Baliemedewerker

INLIA Foundations

Werken met asielzoekers die in de knel zitten. Soms door eigen onmacht of eigen keuze en soms door de onwelwillendheid, tegenwerking of vervolging van andere partijen, bijvoorbeeld door het land van herkomst.
We werken aan een toekomstperspectief waarmee mensen een veilig bestaan kunnen hebben. Dat kan in het land van herkomst, een derde land of in Nederland zijn. We dragen zorg voor veel dakloze vreemdelingen door ze zelf op te vangen of ondersteunen opvangvoorzieningen en gemeenten elders daarbij. We werken ook experimenteel aan nieuwe manieren van deelname aan de samenleving van nieuwkomers en staan verder waar nodig en mogelijk asielzoekers, kerken, maatschappelijke organisaties en gemeenten bij om problemen in het hele veld van toelating en/of terugkeer het hoofd te bieden.
De asielzoekers die door ons worden opgevangen, zijn bij ons te gast en worden – om die reden – gasten genoemd.

In de uitvoering zijn onze collega’s (maatschappelijk werkers, woonbegeleiders, juristen, medische zorgverleners en anderen) actief betrokken bij gezonde maar ook voor hulpbehoevende gasten die onder de hoede van de organisatie werken aan hun toekomst.

Wat zoeken we:

Voor een maatschappelijke opvanglocatie en voor ons kantoor (beide in Groningen-stad) zoeken we een sociaal vaardige, persoonsgerichte baliemedewerker/telefoniste-receptionist(e) vanaf week 37/38 (12/19 september). Je wordt ingewerkt op beide locaties zodat je - in afstemming met een collega-baliemedewerker - op beide locaties ingezet kan worden.

Als eerste aanspreekpunt sta je onze gasten en bezoekers met een glimlach te woord. Tijdens jouw dienst beantwoord je vragen, neem je telefoontjes aan, maak je belnotities, registreer je bezoekers, verstrek je bezoekerspasjes en verricht je licht administratief werk. Je bent flexibel en multifunctioneel inzetbaar voor eventuele andere voorkomende werkzaamheden.

We bieden een afwisselende en verantwoordelijke baan (28- 32 uur in de week) voor bepaalde tijd met kans op verlenging.

Wat vragen we van je:

  • je hebt affiniteit met de doelgroep en onze gasten,
  • je hebt een vriendelijke, gastvrije en representatieve uitstraling,
  • je bent betrokken maar kunt professionele afstand bewaren,
  • je bent stressbestendig en kunt een correcte maar duidelijke houding aannemen ten opzichte van bellers, bezoekers of gasten die hinderlijk gedrag vertonen,
  • je hebt ervaring met administratief werk en kunt nauwkeurig werken,
  • je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal,
  • ervaring in een soortgelijke functie is een pré maar niet vereist.

Nadere informatie:

Voor nadere informatie, neem contact op met HR manager Esmée de Kroon of met HR assistent Janneke de Vries, tel 050-3137371.
Sollicitatiebrieven met CV kunnen gemaild worden aan