Medewerker Frontoffice/ Managementondersteuning

Vacaturenummer
125
Afdeling
Instituut voor Rechtenstudies
Schaal
6 (min. € 2.355,- en max. € 3.309,-)

Voel jij je thuis in een dynamische onderwijsomgeving? Ben jij een ware gastvrouw of gastheer en blink je uit in agendabeheer? Lees dan snel verder!

Dit ga je doen
Je bent het eerste aanspreekpunt van ons Instituut en staat paraat om bij de frontoffice, telefonisch of per e-mail vragen van studenten en medewerkers te beantwoorden of hen door te verwijzen. Samen met de managementassistentes ben je verantwoordelijk voor diverse taken, zoals het bestellen van boeken, kantoorartikelen en catering voor onze medewerkers. Daarnaast zorg je voor facilitaire ondersteuning, zoals het uitreiken van kantoorartikelen en het melden van storingen. Je fungeert als contactpersoon voor het Facilitair Bedrijf en stemt af met conciërges over catering, repro en de technische dienst. Om studenten en medewerkers van up-to-date informatie te voorzien, plaats je tijdige meldingen op intranet en de diverse informatieschermen. Ook ontvang je bezoekers en verwijs je hen door naar de juiste locatie. Tot slot draag je zorg voor een nette werkomgeving, inclusief de 'aanlandplek' voor studenten en de pantry van de medewerkers.

Als managementondersteuner van de manager bedrijfsvoering beheer je agenda's, beoordeel je urgentie en plan je afspraken in. Je bewaakt de voortgang van afspraken, signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen voor managementondersteuningsprocessen en -procedures. Daarnaast verzamel, orden en verwerk je informatie, waarbij je regelingen en procedures helder uitlegt en toelicht.

Je maakt deel uit van een team van 16 enthousiaste medewerkers, aangestuurd door de manager bedrijfsvoering. Daar waar nodig ondersteun je ook bij andere voorkomende werkzaamheden.

Hier ga je werken
Het Instituut voor Rechtenstudies biedt een innovatief en praktijkgericht aanbod van opleidingen. Ongeveer 1900 studenten volgen de opleidingen HBO-Rechten (voltijd/ deeltijd) en Sociaal Juridische Dienstverlening (voltijd/ deeltijd). Ook zijn we verbonden aan het Marian van Os Centrum voor Ondernemerschap waar onderzoek plaatsvindt in samenwerking met het onderwijs en het werkveld.

Dit vragen we van jou
Je bent een zelfstandige werker die ook goed functioneert binnen een team. Je houdt van resultaat- en klantgericht werken, weet efficiënt en klantvriendelijk om te gaan met vragen, verzoeken en klachten van zowel studenten als medewerkers. Dankzij je flexibiliteit gedij je goed in een dynamische omgeving met steeds veranderende taken. Bovendien hecht je waarde aan een nette werkomgeving, zowel voor jezelf als voor je collega's en studenten. Wat breng je nog meer mee?

  • Mbo werk- en denkniveau met relevante werkervaring.
  • Digitale vaardigheden en kennis van MS-Office, of de bereidheid om dit snel eigen te maken.
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.
  • Beschikbaar voor minimaal 4 dagen.

Dit krijg je ervoor terug
We bieden je een leuke en afwisselende baan in een professionele omgeving waar ruimte is voor eigen ontwikkeling. Lijkt het je leuk om een bijdrage te leveren aan ons team? Solliciteer dan op deze leuke functie!

  • Een dienstverband van 0,5 fte. Startdatum is zo spoedig mogelijk.
  • Een jaarcontract voor 20 uur per week, verdeeld over minimaal 4 dagen.
  • Schaal 6 (min. € 2.355,- en max. € 3.309,-) , conform cao-hbo. Het salaris is bruto per maand bij een fulltime dienstverband.
  • Een vakantie-uitkering van 8% en een structurele eindejaarsuitkering van 8,3%.
  • Maximaal 53 verlofdagen op jaarbasis, en daarnaast kun je gebruik maken van duurzame inzetbaarheidsuren en thuiswerkfaciliteiten.
  • De mogelijkheid om je voortdurend te professionaliseren via onze Hanze PL Academy.

Nieuwsgierig naar meer?
Wil je meer weten over deze functie? Neem voor vragen contact op met Tijn Oprins, Manager Bedrijfsvoering. Dit kan via de mail: t.a.oprins@pl.hanze.nl of via telefoonnummer 050-595 7266. Let op! Dit e-mailadres niet gebruiken voor je sollicitatie. Klik daarvoor op de sollicitatiebutton.

Word jij onze nieuwe collega?
Stuur dan je cv en motivatie via de sollicitatiebutton.

  • Sluitingsdatum is: 25-2-2024
  • Gesprekken zijn op: dinsdagmiddag 27 februari 2024. Je ontvangt maandag 26 februari 2024 bericht of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
  • Wij vragen nieuwe medewerkers om bij indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aan te vragen. De kosten worden door de Hanzehogeschool vergoed.
  • Deze vacature is gelijktijdig intern en extern opengesteld. Medewerkers die werken bij de Hanzehogeschool Groningen hebben voorrang op externe kandidaten.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Sluitingsdatum
25-02-2024
Solliciteren