Klantadviseurs Klant Contact Centrum

Drenthe geeft je de ruimte!        

                         

Vol met ambities om onze dienstverlening te verbeteren, beter bereikbaar te zijn voor onze externe klanten en sneller en gerichter antwoord te kunnen geven, zijn wij tijdelijk op zoek naar twee ervaren en omgevingsbewuste Klantadviseurs voor ons Klant Contact Centrum.

- Een vacature van 0,4 fte (in eerste instantie voor een periode van 1 jaar).

- Een vacature van 0,6 fte (tijdelijk tot 1 januari 2020). 

Ben jij die dienstverlenende klantadviseur die snapt dat er soms meer achter een vraag zit? En die graag wil helpen om dat naar boven te halen, zodat de klant echt geholpen wordt? Dan zijn we op zoek naar jou!

Jouw functie

In het Klant Contact Centrum (KCC) van de provincie Drenthe ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zoals bedrijven, instellingen en burgers. Alle telefoontjes via het algemene telefoonnummer van de provincie en alle e-mailberichten via het algemene e-mailadres komen bij jou en jouw collega’s binnen. Het is de bedoeling dat je zoveel mogelijk vragen zelf beantwoordt. Ook het afhandelen van berichten op social media hoort daarbij. Je onderzoekt de wensen en behoeften van de klant, signaleert snel de vraag of het probleem en vraagt door. Je registreert de vragen en antwoorden accuraat in de kennisdatabase, zodat we kunnen leren van de vragen die gesteld worden. Wanneer jij het antwoord niet kunt geven, stuur je de vraag door naar de juiste collega binnen de provincie. Jij bewaakt de afhandeling van de vraag.

Je draagt proactief ideeën aan ter verbetering van het KCC. Het KCC ontwikkelt zich tot een brede frontoffice met een diversiteit aan taken en brede (proces)verantwoordelijkheden. Belangrijke criteria hierbij zijn meerwaarde voor de klant, efficiency en omgevingsmanagement.

Jouw profiel

  • Je hebt MBO+ werk- en denkniveau.
  • Je hebt enkele jaren ervaring in het telefonisch te woord staan van klanten.
  • Je kunt snel schakelen tussen zowel onderwerpen als systemen.
  • Je hebt kennis van de Engelse en Duitse taal om ook onze internationale klanten te woord te kunnen staan.
  • Je bent in staat om de actualiteit te vertalen naar de dagelijkse praktijk in ons KCC.

Wij bieden

Werken bij de provincie Drenthe betekent werken aan vraagstukken die iets betekenen voor de Drentse samenleving. Je werk is afwisselend en uitdagend en je krijgt de ruimte voor creativiteit. We besteden veel aandacht aan je persoonlijke ontwikkeling. Naast goede arbeidsvoorwaarden bieden wij, afhankelijk van ervaring, voor deze functie een salaris tussen € 2.071,32 en € 2.959,62 bruto per maand (exclusief Individueel Keuze Budget van 22,37% bij een 36-urige werkweek; salarisschaal 7; norm 1 juli 2019; functienaam KA-0701 medewerker Servicedesk).

Meer informatie?

Wil je meer informatie over de inhoud van de functie dan kun je contact opnemen met Bart Raaijmakers, coördinator van het KCC of Liesbeth Brouwer, manager team Communicatie, via (0592) 36 55 55. Heb je vragen over de procedure dan kun je contact opnemen met Geertje Woldring, medewerker P&O, via (0592) 36 55 55.

Solliciteren?

Je sollicitatiebrief en CV kun je richten aan het college van Gedeputeerde Staten van Drenthe en inzenden via link. Je brief dient voor zondag 18 augustus 2019 in ons bezit te zijn. De sollicitatiegesprekken staan gepland op dinsdag 27 augustus 2019.
Geef in de brief duidelijk aan voor welke arbeidsduur, zoals boven in de vacaturetekst vermeld, je belangstelling hebt.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer