Verpleegkundige in de wijk

Interzorg ondersteunt mensen hun eigen leven voort te zetten. Met dagelijkse en specialistische zorg in Noord- en Midden-Drenthe. Regelmatig gaan wij in gesprek met elkaar: cliënt, mantelzorger en zorgverlener. We zijn altijd eerst mens, we leren elkaar kennen, we spreken verwachtingen uit, zoeken naar mogelijkheden en willen weten of we het goed doen. Zodat cliënten zich thuis voelen, vertrouwd en veilig zijn in hun eigen huis.

Wat ga je doen?

Als Verpleegkundige in de thuiszorg weet jij onze cliënten optimale zorg te bieden in hun eigen omgeving. Je houdt ervan om alleen op route te zijn en weet wat de cliënt van jou nodig heeft. Veranderingen in zorgvraag worden door jou gesignaleerd, je verzorgt, stimuleert en ondersteunt de cliënt en haar familie. Daarbij zet je net dat stapje extra om de kwaliteit van leven voor jouw cliënten zo goed mogelijk te laten zijn.

Als verpleegkundige ondersteun je het takenpakket van de wijkverpleegkundige in de thuiszorg. Je werkt samen met je collega's in een zelfsturend team. Ieder team is zelf verantwoordelijk voor de coördinatie, bedrijfsvoering, kwaliteit en planning van zorg en wordt hierin goed begeleid door een regieverpleegkundige

Wie ben jij?

  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding verpleegkunde met een BIG-registratie;
  • Je hebt een stimulerende en motiverende houding richting de cliënt
  • Je kunt handelend optreden en overzicht houden
  • Je beschikt over een rijbewijs en bent in bezit van een auto
  • Je hebt inzicht in de sociale kaart en onderhoudt dit.
  • Je onderhoudt het vereiste kennisniveau (vakgebied) en ontwikkelingen op verpleegkundig gebied
  • Je wekt alle voorkomende diensten werken (geen nachtdiensten)

Interzorg als jouw nieuwe werkgever

Bij Interzorg wordt gelachen en geleefd. Wij investeren in de vitaliteit en inspiratie van onze medewerkers, zodat zij mensen kunnen ondersteunen hun eigen leven voort te zetten. We zijn immers allemaal mensen met een verhaal. We zijn een duurzame werkgever: we zorgen voor elkaar, onze omgeving en onze toekomst door bijvoorbeeld duurzaam te bouwen, bewust in te kopen, slimmer werken en te kijken naar duurzame inzetbaarheid van medewerkers. Samen met jouw leidinggevende geef jij invulling aan jouw werkplezier, jouw ontwikkeling en jouw persoonlijke groei.

Jouw salaris wordt afgestemd op je meegebrachte kennis en kunde in combinatie met de functie(verantwoordelijkheden). Daarnaast bieden we een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, bestaande uit een goede pensioenvoorziening en een meerkeuzesysteem van arbeidsvoorwaarden.

We hebben het volgende voor je geregeld:

  • Trainingen en opleidingen via de online leeromgeving van Pynter;
  • Mogelijkheden om met korting te sporten;
  • De mogelijkheid om verlof te sparen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Pensioenopbouw bij het Pensioenfonds Zorg en Welzijn;
  • Onregelmatigheidstoeslag (tot 60%).

Het overleggen van een Verklaring omtrent het Gedrag (VOG) maakt deel uit van de aanstellingsprocedure.

Wil je meer weten?

Dan kan je contact opnemen met Anneke Kloosterman - van de Belt (Zorgmanager).

Telefoonnummer: 06 22286782

De vacature wordt gelijktijdig in- en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.