Medewerker ICT Servicedesk

Heb jij goede allround ICT-kennis? Ben jij servicegericht en heb je snel door hoe jij ICT (ver)storingen voor een eindgebruiker kunt oplossen? Ziekenhuis Nij Smellinghe zoekt een ervaren en skilled

Medewerker ICT Servicedesk

  • 32 tot 36 uur
  • MBO
  • Drachten
  • Jaarcontract met uitzicht op een vast contract

Hugo Borgstein, manager ICT over de baan

“In Ziekenhuis Nij Smellinghe staan we voor kwalitatief uitstekende zorg én voor durven ontwikkelen. De komende jaren zet het ziekenhuis stevig in op het realiseren van de ICT strategie en de digitalisering van de zorgprocessen. Digitalisering levert een belangrijke bijdrage aan toekomstgerichte en duurzame zorg. Lopende projecten op dit gebied zijn bijvoorbeeld Sensoring, PGO ontsluiting en Beter Dichtbij. Fysieke en digitale zorg gaan steeds meer op elkaar inwerken en dit vraagt van de afdeling ICT om voortdurend te professionaliseren en innoveren. Door de toenemende complexiteit van de ICT infrastructuur en om de gewenste kwaliteit van dienstverlening te kunnen bieden worden onze ICT-teams versterkt en uitgebreid. Daarom zijn we op zoek naar een ervaren skilled medewerker ICT Servicedesk die zich helemaal inzet om onze first time fix ondersteuning te maximaliseren.
Als jij uitdaging en ontwikkelmogelijkheden zoekt in je werk en hart hebt voor de zorg, dan nodig ik je van harte uit om te solliciteren.”

Over Nij Smellinghe

Onder het motto ‘Met aandacht. Dat voelt beter’ zetten dagelijks circa 1.630 collega’s zich in met persoonlijke aandacht voor kwaliteit van zorg en patiënttevredenheid. Nij Smellinghe mag vanaf 2022 het keurmerk “World-class workplace” dragen. Dit keurmerk wordt alleen toegekend aan organisaties die door hun eigen medewerkers bovengemiddeld hoog worden gewaardeerd op het gebied van medewerkersbevlogenheid en goed werkgeverschap. Met dank aan al onze collega’s die ervoor zorgen dat ons ziekenhuis Nij Smellinghe zo’n geweldige plek is om te werken.

Jouw werkplek

De afdeling ICT bestaat uit 4 servicedeskmedewerkers, 5 systeem- en netwerkbeheerders, 6 applicatiespecialisten, 2 ICT projectleiders en 1 informatiemanager. Waar nodig huren we externe expertise in. We zijn een gedreven team en werken elke dag met passie aan innovatieve ICT-oplossingen. Samenwerken in korte lijnen binnen en buiten ons team, een prettige sfeer en een grote (onderlinge) betrokkenheid zijn voor ons belangrijk en vanzelfsprekend. Servicegerichtheid en resultaat staan hoog in ons vaandel.

Als Medewerker ICT Servicedesk ben jij hèt aanspreekpunt wanneer collega’s in het ziekenhuis tegen ICT (ver)storingen aanlopen of vragen hebben. Bij de Servicedesk komen calls via Topdesk en telefoon binnen. Jij gaat dan aan de slag met ICT support in de breedste zin van het woord en zet je in voor een first time fix. Storingen die je niet direct kunt oplossen zet je door naar je collega’s. Uiteraard zorg je ervoor dat calls correct worden afgehandeld in Topdesk. Ook draag je bij aan het maken en bijhouden van gebruikersdocumentatie en het aanmaken en bijhouden van werkinstructies voor het eigen team.
De uitdaging voor de ICT Servicedesk is om proactief in te spelen op de wensen van onze gebruikers en zelfredzaamheid verder te ontwikkelen.
Begrijp jij de impact van ICT op het dagelijks werk van onze collega’s in de zorg en weet jij met goede ideeën het gebruik van ICT te verbeteren? Kom dan ons team versterken!

Jouw profiel

  • Je hebt een MBO+ werk- en denkniveau en een op de functie gerichte opleiding afgerond
  • Je hebt enkele jaren recente werkervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in de (ziekenhuis)zorg. Ervaring met Topdesk is een pre
  • Je hebt een service- en klantgerichte instelling en je bent communicatief vaardig
  • Je bent analytisch en nauwkeurig, je hebt doorzettingsvermogen en je werkt resultaat- en oplossingsgericht
  • Je kunt je werk efficiënt organiseren, je bent stressbestendig en je kunt relativeren
  • Je bent ondernemend en hebt de drive je in je werk voortdurend te verbeteren
  • Je bent bereid mee te draaien in de bereikbaarheidsdiensten

Salaris en arbeidsvoorwaarden

  • FWG 45 en een vakantietoeslag en eindejaarsuitkering van elk 8,33 %
  • Volop ontwikkelmogelijkheden en deels thuiswerken is mogelijk
  • CAO Ziekenhuizen en een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden

Meer weten?

Hugo Borgstein, manager ICT, vertelt je graag meer over deze baan. Zijn telefoonnummer is: 0512-58 8175 of 06-208 21 808. Op de website van Nij Smellinghe kun je onder “Werken en Leren” meer lezen over werken in ons ziekenhuis en het programma “Aandacht Werkt” voor medewerkers.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Een goed gevoel?

Ben je enthousiast? En wil je solliciteren? Dat kan tot 23 mei 2022 via de sollicitatiebutton. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op een van de volgende dagen: 2, 7 of 8 juni 2022.

Omdat veiligheid en vertrouwen belangrijk zijn in ons ziekenhuis, vragen we alle nieuwe collega’s om een geldige Verklaring Omtrent Gedrag te overleggen. Dit is een voorwaarde voor aanname.

Solliciteren