Servicecentrum medewerker

Servicecentrum medewerker (0,8 fte)

Voor onze snel veranderende IT-omgeving zijn we op zoek naar een enthousiaste Servicecentrumcollega.

Over deze baan

Als Servicecentrumcollega ben je elke dag bezig met het verbeteren van de klantbeleving en de IT-omgeving van Noorderpoort.

Binnen deze systemen los je problemen van gebruikers op en zorg je voor een veilige en moderne omgeving, zodat Noorderpoort de digitale campus kan blijven uitvoeren. In deze functie ben je elke dag bezig met het verbeteren van klantbeleving. Om dit goed te kunnen en blijven doen volg je regelmatig diverse trainingen. Je geeft verbeteringen aan voor de Selfserviceportal, onze services en diensten naar aanleiding van klantvragen. Je regelt in overleg met het team dat de bezetting compleet is en de werkzaamheden worden uitgevoerd.

Jouw werkomgeving

Het team ICT bestaat uit diverse specialisten die hard werken om het onderwijs te ondersteunen met ICT. Voor nu is de locatie Muntinglaan te Groningen, maar we gaan eind van 2023 verhuizen naar een andere locatie in Groningen. Wij willen je welkom heten in onze kansrijke wereld vol mogelijkheden. Er is geen betere plek om te leren en werken dan bij Noorderpoort (vinden wij dan hè). Bij ons krijg je de kans om je potentie te ontdekken, je te ontwikkelen en jezelf te ontplooien.

Hier herken jij jezelf in

  • Je hebt minimaal een afgeronde ICT-opleiding op mbo-3/4 niveau
  • Je hebt inlevingsvermogen en raakt niet in paniek als het druk is
  • Je bent een ster in het behandelen van uiteenlopende vragen van klanten. Hierin maak jij het verschil; service met een glimlach is niet je doel maar je standaard
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent een kei in het werken met Office 365 en Topdesk
  • Bij voorkeur heb je 1 tot 2 jaar relevante werkervaring
  • Bij voorkeur ben je in bezit van rijbewijs B

Zijn niet alle punten van de vacature op jou van toepassing, maar denk je wel dat je een goede toevoeging bent aan ons team? Vertel ons vooral waarom! Wij staan altijd open voor frisse blikken.

Wij bieden jou

  • Een aanstelling van 0,8 FTE
  • Inschaling van de functie Servicecentrum medewerker in schaal 7 (max € 3.623) conform cao mbo 2023-2024.
  • Een contract voor de duur van een jaar, met intentie tot verlenging.
  • Goede arbeidsvoorwaarden met onder andere een 13e maand
  • De mogelijkheid om jezelf professioneel en persoonlijk te ontwikkelen. Bijvoorbeeld met trainingen en cursussen via ons interne academie

Meer informatie

Beantwoorden we hier niet al jouw vragen? Of ben je gewoon heel nieuwsgierig hoe het is om bij Noorderpoort te werken? Neem contact op met Cor Klomp, Manager ICT via cm.klomp@noorderpoort.nl.

  • De uiterste sollicitatiedatum is 16 december 2023.
  • De gesprekken zullen plaatvinden in de week van 18 tot 22 december 2023.
  • De vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, bij gelijke geschiktheid heeft een interne kandidaat voorrang.

Statement

Noorderpoort staat voor gelijke kansen voor iedereen. Wij willen een organisatie zijn waar diversiteit en inclusie vanzelfsprekend is. Iedereen kan zichzelf zijn en op die basis vrij, veilig en volwaardig meedoen. Ongeacht leeftijd, afkomst, beperking, religie, gender of seksuele oriëntatie.  Al onze studenten en medewerkers worden gerespecteerd. Ieder met zijn eigen unieke persoonlijkheid en talent. Want verschillen maken ons sterker en beter.

We houden de werving en selectie graag in eigen hand. Daarom maken we voor deze vacature geen gebruik van uitzendbureaus en/of werving en selectiebureaus. Solliciteren kan alleen via de Noorderpoortwebsite en Noorderlink.

Solliciteer nu