget (IKB). 

De aanstelling is voor één jaar met zicht op vast en betreft 30,6 uren per week (feitelijke werktijd 34 uur per week inclusief 3,4 uur opbouw ATV). De organieke functiebeschrijving is senior beleidsmedewerker A. 

Informatie

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met het hoofd van de afdeling Beheer & Onderhoud, Harry Broers, tel. 050 – 3164415. Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met P&O- medewerker, Guus Kuizenga, tel. 050 – 752 7100. 

Sollicitatie

Jouw sollicitatie met cv ontvangen wij graag uiterlijk 25 september 2016. Solliciteren kan via deze link.

Deze vacature wordt gelijktijdig in- als extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten van de provincie Groningen volgens de 'procedure werving en selectie provincie Groningen' voorrang.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.