Functioneel Beheerder

iLentis is binnen Lentis verantwoordelijk voor het beheer van software, hardware en IT-infrastructuur voor de gehele organisatie. Ook ondersteunt iLentis het innovatief vermogen van Lentis, met behulp van slimme technologie, passend bij de zorg van Lentis. De afdeling bestaat uit ca. 65 medewerkers en is onderverdeeld in de kennisgebieden: Service & Beheer, Innovatie & Ontwikkeling, Business Intelligence en Architectuur. Lentis heeft een applicatielandschap bestaande uit commerciële applicaties, waarbij het eerste- en tweedelijns onderhoud voor het grootste deel wordt uitgevoerd door eigen medewerkers.


Wie zijn wij?Lentis is een organisatie voor geestelijke gezondheidszorg, forensische gezondheidszorg en ouderenzorg voornamelijk werkzaam in de provincies Groningen, Drenthe en Friesland. We verlenen Basis GGZ en Specialistische GGZ aan kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen. Naast forensische zorg, bieden wij ook wonen, welzijn, zorg en behandeling voor ouderen vallend onder de Verpleeg-, Verzorgingshuizen en Thuiszorg. Bij iLentis is binnen de afdeling Service & Beheer het team Applicatiebeheer ondergebracht.

Wie zoeken wij?Wij zijn ten behoeve van het team Applicatiebeheer op zoek naar een enthousiaste

Functioneel Beheerder voor gemiddeld 36 uur per week.


Wat houdt de functie in?Als functioneel beheerder ben je betrokken bij het inrichten, beheren en adaptief onderhouden van een aantal applicaties en systemen die binnen Lentis gebruikt worden. Je levert tweedelijns support aan eindgebruikers van deze applicaties en participeert in projecten. Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband. Je werkt in een dynamische omgeving, waar de ontwikkelingen op ICT-gebied elkaar snel opvolgen. Je gaat, samen met andere collega's, de generieke applicaties beheren en doorontwikkelen. De focus ligt daarbij in eerste instantie op de werkplek en domotica-applicaties, later gevolgd door applicaties binnen de domeinen Financien, HR, Kwaliteit en Inkoop.

Binnen iLentis loopt momenteel een programma om te migreren naar de cloud. Dit betekent de komende jaren dat ook de generieke applicaties, waar mogelijk, verder gemigreerd zullen gaan worden.

Taken zijn:

• Inrichten, beheren en onderhouden van generieke applicaties (primair werkplek en domotica)

• Het verzorgen van tweedelijns ondersteuning en gebruikerstrainingen

• Verantwoordelijk voor het beheren van documentatie t.b.v. eindgebruikers

• Zorgdragen voor de inrichting en het functioneren van de applicatie conform functionele specificaties en wet- en regelgeving

• Het planmatig testen en uitvoeren van nieuwe releases en softwarepatches

• Afhandelen van storingen en probleemsituaties met betrekking tot de applicaties

• Signaleren van onvolkomenheden in de registratie en het gebruik

• Participeren in projecten en gebruikersgroepen

Functie-eisen

• Een enthousiaste en dienstverlenende collega die zowel zelfstandig als in teamverband kan werken

• HBO werk- en denkniveau

• Kennis van en inzicht in bedrijfsprocessen die gelden binnen de sector

• Ervaring met het werken in projecten

• Kennis van ISM/FSM en/of BiSL is een pre

• Gedegen kennis van functioneel beheer

• Kennis van Microsoft 365 of domotica is een pre

¨• Analytisch vermogen

• Goede communicatieve vaardigheden

• Proactieve werkhouding


Wat bieden wij?Het salaris is ingedeeld in FWG functiegroep 50, conform de cao GGZ. De arbeidsvoorwaarden zijn eveneens overeenkomstig de CAO GGZ. Daarnaast bieden we een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals het fietsplan, tablet-/laptop-regeling, fitness abonnement, pensioenfonds, eindejaarsuitkering, korting bij (zorg) verzekeringen en een regeling aanvullende reiskosten. Het betreft een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar.

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Je bent welkom!Wij bieden jou een baan met afwisseling, mogelijkheden voor kennisdeling en de ruimte om jezelf te ontplooien. Daarnaast kom je te werken in een hecht en betrokken team. Zelfs bij lichte belangstelling mag je bellen, wij beantwoorden graag je vragen. Je kunt contact opnemen Klaas Tiktak, business change manager VVT, telefoon 06-51750518 of Francis Kroese, manager iLentis, telefoon 06-22962419.

Geïnteresseerd?Je kunt tot en met 9 mei 2021 reageren op deze vacature. Sollicitatiegesprekken vinden plaats in week 20.

Ondervind je problemen met het online solliciteren? De helpdesk HR helpt je graag verder op weg en is bereikbaar op werkdagen van 09.00 - 13:00 uur, tel. 050 - 409 7007. Buiten deze werktijden kun je mailen naar hrservice@lentis.nl.

Sollicitatiegesprek vanuit huis

Om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan is het mogelijk dat Lentis het sollicitatiegesprek omzet in een videogesprek. Dit wordt vermeld in de uitnodiging van het sollicitatiegesprek.

Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern gepubliceerd, waarbij interne kandidaten voorrang genieten in de procedure. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.


Reageer op deze vacature