Afdelingssecretaresse Longgeneeskunde

Wat ga je doen

Als medisch secretaresse ben jij tussen 8:00 en 16:30 uur het eerste aanspreekpunt op onze verpleegafdeling Longziekten. Je voert verschillende secretariële taken uit en werkt samen met iedereen die zich inzet voor de patiënten op onze afdeling. Dat zijn bijvoorbeeld artsen, verpleegkundigen, helpenden, en paramedici. Je kunt rekenen op een divers takenpakket dat onder andere ui de volgende werkzaamheden bestaat:

  • Artsenvisite uitwerken aan de hand van medische opdrachten, zoals onderzoeken aanvragen/foto’s inplannen en lab aanvragen
  • Afspraken inplannen
  • Ontvangen van patiënten en bezoekers
  • Voorbereiden patiëntopnames, zowel spoedopnames als geplande opnames waaronder OK-patiënten
  • Ontslagdossiers in orde maken en ontslagafspraken maken
  • Ontvangst en verzending van pakketten en post
  • Beantwoorden van telefoontjes en e-mails
  • Medische correspondentie
  • Scannen van brieven en recepten mailen/faxen
  • Bestellen van kantoorartikelen en verpleegkundig materiaal

Het eerste aanspreekpunt zijn betekent dat er regelmatig veel werkzaamheden tegelijk op jouw bordje terechtkomen. In die situaties weet jij je hoofd ook (bijna) altijd koel te houden en met een glimlach op je gezicht je werk te doen.

Over jouw nieuwe team

Als team willen we samen optimale zorg bieden aan onze longpatiënten. Hier werken we gezamenlijk aan. We zijn een jong team met ongeveer 35 collega’s en zorgen in de zomermaanden voor 22 patiënten en in de wintermaanden voor 27 patiënten. We houden van gezelligheid en voorzien elkaar van feedback in het werk. Als team vinden wij het belangrijk dat we bij elkaar terecht kunnen en situaties met elkaar delen zodat we ook van elkaar kunnen leren.

"Wij staan voor de beste zorg, werken serieus met elkaar samen en doen dat graag met een gezonde dosis humor"

We zijn ook te vinden op Instagram. Kom daar alvast kennismaken. 

Wat neem je mee

  • Het diploma medisch secretaresse, of een afgeronde secretariële mbo-opleiding aangevuld met medische terminologie. Dit is een vereiste.
  • Administratieve en secretariële werkervaring.
  • Goede typevaardigheid en een goede beheersing van de Nederlandse taal en medische terminologie omdat je veel schriftelijk en telefonisch contact hebt.
  • Een grote mate van zelfstandigheid en probleemoplossend vermogen.
  • Dat je netjes en secuur werkt, omdat jouw werk om privacy gevoelige patiëntgegevens draait.
  • Ook ben je patiënt- en klantgericht, vind je samen resultaat halen belangrijk en ben je pro actief.

Omdat je werkt met collega’s in diverse disciplines is het belangrijk dat je beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Het vraagt ook van je dat je oplossingsgericht en stressbestendig bent. Je staat stevig in je schoenen en geeft duidelijk je grenzen aan. Werken met mensen, daar horen soms ook emoties bij. Zowel op de afdeling als aan de telefoon weet jij hoe je kunt aansluiten bij de ander.

Dit krijg je ervoor terug

  • Als #teammartini bieden we een informele, hartelijke werksfeer met veel aandacht voor leiderschap en talentontwikkeling.
  • Salaris van maximaal € 3.276,- (op basis van 36 uur, FWG 35, Cao-Ziekenhuizen). Het salaris wordt in juni 2024 met nog 5% verhoogd.
  • Vakantietoeslag en eindejaarsuitkering van beide 8,33%.
  • 144 vakantie-uren én 57 PLB-uren (op jaarbasis bij een fulltime dienstverband).
  • Een jaarcontract voor 24 uur per week, met zicht op een contract voor onbepaalde tijd.
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder de mogelijkheid om vakantie-uren bij te kopen, met belastingvoordeel sporten, een fiets kopen en korting in het bedrijfsrestaurant.
  • Sterk in je Werk: een breed aanbod van activiteiten, workshops en trainingen die bijdragen aan je vitaliteit.
  • Uitstekende bereikbaarheid met het OV, de fiets en de auto. We hebben overdekte fietsenstallingen met oplaadpunten. Kom je met de auto? Die parkeer je, tegen een kleine vergoeding, naast het ziekenhuis.

Nieuwsgierig?

Wil je meer weten over de vacature? Bel met Tim Pentenga, unithoofd 1D a.i., tel. (050) 524 6501.

Handig om te weten

Wij hebben alvast ruimte in onze agenda’s gemaakt om je te ontmoeten. Reserveer daarom woensdag 28 februari 2024 alvast in jouw agenda voor een eventueel gesprek.

Dagje meelopen?

Je bent van harte welkom. Neem daarvoor contact op met Tim.

We houden de werving en selectie graag in eigen hand. Daarom maken we geen gebruik van uitzendbureaus en/of werving en selectiebureaus.

Solliciteer