Assistent Programma Omgevingswet

Jij kan heldere en begrijpelijke teksten schrijven, financiële overzichten maken en de projectleiders ondersteunen! Door jou proactieve houding zie je het werk zelf eerder liggen dan je collega's. Herken je je talenten hierin? Dan zijn we op zoek naar jou! 

Zonder structuur zwemmen wij alle kanten op. Omdat we allemaal druk bezig zijn met onze inhoudelijke taken. Als jij ons niet assisteert, vergeten we belangrijke mijlpalen, leveren we onze stukken te laat aan voor vergaderingen en begrijpt niemand meer waar we het over hebben. We zoeken dus iemand die voor en met ons plant, ons herinnert aan afspraken en ons achter de broek zit voor deadlines én meewerkt aan de inhoud. Bovendien kun jij als geen ander financiële overzichten maken, heldere en begrijpelijke teksten schrijven en de projectleiders ondersteunen. Dus, kan jij tegen een stootje, zie jij het werk liggen voordat een ander het ziet, durf je nieuwe dingen op te pakken en werk je buitengewoon gestructureerd en nauwkeurig? Dan willen wij jou als onze assistent!

Wat ga jij doen?

Samen met het programmateam zorg jij ervoor dat de organisatie klaar is om vanaf 1 januari 2022 met de nieuwe Omgevingswet te gaan werken. De Omgevingswet gaat over integraliteit, samenhang, inzicht en transparantie, sneller en beter. Om dit allemaal te bereiken werken we nauw samen met afdelingen op het gebied van beleidsontwikkeling en instrumenten, digitalisering en anders werken. Het jaar 2021 staat voor meters maken. Zo starten we met het geven van trainingen en webinars en zorgen we dat collega’s met voorbeeldprojecten ervaren wat de invoering van de wet gaat betekenen.

Het programma wordt aangestuurd door een klein managementteam naast de programma-assistent bestaand uit de programmamanager en de assistent programmamanager. Zij vormen gezamenlijk de spil tussen de projectleiders in het team en de bestuurder. Als programma-assistent werk je nauw samen met de assistent programmamanager.

Een greep uit jouw werkzaamheden;

  • Het ondersteunen van de projectleiders bij de dagelijkse werkzaamheden;
  • Het plannen, (mede) voorbereiden en organiseren van overleggen, bijeenkomsten, webinars en bezoeken;
  • Het bewaken van de termijnen en acties;
  • Het opstellen van brieven, uitnodigingen en notities t.b.v. in- en externen;
  • Het uitvoeren van communicatiewerkzaamheden;
  • De verslaglegging van diverse (programma en project-)overleggen;

Wat breng je mee?

Je bent assertief en niet benauwd om jouw ideeën in te brengen, netwerkvaardigheden en goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal.

Daarnaast heb je de volgende achtergrond:

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Ervaring met projectondersteuning is een pré.
  • Digitaal onderlegd, je weet goed om te gaan met de standaard office-programma's en maakt je snel nieuwe systemen eigen.

 

Wat krijg je?

  • Een uitdagende functie voor de duur van een jaar, met zicht op verlenging.
  • 24 uur per week (meer uren bespreekbaar)  
  • Een salaris tussen de € € 2.735,21en € € 3.907,44 (functieschaal 9) bruto per maand bij een volledig dienstverband.
  • Bovenop je salaris nog eens 22,37% Individueel KeuzeBudget (IKB).

Vergoeding van woon-werkverkeer van 75%, maar voorlopig werk je thuis en online.

Onze aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling  en een persoonlijk ontwikkelbudget van € 5.000,- per vijf jaar.

Zin in?

Meer informatie over de functie kun je krijgen bij Prisca Westerhof, projectleider beleid en instrumenten Omgevingswet op tel. nr. 06-27051018. Voor meer informatie over de procedure kan je contact opnemen met /Madelief Kiel, Recruiter, tel.06-15068230.

 
Goed om te weten

Jouw motivatie/sollicitatie mét cv ontvangen wij graag uiterlijk 11 april 2021. Solliciteren kan via deze link. Het sollicitatiegesprek vindt plaats op vrijdag 23 april.