Af­de­lings­se­cre­ta­res­se Pa­ra­me­di­ci

Jouw rol in het team
Het grootste deel van je rol is het ontvangen van bezoek, telefoonverkeer en alle voorkomende patiëntenadministratie van begin tot eind. Je bent het gezicht van de poli, samen met je 2 andere collega secretaresses. Verder voer je agendabeheer en verzorg je ondersteunende werkzaamheden voor alle behandelaars en de 2 unithoofden. Door de grootte van de afdeling zijn je werkzaamheden divers en uitdagend. Je bent de vraagbaak voor iedereen, dus goed kunnen organiseren en prioriteren is een van je sterkste competenties. Verder maak je spreekuurrasters, doe je bestellingen en hou je werkbeschrijvingen van de verschillende disciplines actueel.

Voor een ervaren secretaresse die op zoek is naar een meer complexe werkomgeving is dit een prachtige kans!

Over het team
De afdeling Paramedici bestaat uit verschillende disciplines. Fysiotherapie, Handtherapie Ergotherapie, Diëtetiek en Logopedie, zo’n 75 collega’s. We verzorgen klinische en poliklinische zorg. Wat onze poli zo interessant maakt? Alle verschillende disciplines, zetten zich dagelijks met enthousiasme in voor de beste zorg.

Wij vragen van jou

  • Je hebt een afgeronde MBO-4 opleiding richting secretarieel
  • Een opleiding tot medisch secretaresse of medische terminologie is een mooie toevoeging
  • Kennis van Hix is fijn maar niet vereist
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een secretariële functie met complex (agenda)beheer
  • Je bent een kei in structureren en prioriteren van de werkzaamheden
  • Je bent gastvrij en vriendelijk en begripvol richting patiënten
  • Je kunt snel schakelen tussen de verschillende werkzaamheden en disciplines
  • Je leert makkelijk en digitaal vaardig
  • Je staat open voor veranderingen en bent initiatiefrijk.

Dit krijg je ervoor terug

  • Een baan in hét topklinisch opleidingsziekenhuis van Noord-Nederland.
  • Volop kansen voor opleiding, training en persoonlijke ontwikkeling.
  • Kom je met de auto? Makkelijk bereikbare werkplek én een parkeergarage naast het ziekenhuis.
  • Salaris van maximaal € 2.972,- (36 uur, FWG 35, Cao Ziekenhuizen) en 8,33% vakantietoeslag en eindejaarsuitkering.
  • Een jaarcontract met intentie tot vaste aanstelling bij goed functioneren na een jaar.
  • Een persoonlijk levensfase budget, bijvoorbeeld in te zetten voor ouderschapsverlof.
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan en personeelskorting in het bedrijfsrestaurant.

Vragen?
Wil je nog wat aanvullende informatie? We vertellen je er graag over.
Je kunt contact opnemen met Jenny Hof, unithoofd a.i. op tel. (050) 5246241 of Gerda Reinsma, unithoofd, tel. (050) 5247297

Overige informatie
Reageren kan tot en met zondag 15 mei 2022.
Selectiegesprekken vinden plaats op dinsdag 24 mei 2022.

De vacature wordt gelijktijdig intern als extern gepubliceerd, waarbij bij gelijkheid interne kandidaten voorrang hebben.

Samen voor de beste zorg!
Het Martini, dat zijn wij. Wij zijn een topklinisch opleidingsziekenhuis en daar zijn we trots op. Naast brede basiszorg bieden we complexe zorg en hebben we bovenregionale expertise. We werken continu aan vernieuwing. Daarom doen we veel toegepast onderzoek en werk je bij ons in een moderne werkomgeving met de nieuwste technologieën en behandelmethoden. Maar nog belangrijker: samen zijn we een organisatie van en voor mensen. Dat zie je, proef je en ervaar je. Als patiënt én als medewerker. Welkom bij #teammartini.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.