Medewerker IT-​Services

Als medewerker IT-services heb jij klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Wil je deel uitmaken van een team dat ervoor zorgt dat de mensen zorgeloos hun werk kunnen doen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jouw rol in het team
Je draagt zorg voor het aannemen, registreren en zo mogelijk afhandelen van ICT-incidenten, serviceverzoeken en standaard wijzigingen. Je handelt calls "skilled" af, zowel aan de telefoon bij de helpdesk als op locatie. Complexe meldingen kun je doorzetten naar  2e-lijns ondersteuners. Binnen je functie ben je alert op dreigende storingen, signaleer je deze en lost ze op of schakelt derden in. Daarnaast beheer en bewaak je een domein binnen IT-Services, gebruikersrechten en werkplekken. Hierbij kun je denken aan functioneel beheer taken van bv. Topdesk.
Je documenteert, registreert en onderhoudt (wijzigingen in) gegevens betreffende werkplekken en gebruiksrechten en stelt deze beschikbaar. Handleidingen en procedures stel je samen en je verzorgt instructies aan gebruikers.

Over het team
De unit IT-Services is onderdeel van de Stafdienst ICT. De stafdienst ICT werkt volgens de ITIL-principes en heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. De afdeling IT-Services bestaat uit ca.10 medewerkers, die een “skilled” ICT-helpdesk bemannen en die tevens verantwoordelijk zijn voor de afhandeling van incidenten, een aantal serviceverzoeken en standaard wijzigingen. De medewerkers binnen het team staan voor elkaar klaar, waarbij een goede sfeer ook een belangrijke factor is. Hier hoort ook het beheer van werkplekken bij en het ondersteunen van gebruikers op de werkplek. Het Martini Ziekenhuis maakt gebruik van een virtuele werkplek.

Wij vragen van jou

  • Diploma MBO-ICT.
  • Tenminste twee jaar werkervaring in het ICT vakgebied en actuele kennis.
  • Bij voorkeur ervaring bij een support of helpdesk.

Voor ons is het belangrijk dat je zelfstandig kunt werken en een klantgerichte en klantvriendelijke  werkwijze hebt. Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, geduld en doorzettingsvermogen. Daarnaast ben je initiatiefrijk en werk je systematisch en oplossingsgericht. Je bent collegiaal, integer en betrouwbaar.

Dit krijg je ervoor terug

  • Volop kansen voor opleiding en training.
  • Maximaal € 3.025,- bruto op basis van 36 uur (FWG 40, cao ziekenhuizen),
  • afhankelijk van je kennis en ervaring.
  • Een contract voor de duur van 1 jaar met zicht op een dienstverband voor onbepaalde tijd 
  • Een breed aanbod van activiteiten om sterk in je werk te (blijven) staan. 
  • Vakantietoeslag en eindejaarsuitkering van beide 8,33%.
  • Nog meer aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, waaronder fietsplan en personeelskorting in het bedrijfsrestaurant.

Enthousiast?
We komen graag met je in contact! Bel voor meer informatie Robert Pruim coördinator Helpdesk, telefoonnummer (050-5245100) of  Rick Quakernaat, unithoofd ITS & TI telefoonnummer (050-5246315)

Deze vacature wordt zowel intern als extern gepubliceerd, waarbij de interne kandidaten voorrang hebben.

Reageren kan tot en met 13 december 2021.

Samen voor de beste zorg!
Het Martini, dat zijn wij. Wij zijn een topklinisch opleidingsziekenhuis en daar zijn we trots op. Naast brede basiszorg bieden we complexe zorg en hebben we bovenregionale expertise. We werken continu aan vernieuwing. Daarom doen we veel toegepast onderzoek en werk je bij ons in een moderne werkomgeving met de nieuwste technologieën en behandelmethoden. Maar nog belangrijker: samen zijn we een organisatie van en voor mensen. Dat zie je, proef je en ervaar je. Als patiënt én als medewerker. Welkom bij #teammartini.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.