Medewerker zorgadministratie volwassenenpsychiatrie
- Afdeling: Langdurige zorg en Wonen
- Standplaats: Zuidlaren
- Parttime: 24 uur
- € 2.062 - € 3.004
- Dienstverband: vast contract
- Startdatum: in overleg
Als medewerker zorgadministratie..
- ben je vaak het eerste aanspreekpunt voor cliënten en netwerk;
- ben je direct en indirect betrokken bij thema's met maatschappelijk en zorginhoudelijke relevantie;
- krijg je bij ons direct een vast contract;
- krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen.
Daarom is Lentis de plek voor jou
Jouw werkomgeving is dynamisch en uitdagend. Hoe dat komt? Binnen ons cluster Langdurige zorg en Wonen met begeleiding hebben we er vertrouwen in dat iedereen met een ernstige psychiatrische kwetsbaarheid kan herstellen. Wij vinden het belangrijk dat iedereen, volgens de eigen wensen en behoeften, een zinvolle invulling kan geven aan zijn of haar dagelijks leven in de eigen omgeving. Iedereen doet mee, daar gaan wij elke dag voor!
Wij werken samen met cliënt, zijn netwerk en ketenpartners aan de hand van het Active Recovery Triade-model (ART) aan zijn/haar klinische, functionele, persoonlijke en maatschappelijke herstel. Daarbij staan de behoeften, drijfveren en wensen van de cliënt in zijn dagelijks leven en in interactie met zijn omgeving centraal. We bieden behandeling en begeleiding, in de context die hiervoor nodig is. Dat gaat van specialistisch klinisch verblijf tot generalistische ambulante ondersteuning in de thuissituatie. We hebben vertrouwen in de mogelijkheden en staan open voor creatieve oplossingen. Jij draagt jouw steentje hieraan bij door jouw collega's op secretarieel en administratief gebied te ondersteunen.
Wil je meer weten over het cluster Langdurige Zorg en Wonen, klik hier.
Zo maak jij het verschil
- Je geeft uitvoering aan de administratieve procedures en (controle-)protocollen, bewaakt het zorgregistratieproces, signaleert afwijkingen en rapporteert aan de teamleider en zorgregistratiedeskundige, onvolkomenheden en onjuistheden.
- Je verstrekt informatie en beantwoordt vragen van medewerkers, behandelaren en leidinggevenden en externen betreffende het administratie (zorg-)proces.
- Je verwerkt diverse gegevens, zoals productiegegevens en cliëntgegevens, in het betreffende systeem, stelt overzichten op, op basis van ingevulde gegevens.
- Je hebt een controlerende functie t.a.v. cliëntgegevens, vult zo nodig ontbrekende of gewijzigde gegevens in en zoekt onduidelijkheden uit.
- Je plant administratie zorg rondom cliënten en verwerkt indien nodig afspraken in de agenda's van de behandelaar.
- Je draagt zorg voor een juiste afhandeling van correspondentie rondom cliënten.
- Bezoekers en cliënten worden door jou op een gastvrije manier ontvangen, je staat deze te woord, beantwoordt vragen, verstrekt informatie en/of verwijst deze door.
- Je behandelt inkomende en uitgaande (digitale) post en telefoongesprekken, verwijst door en handelt daaruit voortkomende werkzaamheden af.
Dit krijg je van ons
Bij Lentis hoef je niet de professional te blijven die je bij binnenkomst bent. Je groeit in je vak en als persoon door middel van de vele opleidingsmogelijkheden en goede begeleiding. Denk aan (online) trainingen en cursussen.
Wat we je daarnaast bieden:
- Direct een vast contract, waarbij je wordt benoemd als secretaresse zorgadministratie.
- Een bruto maandsalaris van minimaal € 2.062,- tot maximaal € 3.004,- bij een 36-urige werkweek, ingedeeld in FWG 35 volgens de cao GGZ.
- Een vergoeding voor woon-werkverkeer.
- Een eindejaarsuitkering van 8,33% van je bruto jaarsalaris.
- Veel autonomie en vrijheid bij het indelen van je tijd.
- In totaal 166 vakantie-uren + 35 verlofuren in de vorm van een levensfasebudget bij een fulltime dienstverband.
- Balansbudget van € 500,- per jaar bij een fulltime dienstverband.
- Korting bij (zorg)verzekeringen.
- Korting op een tablet/laptop, fiets en sportabonnement.
- Deelname aan activiteiten, projecten en opleidingen via Lentis Leefstijl. Met dit programma kun je onder meer workshops volgen, met collega's sporten of een health-check doen.
- Een prettige werksfeer met ruimte voor informeel contact met collega's. Zodat je naast de nodige inspanning ook toekomt aan ontspanning.
Jouw toekomstige collega
Andrea: “Al ruim 12 jaar werk ik binnen Lentis, in deze jaren heb ik ervaren dat de organisatie een hechte, veilige en professionele werkomgeving biedt. Het is fijn om als secretaresse een waardevolle bijdrage te kunnen leveren aan het team en de organisatie als geheel.”
Dit zoeken we in jou
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die goed kan plannen, coördineren en prioriteiten kan stellen. Je weet hierin goed jouw weg te vinden in digitale systemen. Een echte vlotte duizendpoot! Bij onverwachtse omstandigheden houd jij je hoofd koel en denk jij in oplossingen, zodat anderen daar zo weinig mogelijk ongemak van ervaren. Je staat cliënten, verwijzers en collega's vriendelijk te woord. Verder voel jij je betrokken en heb je aandacht voor zowel de cliënt als onze behandelstaf.
Verder heb je:
- een afgeronde opleiding mbo-secretaresse op minimaal niveau 4 en meerdere jaren werkervaring als secretaresse, bij voorkeur in de zorgsector;
- kennis van ons cliëntsysteem (ONS) of je kunt je dit makkelijk eigen maken;
- de bereidheid tot het volgen van een cursus BHV of AP&H;
- ervaring met WMO/WLZ, dit is een pré;
- een verklaring omtrent gedrag (VOG), hiervoor ontvang je van ons een aanvraaglink bij indiensttreding.
Vrijblijvend kennismaken
Wil je meer weten over deze vacature, vrijblijvend kennismaken of een keertje meekijken hoe het er bij ons aan toe gaat? Je bent van harte welkom. Gewoon even bellen met Tiny Mink, zorgregistratiedeskundige, via telefoonnummer 06 - 55143760.
Solliciteren, zo werkt het
Kom jij bij Lentis het verschil maken? Mooi. We zijn hartstikke benieuwd naar je. Solliciteer voor 2 oktober 2023 via het sollicitatieformulier. Wij nemen snel contact met je op. Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Milena de Jong, adviseur werving & selectie, via 06 – 57402562 of 050 – 409 7878.
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op maandag 9 oktober 2023. Houd hier alvast rekening mee in jouw agenda.
Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern gepubliceerd, waarbij interne kandidaten bij gelijke geschiktheid voorrang genieten in de procedure.