Medewerker financiële administratie

Functiebeschrijving

De operationele uitvoering van financieel administratieve processen neem jij als medewerker financiële administratie voor je rekening. Het gaat daarbij om het betaalproces, de beheerskostenadministratie en de dagafschriftverwerking van alle aan Menzis gelieerde entiteiten. Je onderhoudt contacten met de budgethouders over openstaande facturen en je hebt nauw klantcontact met crediteuren over (credit)facturen en de afhandeling daarvan. Signaleer je afwijkingen en onjuistheden in aangeleverde betalingen? Dan los je deze op. Verder ben je als allround medewerker verantwoordelijkheid voor: 

  • verzending van betalingen en incassobestanden.
  • borging van tijdige en juiste procuratie op alle betalingen en van goedkeuring op facturen.
  • beheer van tussenrekeningen die gebruikt worden vanuit de factuurafhandeling en dagafschriftverwerking.
  • opstellen en innen van facturen (debiteurenbeheer).
  • beheer en afhandeling van diverse voorraadlijsten voor de volledige verwerking van de dagafschriften.
  • juiste toepassing van en controle op de werkkostenregeling. Prognose en realisatiecijfers lever je in samenwerking met het team Rapportage op. 

Je verricht je werkzaamheden met een grote mate van zelfstandigheid waarbij je de senior medewerker financiële administratie ondersteunt door hem te voorzien van inhoudelijke informatie over financiële processen. Ook realiseer je de vastgestelde prestatienomen (SLA's) en doe je aanbevelingen bij de coördinator financiële administratie over het beleid van administratieve processen.

Functie-eisen

Door jouw inlevingsvermogen besef je wat het effect van jouw handelen is op anderen, zoals de externe klant. Je bent een echte ketendenker. Dat wil zeggen dat jij de processen van andere afdelingen en de impact van je eigen handelen doorziet en daartussen verbanden kunt leggen. Verder heb jij in huis: 

  • MBO werk- en denkniveau op financieel gebied.
  • een financieel-economische opleiding.
  • 3 à 5 jaar relevante werkervaring.
  • bij voorkeur ervaring met CODA Financials en Oracle Health Insurance (OHI).
  • kennis van relevante (wettelijke) regelgeving.
  • ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking.
  • je kunt goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden.

Arbeidsvoorwaarden

We bieden je een afwisselende baan in een dynamische werkomgeving. We werken activiteitgericht. Deze manier van werken verbetert onze samenwerking, flexibiliteit en leefkracht. Natuurlijk krijg je ook een marktconform arbeidsvoorwaardenpakket met onder andere een vaste eindejaarsuitkering en goede studiefaciliteiten. Bovendien kun je gebruikmaken van de collectieve zorgverzekering met korting op de basisverzekering en de aanvullende verzekeringen. De functie is gewaardeerd in schaal 6 van de CAO voor Zorgverzekeraars (maximaal € 2.628,- bruto per maand voor 34 uur per week).

Contactinformatie

Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Kristel Wielens, recruiter, telefoon 06 4397 7002. Direct solliciteren? Maak dan gebruik van het online sollicitatieformulier.

Reageer op deze vacature