Projectleider Vastgoed

Jouw rol in het team
Als ervaren Projectleider ben je verantwoordelijk voor verschillende (ver)bouwprojecten. Je bevordert de kwaliteit, functionaliteit, continuïteit en integrale afstemming binnen de projecten, budgetteringen en planningen. Je bent op jouw vakgebied adviseur en sparringpartner voor de klant/opdrachtgever. Daarnaast heb je goede contacten met alle lagen binnen het ziekenhuis en weet je jouw communicatiestijl hier op aan te passen.

Bij alle projecten ben je je bewust van de unieke omgeving waarin je dit doet: het ziekenhuis. Eisen voor gebouwveiligheid, milieu en duurzaamheid, zijn in een patiëntgebonden omgeving extra belangrijk. Ook het niveau van comfort en beleving is een belangrijke factor. Het belang van de patiënt en patiëntveiligheid staat gedurende het project voorop, dit doe je samen met de klant/opdrachtgever en medewerkers van de Medische Techniek en ICT en het FB. Je biedt meerwaarde aan de organisatie door je frisse blik en je bereidheid om  kennis te delen. Je bent scherp op zaken die beter kunnen, zowel procesmatig als inhoudelijk. Je bent een teamspeler, jouw initiatieven kunnen het verschil maken.

Over het team
Als projectleider kom je te werken op de afdeling Advies en Projecten (8 fte), binnen het domein Techniek en Huisvesting (36 fte), onderdeel van het Facilitair Bedrijf.
Met 4 adviseurs en 4 projectleiders werken wij samen met de collega’s van Techniek en Huisvesting aan een optimale balans tussen de wensen van de klanten, gebruikers en de kwaliteit van ons ziekenhuis.

Zonder vastgoed geen kwaliteit van zorg. Een gedurfde uitspraak die onze visie op het belang op vastgoed weergeeft.

Wij vragen van jou

  • Een hbo-diploma gericht op Vastgoed en Huisvesting, aangevuld met kennis en minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je hebt kennis van en ervaring met projectmatig werken, onderhandelingstechnieken, conflicthantering en relevante kennis van automatisering.
  • Je hebt uitgebreide kennis van economische en financiële principes bij het opstellen van bouwplannen en kent de wet en regelgeving hieromtrent.
  • Je hebt kennis van renovatieprocessen en technische gebouw- en infrastructurele installaties in complexe gebouwen.

Wij zijn op zoek naar een positief ingestelde nieuwe collega die anderen kan enthousiasmeren over zijn/haar ideeën. Jij kunt uitstekend zelfstandig te werk gaan en ziet kansen tot vernieuwing.

Dit krijg je ervoor terug

  • Volop kansen voor opleiding en training.
  • Het betreft een aanstelling op basis van 36 uur (fulltime)  Al naar gelang de ervaring en opleiding is de inschaling Maximaal € 4.227,- (FWG 55) of maximaal €4.798,- (FWG 60) conform de cao ziekenhuizen.
  • Een contract voor 36 uur per week voor de duur van 1 jaar, met zicht op een dienstverband voor onbepaalde tijd.
  • Een breed aanbod van activiteiten om sterk in je werkte (blijven) staan.
  • Pensioenopbouw bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn.
  • Vakantietoeslag en eindejaarsuitkering van elk 8,33%.

Enthousiast?
We komen graag met je in contact! Bel voor meer informatie:
Arno Vredevoort, Manager Techniek & Huisvesting, tel. 050- 5246290

Deze vacature wordt tegelijkertijd zowel in- als extern gepubliceerd, waarbij interne kandidaten voorrang hebben.
Sollicitatiegesprekken vinden plaats in week 32,33 of  34.

Samen voor de beste zorg!
Het Martini, dat zijn wij. Wij zijn een topklinisch opleidingsziekenhuis en daar zijn we trots op. Naast brede basiszorg bieden we complexe zorg en hebben we bovenregionale expertise. We werken continu aan vernieuwing. Daarom doen we veel toegepast onderzoek en werk je bij ons in een moderne werkomgeving met de nieuwste technologieën en behandelmethoden. Maar nog belangrijker: samen zijn we een organisatie van en voor mensen. Dat zie je, proef je en ervaar je. Als patiënt én als medewerker. Welkom bij #teammartini.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.