Rijksdienst voor Ondernemend Nederland

Medewerker bedrijfsvoering

Functie omschrijving

Nieuwsgierig blijven, lef tonen, leiderschap laten zien en initiatief nemen. Dat kenmerkt ondernemend Nederland. Én dat herkennen we graag in jou als medewerker bedrijfsvoering op de afdeling Informatiemanagement en Procesontwerp van de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland in Den Haag. Samen met je collega’s zorg je voor een optimale bediening van onze klanten en medewerkers en help je dromen en visies werkelijkheid te maken.

Als medewerker bedrijfsvoering werk je op de afdeling Informatiemanagement en Procesontwerp (IMP), in het team Bedrijfsvoering (BV) IMP, bestaande uit een drietal clusters: Inrichting, Uitvoering en Gebruikers. Het totale team bestaat uit circa twintig personen, die hybride werken over het land verspreid. Jij werkt voor cluster Inrichting met nog een aantal leuke collega's. Cluster Inrichting ondersteunt alle IMP-teams bij het inrichten, verbeteren en op orde houden van onder andere de processen. Daarnaast is het cluster betrokken bij alle projecten die BV IMP raken.

Professioneel, enthousiast en flexibel. Met die drie eigenschappen kom je heel ver als medewerker bedrijfsvoering IMP. Binnen het cluster Inrichting voer je zelfstandig uiteenlopende taken uit. Van het valideren van documenten die gebruikt worden binnen IMP tot het actualiseren van IMP-processen. En van het houden van overzicht op kaders en richtlijnen voor IMP tot het ondersteunen van de IMP-regisseur. Naast het uitvoeren van taken kun je ook aanspreekpunt zijn voor één of meerdere taken.

Functie-eisen

Jij kunt zelfstandig werken en snel schakelen. Je bent oplossingsgericht en stressbestendig. Daarnaast ga je integer, discreet en klantvriendelijk te werk. Je bent een teamplayer, toegankelijk en sociaal. Verder herken je jezelf hierin:

  • Je hebt een hbo-diploma en enige werkervaring met het beschrijven en analyseren van processen.
  • Je hebt affiniteit met informatievoorziening en ICT.
  • Je bent nauwkeurig, zorgvuldig en klantgericht.
  • Je bent communicatief vaardig en kunt goed samenwerken.
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands.
  • Je kunt goed analyseren, en plannen en organiseren.

Arbeidsvoorwaarden

Salaris: €2756,- tot €4430,- bruto per maand
Dienstverband: Tijdelijke aanstelling / Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd
Uren per week: 36 tot 36 uur per week

Overige arbeidsvoorwaarden

Naast het salaris ontvang je een individueel keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,37% van je brutojaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaalvriendelijke doelen. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je ov-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.

Bijzonderheden

Na sluitingsdatum zal de vacaturetekst en de gegevens van de vacaturehouder online niet meer zichtbaar zijn. Om te voorkomen dat je deze moet opvragen, verzoeken wij je de vacaturetekst te downloaden en te bewaren.

Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO)

De Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) is onderdeel van het ministerie van Economische Zaken en Klimaat. Het ministerie streeft ernaar om een werkgever te zijn waar iedere medewerker, ongeacht leeftijd, sekse, geaardheid, etnische afkomst en arbeidsbeperking voor wil werken. Aan de slag gaan met maatschappelijke vraagstukken in divers samengestelde teams maakt ons ministerie effectiever en innovatiever. En het werk leuker.

Kansen voor Nederland, kansen voor jou.

Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij RVO. We zorgen voor een soepele en optimale dienstverlening. Met nationale en internationale programma’s; van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim te organiseren en maximaal gebruik te maken van digitale communicatie. En we bieden nieuwe inzichten en mogelijkheden door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich op verschillende vestigingen in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland.

Onze adviseurs weten als geen ander wat er nodig is om ondernemende Nederlanders vooruit te helpen. Beoordelaars nemen subsidie- en andere verzoeken onder de loep en helpen de aanvragers om nieuwe stappen te zetten. Inkopers benutten de inkoopkracht van de Rijksoverheid, ook om maatschappelijke doelen te bereiken. De medewerkers van de frontoffice staan iedereen te woord die vragen heeft. Functioneel beheerders ontwikkelen en onderhouden digitale loketten. Projectmanagers onderzoeken wat de mogelijkheden van big data zijn. Juristen zorgen dat we ons houden aan wet- en regelgeving. En communicatieadviseurs ontwikkelen toegankelijke websites voor voorlichting en advies. 

Wie ondernemend Nederland een warm hart toedraagt, kan bij onze organisatie dus alle kanten op.

Informatiemanagement en Procesontwerp, Bedrijfsvoering IMP

De afdeling Informatiemanagement en Procesontwerp (IMP) vormt de schakel tussen de business, bedrijfsvoering en leverancier DICTU als het gaat om de geautomatiseerde informatievoorziening en ICT. Het team Bedrijfsvoering (BV) IMP is binnen IMP het team dat bijdraagt aan de doelstellingen van IMP door verschillende ondersteunende diensten te leveren. BV IMP ontwikkelt continu haar producten en diensten in afstemming met verschillende afnemers binnen IMP en RVO.


Reageer op deze vacature