Helpende, de Hullen

Als helpende bij Interzorg ondersteun je cliënten bij de alledaagse activiteiten als wassen, aankleden en de maaltijd. Daarnaast ben je betrokken bij mensen. Je creëert een fijne sfeer, maakt een praatje en biedt een luisterend oor. Er echt voor mensen zijn, met een scherp oog voor wat nodig is.

Spreekt jou dit aan? Dan is Interzorg op zoek naar jou!

Over De Hullen

De Hullen in Roden is een woonzorgcentrum met 135 appartementen waar cliënten kunnen wonen met zorg op het gebied van somatische of PG zorg.

Wat ga je doen?

In de eerste plaats help je mensen bij hun dagelijkse persoonlijke verzorging. Je kijkt altijd wat mensen zelf willen en kunnen. Daarnaast heb je een scherp oog voor het welzijn van de mensen die aan jouw zorg zijn toevertrouwd. Je maakt een praatje, ziet en voelt of mensen goed in hun vel zitten en of er wat nodig is. De zorg die je verleent is conform het zorgplan. Daarbij stem je af met de cliënt en iedereen daaromheen: familieleden, mensen uit de buurt, collega's, vrijwilligers en andere zorgprofessionals. Samen maken jullie het leven voor je cliënt zo aangenaam mogelijk.

Wie ben jij?

Allereerst: een fijn persoon die oog heeft voor waar de wensen en behoeften van de cliënten liggen. Die de handen uit de mouwen weet te steken maar die tegelijkertijd grenzen weet aan te geven. Iemand die collegiaal is, mensen weet te enthousiasmeren en die goed kan organiseren. Iemand die durft te zeggen wanneer er iets beter kan en daar ideeën over heeft.

Tot slot is het voor ons belangrijk dat je minimaal in het bezit bent van een diploma Helpende niveau 2 en dat je bereid bent om alle voorkomende diensten te werken. Ervaring met de doelgroep is een pré.

Interzorg als jouw nieuwe werkgever

Bij Interzorg wordt gelachen en geleefd. Wij investeren in de vitaliteit en inspiratie van onze medewerkers, zodat zij mensen kunnen ondersteunen hun eigen leven voort te zetten. We zijn immers allemaal mensen met een verhaal. We zijn een duurzame werkgever: we zorgen voor elkaar, onze omgeving en onze toekomst door bijvoorbeeld duurzaam te bouwen, bewust in te kopen, slimmer werken en te kijken naar duurzame inzetbaarheid van medewerkers. Samen met jouw leidinggevende geef jij invulling aan jouw werkplezier, jouw ontwikkeling en jouw persoonlijke groei.

Jouw salaris wordt afgestemd op je meegebrachte kennis en kunde in combinatie met de functie(verantwoordelijkheden). Daarnaast bieden we een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, bestaande uit een goede pensioenvoorziening en een meerkeuzesysteem van arbeidsvoorwaarden.

We hebben het volgende voor je geregeld:

  • Trainingen en opleidingen via de online leeromgeving van Pynter;
  • Mogelijkheden om met korting te sporten;
  • De mogelijkheid om verlof te sparen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Pensioenopbouw bij het Pensioenfonds Zorg en Welzijn;
  • Onregelmatigheidstoeslag (tot 60%).

Het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is onderdeel van de procedure.

Wil je meer weten? Dan kan je contact opnemen met:

Joke Korsaan (Zorgmanager) tel: 06 57731319