Management Assistent

Jouw rol in het team
Na ruim 28 jaar bij het Martini Ziekenhuis te hebben gewerkt, in dezelfde functie, gaat één van onze twee managementassistenten bij het Facilitair Bedrijf eind september met pensioen. Daarom komt deze leuke functie vrij. Je begrijpt dat de lat hoog ligt :).

Met jouw ervaring weet je precies hoe jij, samen met je collega, vier managers (Facilitaire Services, Inkoop & Logistiek, Hotelservices en Techniek & Huisvesting) en een directeur (Facilitair Bedrijf) moet ontzorgen. Zij kunnen daardoor hun focus houden op andere werkzaamheden. Met jouw vooruitziende blik prioriteer je agenda’s en mailboxen en pak je acties pro actief op. Voordat jou iets wordt gevraagd heb je het meestal al geregeld. Als hét visitekaartje van de afdeling ben je zichtbaar, een luisterend oor en behulpzaam.

Wat ga je verder doen:

  • Notuleren van meerdere commissievergaderingen van bijvoorbeeld huisvesting, schoonmaak en de vrijwilligersorganisatie
  • Reserveren van (vergader)ruimten
  • Nieuwsbrieven versturen naar onze vrijwillgers
  • Declaraties van vrijwilligers verwerken

Projecten die we als afdeling op de agenda hebben staan zijn duurzaamheid, het verder ontwikkelen van activiteit gerelateerd werken en ons nieuwe voedingsconcept. We nodigen je van harte uit daar ook aan bij te dragen.

Deze plek komt per 21 augustus beschikbaar. Lukt jou dat niet, dan kijken we graag samen met jou naar een alternatieve startdatum.

Over het team
Ons team Facilitaire Services bestaat uit het Servicecentrum, de huismeesters, de vrijwilligersorganisatie, de evenementenorganisatie en het secretariaat. In totaal zijn we met 15 collega’s en vallen onder de stafdienst Facilitair Bedrijf. We zijn een betrokken team waarbinnen we gelijkwaardigheid belangrijk vinden.

De afdeling is recent vernieuwd en sfeervol ingericht. We zijn daarmee overgestapt naar activiteit gerelateerd werken. Dat betekent dat wij een werkplek kunnen kiezen die past bij de werkzaamheden van het moment. Bruisend als je behoefte hebt aan reuring en stilte als je je wilt concentreren.

Wij vragen van jou

  • Een afgeronde secretariële mbo of hbo opleiding
  • Meerdere jaren werkervaring als managementassistent
  • Ervaring met het werken met het Microsoft Office pakket, met name outlook

Jouw vernieuwende blik komt ook goed van pas, we houden wel van efficiënt en slim werken. Als medewerker van Facilitaire Services heb je service hoog in het vaandel en ben je een aanspreekpunt voor velen. Je bent klantgericht, denkt in oplossingen, communiceert duidelijk en bent integer en accuraat. Je houdt je hoofd koel, bent planmatig sterk en hebt talent voor organiseren en coördineren.

Dit krijg je ervoor terug

  • Als  #teammartini bieden we een informele, hartelijke werksfeer met veel aandacht voor leiderschap en talentontwikkeling
  • Salaris van maximaal € 3.642,- (op basis van 36 uur, FWG 45, Cao-Ziekenhuizen). Vakantietoeslag en eindejaarsuitkering van beide 8,33%
  • 144 vakantie-uren én 57 PLB-uren op jaarbasis bij een fulltime dienstverband
  • Een jaarcontract met zicht op een contract voor onbepaalde tijd
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder de mogelijkheid om vakantie-uren bij te kopen, met belastingvoordeel sporten, een fiets kopen en korting in het bedrijfsrestaurant
  • We zijn goed bereikbaar met het OV, de fiets en de auto. Voor je fiets hebben we overdekte fietsenstallingen met oplaadpunten. Kom je met de auto? Die parkeer je, tegen een kleine vergoeding, naast het ziekenhuis.

Nieuwsgierig?
Wil je meer weten over de vacature? Bel met Elise Vliem, Manager Facilitaire Services, tel. (050) 524 6290.

Overige informatie
Wij hebben alvast ruimte in onze agenda’s gemaakt om je te ontmoeten. Reserveer daarom 15 juni van 9:00 tot 12:00 alvast in jouw agenda voor een eventueel gesprek.

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern gepubliceerd. Bij gelijke geschiktheid heeft een interne kandidaat voorrang.

Over ons
Wij zijn een groot topklinisch opleidingsziekenhuis. Daar zijn we trots op! Wij kennen de behoefte van de patiënt en beslissen samen over wat gewenst en haalbaar is als het gaat om kwaliteit van leven. Ons ziekenhuis heeft een bovenregionale positie voor topklinische zorg en biedt voor de regio alle medisch-specialistische zorg die nodig is. Samen zijn we een organisatie van en voor mensen. Dat zie je, proef je en ervaar je. Als patiënt én als medewerker. Welkom bij #teammartini.

We houden de werving en selectie graag in eigen hand. Daarom maken we geen gebruik van uitzendbureaus en/of werving en selectiebureaus.

Solliciteer