Business Controller

Ben jij onze nieuwe collega die management en Raad van Bestuur graag meeneemt in de financiële analyses ten aanzien van de ontwikkeling van het gevoerde beleid? Beschik jij over de vaardigheden en kracht om de onderlinge verhoudingen te optimaliseren en verschillende belangen te overbruggen? Dan is dit jouw kans om te laten zien hoe je dat doet binnen een organisatie waar wordt gelachen en geleefd.

Wij zoeken een:

Business Controller voor 32 uur per week

Inhoud van de functie

Als Business Controller ben je bezig met de financiële gezondheid van de organisatie: je kijkt tegelijk vooruit én achteruit. In afstemming met de manager F&C adviseer en ondersteun je het management en Raad van Bestuur ten aanzien van bedrijfseconomische aspecten van beleidsontwikkeling en uitvoering. Tot slot ben je sparring partner van de manager F&C en overleg je ook regelmatig met de Financial Controller.

Jouw profiel

De Business Controller die wij zoeken heeft ruime ervaring op het gebied van Controller-functies. Je kunt en wilt je verdiepen in de situatie van de interne klanten en speelt actief en flexibel in op hun wensen. Je stimuleert samenwerking door het accent te leggen op doelen, kansen en successen. Je hebt een helicopterview en kennis van administratieve processen en inzicht in het effectief verbeteren hiervan. Daarnaast heb je gevoel voor politieke verhoudingen, denk je in kansen en wil je je tanden zetten in een klus die de moeite zeker waard is.

Wat breng je mee?

  • Je beschikt over HBO/WO- opleiding, bij voorkeur Bedrijfseconomie.
  • Je bent communicatief vaardig (in woord en geschrift) en klantgericht;
  • Je kunt goed luisteren, incasseren, adviseren, relativeren en omgaan met weerstanden;
  • Je bent representatief en netwerkgericht;
  • Je hebt een commerciële drive, weegt inhoudelijke en financiële aspecten naast elkaar af en bent besluitvaardig;
  • Je beschikt over financieel-strategisch inzicht en bent in staat dit te vertalen naar beleidsdoelen;
  • Je hebt ruime ervaring in en bent enthousiast over het vormgeven en ondersteunen van veranderingsprocessen.

Interzorg als jouw nieuwe werkgever

Bij Interzorg wordt gelachen en geleefd. Wij investeren in de vitaliteit en inspiratie van onze medewerkers, zodat zij mensen kunnen ondersteunen hun eigen leven voort te zetten. We zijn immers allemaal mensen met een verhaal. We zijn een duurzame werkgever: we zorgen voor elkaar, onze omgeving en onze toekomst door bijvoorbeeld duurzaam te bouwen, bewust in te kopen, slimmer werken en te kijken naar duurzame inzetbaarheid van medewerkers. Samen met jouw leidinggevende geef jij invulling aan jouw werkplezier, jouw ontwikkeling en jouw persoonlijke groei.

Je krijgt in eerste instantie een contract voor bepaalde tijd voor de duur van een jaar. Wij bieden je een marktconform salaris, FWG 60 CAO voor Verpleeg-, Verzorgingshuizen en Thuiszorg (max. € 4.744,40 bruto per maand bij fulltime . Daarnaast bieden we een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, bestaande uit een goede pensioenvoorziening en een meerkeuzesysteem van arbeidsvoorwaarden. Interzorg Noord Nederland beloont niet alleen in salaris. We vinden het belangrijk dat je blijft groeien in je eigen ontwikkeling. Daarom investeren we in relevante scholing en opleidingsmogelijkheden.

Het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is onderdeel van de procedure.

Hebben wij jouw nieuwsgierigheid gewekt of heb je nog vragen?

Manager F&C, Erwin van der Sluis (0630437913) staat jou graag te woord.Hij staat altijd open voor een oriënterend gesprek en kan jou meer informatie verschaffen

De vacature wordt gelijktijdig in- en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid heeft de interne kandidaat voorrang.