Manager facilitair Gebouwen

Facilitair manager (1,0 fte)

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan met veel klantcontact zowel intern als extern? En ben jij een stressbestendige aan- en doorpakker die denkt in oplossingen en die zich herkent in onze kernwaarden van Hostmanship (welkom, verbonden, geholpen, vakmanschap, persoonlijke benadering en bevlogenheid)? Zoek niet langer en kom ons team versterken!

Over deze baan

Jij bent samen met collega’s het gezicht namens Noorderpoort. Je vindt het belangrijk dat er een goede sfeer hangt in de gebouwen. Als jij kansen ziet, steek je direct je handen uit de mouwen en ga je aan de slag. Wij vinden het belangrijk dat studenten, medewerkers en andere gasten zich elke dag welkom voelen. Hierin heb jij een belangrijke rol en je geniet ervan om alles in goede banen te leiden. 
Wanneer jij kansen ziet voor verbeteringen kom je met een verfrissend plan en ga je aan de slag met jouw team.

Wij houden van maatwerk binnen onze gebouwen en je hebt ruimte om jouw werk op een passende wijze uit te voeren. Naast maatwerk zijn er ook bepaalde richtlijnen waarbinnen je jouw werkzaamheden uitvoert. Zo zorg je er onder andere voor dat bepaalde zaken uniform worden uitgevoerd, zoals het werken conform wet- en regelgeving (bv. Arbo) en het monitoren van systemen.

Jouw werkomgeving

Jij bent verantwoordelijk voor de gebouwen die in jouw cluster vallen. Je werkt samen met een team van enthousiaste facilitaire medewerkers dat je dagelijks aanstuurt. Elke dag ga jij aan de slag met de gedachte hoe het anders / beter kan. Je weet steeds het beste uit je team te halen en doet dit bovenal met veel plezier en humor. Daarnaast ben je met de overige managers facilitair en de manager catering verantwoordelijk voor de totale uitvoerende facilitaire dienstverlening op onze schoolgebouwen. Ook in deze rol heb je een proactieve houding en maak je gebruik van je talenten.

Impressie van een werkdag

Om 07.00 uur krijg je het eerste telefoontje van een gebouwbeheerder die zich helaas ziek moet melden. Je voert wat telefoontjes om de vervanging voor die dag te regelen. Daarna drink je een heerlijk kopje koffie of thee met je collega’s op één van de gebouwen waar je verantwoordelijk voor bent. Je checkt jouw mail om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen en prioriteiten. Om 10.00 uur heb je een overleg met één van je teams, waar jullie de lopende zaken bespreken en de koers uitzetten voor de komende periode. Vervolgens ga je aan de slag met het rooster en zorg je ervoor dat de juiste medewerkers betrokken zijn bij facilitaire activiteiten, zodat deze soepel verlopen. Om 12.00 uur heb je lunchpauze met je collega’s, waarbij informele gesprekken de teamverband versterken.

In de middag heb je een overleg van de werkgroep ‘aanbesteding schoonmaak’. Hier breng je jouw expertise en werk je samen met collega’s om deze aanbesteding succesvol te laten verlopen. Na het overleg check je nogmaals je mail om eventuele urgente werkzaamheden op te pakken. Om 16.00 uur komt er onverwacht telefoontje over een lekkage op één van jouw gebouwen, waarna je de nodige acties onderneemt om het probleem op te lossen. Om 17.00 uur is het lekkageprobleem gelukkig adequaat aangepakt, waardoor je met een goed gevoel je werkdag afsluit!

Hier herken jij jezelf in

  • Je hebt minimaal een mbo-niveau 4 opleiding, bij voorkeur richting Facilitymanagement, Hotel of Toerisme.
  • Jij hebt ruime kennis van gebouwbeheer en kunt de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van gebouwbeheer goed vertalen naar de praktijk.
  • Je bent een doorpakker en bent in staat om andere in jouw team ook te enthousiasmeren in het werk.
  • Je bent sterk in het omzetten van kansen naar de dagelijkse praktijk.
  • Je bent communicatief en schriftelijke vaardig en weet goed om te gaan met de diverse doelgroepen: studenten, medewerkers en (externe) gasten.
  • Je kunt goed overzicht houden en kunt snel schakelen wanneer dit nodig is.
  • Je bent in staat om op elke locatie een fantastische beleving over te brengen op onze gasten.

Zijn niet alle punten van de vacature op jou van toepassing, maar denk je wel dat je een goede toevoeging bent aan ons team? Vertel ons vooral waarom! Wij staan altijd open voor frisse blikken.

Wij bieden jou

  • Een aanstelling van 1,0 fte.
  • De inschaling van deze functie is schaal 8 (min. €2.661en max. €3.951) conform cao mbo op basis van een volledig dienstverband.
  • In eerste instantie een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar, met mogelijkheid tot verlenging. We hebben de insteek om te komen tot een duurzame samenwerking.
  • Goede arbeidsvoorwaarden met onder andere een 13e maand en mogelijkheden werk en privé op een voor jou passende manier te combineren.
  • De mogelijkheid om jezelf professioneel en persoonlijk te ontwikkelen. Bijvoorbeeld met trainingen en cursussen via onze interne academie.

Meer informatie

Beantwoorden we hier niet al jouw vragen? Neem contact op met Ger Procee, teammanager Facilitair op het telefoonnummer 06-51453238.

  • De uiterste sollicitatiedatum is 12 december 2023.
  • We ontvangen je sollicitatie graag via de website van het Noorderpoort.
  • De gesprekken vinden plaats op dinsdag 19 december 2023.

Noorderpoort staat voor gelijke kansen voor iedereen. Wij willen een organisatie zijn waar diversiteit en inclusie vanzelfsprekend is. Iedereen kan zichzelf zijn en op die basis vrij, veilig en volwaardig meedoen. Ongeacht leeftijd, afkomst, beperking, religie, gender of seksuele oriëntatie. Al onze studenten en medewerkers worden gerespecteerd. Ieder met zijn eigen unieke persoonlijkheid en talent. Want verschillen maken ons sterker en beter.

We houden de werving en selectie graag in eigen hand. Daarom maken we voor deze vacature geen gebruik van uitzendbureaus en/of werving en selectiebureaus. Solliciteren kan alleen via de Noorderpoortwebsite en Noorderlink.

Solliciteer nu