Servicedesk Medewerker ILentis

iLentis is binnen Lentis verantwoordelijk voor het beheer van software, hardware en IT-infrastructuur voor de gehele organisatie. Ook ondersteunt iLentis het innovatief vermogen van Lentis, met behulp van slimme technologie, passend bij de zorg van Lentis. De afdeling bestaat uit ca. 65 medewerkers en is onderverdeeld in de kennisgebieden: Service & Beheer, Innovatie & Ontwikkeling, Business Intelligence en Architectuur. Lentis heeft een applicatielandschap bestaande uit commerciële applicaties, waarbij het eerste- en tweedelijns onderhoud voor het grootste deel wordt uitgevoerd door eigen medewerkers.

Voor de Service Desk zoeken wij één nieuwe collega in de functie van Servicedesk Medewerker ILentis (vanaf 32 tot 36 uur per week)

Dit ga je doen als Servicedesk Medewerker ILentis bij Service en beheer.

Als eerste aanspreekpunt voor IT vragen werk je procesmatig en bewaak je de juiste procesmatige werkwijze. De binnengekomen meldingen en wijzigingen worden door jou beoordeeld op urgentie, impact en aard. Daarnaast bewaak je de voortgang van de afhandeling en informeer je de gebruikers hierover. Wanneer er structurele signalen of knelpunten naar voren komen, informeer je jouw collega's hierover. Natuurlijk los je de meest voorkomende meldingen zelfstandig op. Je signaleert en modificeert vervolgens ook de benodigde kennis in de kennisbank. Je verricht indien nodig werkplekondersteuning aan gebruikers op het gebied van apparatuur, applicaties en processen.


Wat verwachten we van jou?

Op onze skilled Servicedesk komen alle IT gerelateerde vragen, problemen en wijzigingsverzoeken binnen van alle Lentis collega's. Dit is één van je belangrijkste werkterreinen.
Je beantwoordt oproepen, Self Service Desk meldingen en e-mails en lost algemene problemen en vraagstukken op. Dit doe je vanuit je rol op de Servicedesk in Zuidlaren;

  • Daarnaast verricht je taken op het gebied van gebruikersbeheer;
  • Je bent een innemende, standvastige persoonlijkheid met verantwoordelijkheidsgevoel voor de patiëntenzorg van Lentis;
  • Je fungeert als eerste (vriendelijke) aanspreekpunt voor gebruikers bij automatiserings- en applicatievragen en problemen;
  • Je kunt ook onder stressvolle omstandigheden meldingen/wijzigingen aannemen van gebruikers en deze registreren in het geautomatiseerde systeem;
  • Vanzelfsprekend ben je communicatief vaardig, zelfstandig, resultaat – en klantgericht;
  • We verwachten wij dat je (aantoonbaar) minimaal MBO 4 werk -en denkniveau hebt;
  • Kennis van Topdesk is een pré.

Wij hebben veel te bieden

Je werkzaamheden als Servicedesk Medewerker binnen ons team vragen veel flexibiliteit en vakinhoudelijke deskundigheid. Dat waarderen wij zeer. Indien je voldoet aan de criteria en competenties van deze vacature bieden wij je direct een jaarcontract aan. Wij vinden het bij Lentis belangrijk dat onze medewerkers ruimte krijgen voor eigen ontwikkeling en ambities. Hierover gaan wij graag met je in gesprek. Dat vullen we aan met:

  • Een salaris dat is ingedeeld in FWG 35 of FWG 40 (afhankelijk van ervaring), conform de cao GGZ;
  • Een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden. Naast een breed scala aan; opleidingsmogelijkheden kun je denken aan: tablet-/laptop-regeling, fitness abonnement, fietsplan, korting bij (zorg)verzekeringen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,3%, die je ook kunt gebruiken om de cao-vergoeding voor woon-werkverkeer te verhogen;
  • De mogelijkheid tot het volgen van online trainingen en cursussen;
  • Deelname aan activiteiten, projecten en opleidingen vanuit Lentis Leefstijl;
  • De mogelijkheid om deel te nemen aan aanvullende arbeidsongeschiktheidsverzekeringen.

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Je bent Welkom!

Wij bieden jou een baan met afwisseling, mogelijkheden voor kennisdeling en de ruimte om jezelf te ontplooien. Daarnaast kom je te werken in een hecht en betrokken team. Zelfs bij lichte belangstelling mag je bellen, wij beantwoorden graag je vragen.
Je kunt contact opnemen met Lars Melinga (Servicemanager/Coördinator Servicedesk), bereikbaar via: 06-10030790 of René Noorman (Servicemanager), bereikbaar via: 06-20700600.

Geïnteresseerd?

Je kunt tot en met 24 oktober 2021 reageren op deze vacature.
Ondervind je problemen met het online solliciteren? De helpdesk HR helpt je graag verder op weg en is bereikbaar op werkdagen van 09.00 – 13:00 uur, tel. 050 - 409 7007. Buiten deze werktijden kun je mailen naar hrservice@lentis.nl.

Sollicitatiegesprek vanuit huis/fysiek
Om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan is het mogelijk dat Lentis het sollicitatiegesprek omzet in een videogesprek. Dit wordt vermeld in de uitnodiging van het sollicitatiegesprek.

Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern gepubliceerd, waarbij interne kandidaten voorrang genieten in de procedure. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.


Reageer op deze vacature