Secretarieel Medewerker

Ben jij die proactieve en enthousiaste medewerker die graag ondersteuning biedt aan de collega's van afdeling Mobiliteit-Beleid? Heb jij minimaal 2 jaar ervaring als secretarieel medewerker en vind je plannen en organiseren echt jouw ding? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen?
Als secretarieel medewerker ben jij de spil van de afdeling samen met collega-secretaresses. Je zorgt o.a. voor telefoonbeantwoording van interne en externe relaties, regelt vergaderingen/bijeenkomsten, plant teamvergaderingen in, stelt agenda's  op en organiseert teamexcursies. Dit doe je met een proactieve en assertieve houding, daarnaast ben je klantvriendelijk, kun je snel schakelen en ben je flexibel inzetbaar.

Wat je nog meer gaat doen:

  • Registreren van nieuw personeel en ziekteregistratie;
  • Ingekomen brieven / afhandeling brieven in het zaak-systeem;
  • Mailbox en agenda secretariaat actueel houden;
  • Financiële administratie in CODA en CORSA;
  • Gezamenlijk begeleiden van stagiaires;
  • Het opstellen van opdrachtbrieven in zowel de Nederlandse als de Engelse taal;
  • Het aanmaken van financiële verplichtingen;
  • Financieel overzicht bijhouden;
  • Notuleren van diverse overleggen.
  • Organiseren van de afdelingsborrel en afscheid collega's;

Waar kom je terecht?
Jouw vak oefen je uit vanuit ons provinciehuis, aan de voet van de Martinitoren in het hart van de stad Groningen. We werken met ruim 800 collega’s aan de ontwikkeling van onze mooie provincie. Samen en gedreven maken we ons hard voor stad en ommelanden.

Onze afdeling Mobiliteit Beleid (MB) levert een actieve bijdrage aan de economische ontwikkeling en leefbaarheid van onze provincie door het verplaatsen van mensen en goederen te faciliteren. Als regisseur van het regionale verkeers- en vervoerbeleid ontwikkelt de afdeling (strategisch) beleid op het gebied van openbaar vervoer, fiets, ketenmobiliteit, verkeersveiligheid en slim & groene mobiliteit. De nieuwe secretaresse gaat de teams "Ketenmobiliteit, Openbaar Vervoer en Fiets" en "Verkeersveiligheid, Educatie en Onderzoek" ondersteunen.

Wat vragen wij?

  • MBO werk en denkniveau ;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en ruim voldoende beheersing van de Engelse taal;
    Uitstekende vaardigheid met computersystemen, zoals MS-Office (Word, Excel en Outlook) en nieuwe systemen zich snel eigen kunnen maken;
  • Duitse taal is een pré

Werkdagen:

Bij voorkeur maandag, dinsdag, donderdag. Eigen keuze voor woensdag en/of vrijdag.

Wat bieden wij?
De provincie Groningen is ambitieus en kan het beste haar ambities verwezenlijken als haar medewerkers gedreven en betrokken zijn. En dat ook blijven. Zo werken we optimaal samen aan en mooie provincie. Ontdek wat de provincie Groningen jou te bieden heeft:

  • Een werkweek van 24 tot 40 uur, inclusief 2,4 tot 4 uur opbouw ATV;
  • Een aanstelling van 1 jaar met zicht op een vaste aanstelling;
  • Een bruto maandsalaris tussen de € 1.813,93 en € 2.591,35 (functieschaal 6). Het precieze bedrag stemmen we af op jouw kennis en ervaring;
  • Individueel Keuze Budget van 22,37% bovenop je salaris;
  • 75% van de kosten worden vergoed als je met het OV reist.

Heb je nog vragen?
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met het hoofd van de afdeling Mobiliteit-Beleid, Bas Krijgsheld, tel. 06-15068244. Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met P&O-medewerker Erwin Bartelds 050 316 4910,

Goed om te weten
Jouw sollicitatie met cv ontvangen wij graag uiterlijk 27 oktober 2019. De gesprekken zullen gepland worden op donderdag 31 oktober 2019. Solliciteren kan via deze link. Voor deze functie heb je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) nodig.

Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, SNN, NCG, Prolander, Regio Groningen Assen, Groningen Bereikbaar, gemeente Groningen, DUO , de doelgroep allochtonen via de gemeente Groningen en de doelgroep volgens de wet Banenafspraak (Participatiewet) uitgezet.