Officemanager stafbureau Financieel Economische Zaken
Vacaturenummer
v22.0231
Omvang
1,0 fte
Organisatie
Hanzehogeschool Groningen
Afdeling
Stafbureau Financieel Economische Zaken
Binnen het stafbureau Financieel Economische Zaken (FEZ) van de Hanzehogeschool Groningen zijn wij op zoek naar een Officemanager (1,0 fte).
Ben jij de juiste persoon die weet om het juiste document op het juiste moment binnen het gehele besluitvormingsproces binnen de Hanzehogeschool te managen? Dan is de functie als officemanager echt iets voor jou!
Wat ga je doen?
Als officemanager ben jij de spin in het web binnen FEZ: je stelt planningen op en coördineert de uitvoering, bewaakt deadlines, en zorgt dat deze tijdig worden aangeleverd, zoekt afstemming met collega’s binnen FEZ en tussen FEZ en andere organisatieonderdelen. Daarnaast ondersteun je de directeur FEZ, het management team en de manager Control op het gebied van agendabeheer en mailboxbeheer, stelt besluitenlijsten en actielijsten van het MT op en bewaakt deze. Ook ben je betrokken bij de afstemming met bijvoorbeeld de auditcommissie en het College van Bestuur (CvB). Daarnaast stel je nieuwsbrieven van FEZ op, communiceert binnen en buiten FEZ, en ben je contactpersoon voor andere organisatieonderdelen en coördineer je secretariële werkzaamheden. Wat steeds terugkomt en belangrijk is binnen deze functie is om de juiste documenten op het juiste moment binnen het gehele besluitvormingsproces te managen.
Waar ga je werken?
Het stafbureau Financieel Economische Zaken (FEZ) is de expert binnen de Hanzehogeschool Groningen (HG) als het gaat om verantwoord financieel economisch beleid en een integere besturing. De werkwijze binnen FEZ kenmerkt zich door het realiseren van ambities en gezamenlijke groei. De focus ligt op het continue verbeteren van financiële processen en systemen. De 80 medewerkers van FEZ halen elke dag het beste uit zichzelf. Het stafbureau is onderverdeeld in een team Students, Accounting en Control. Ieder team heeft een eigen manager. Je valt onder de nieuwe afdeling Office- en Projectmanagement.
Het betreft een mooie, veelzijdige functie, binnen een organisatieonderdeel dat continue in ontwikkeling is. Je komt terecht in een team waarbinnen een levendige dynamiek heerst en waar verandering een constante is.
Wat vragen wij van jou?
Jij bent een daadkrachtige aanjager en hebt een proactieve en initiatiefrijke houding. Je gaat zorgvuldig en nauwkeurig te werk en bent oplossings- en resultaatgericht. Je opereert zelfstandig, bent helder in je schriftelijke en mondelinge communicatie en je weet wat er speelt binnen FEZ en binnen de hogeschool. Managen in een dynamische omgeving vindt je een uitdaging. Je vindt het belangrijk, om samen met het team office- en projectmanagement, helder te communiceren en je bent daarin proactief. Elke dag weer beter dan gisteren.
Je beschikt over:
- Minimaal hbo werk- en denkniveau en relevante werkervaring;
- aantoonbare affiniteit met de werkzaamheden op een financieel economische afdeling;
- inzicht in organisatorische, financiële en juridische aspecten;
- de competenties: plannen en organiseren, coördineren en communiceren, oplossings- en resultaatgerichtheid, initiatief;
- minimaal enkele jaren aantoonbare ervaring in een vergelijkbare rol of omgeving;
- uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands, Engels is pre;
- ervaring met MS Office pakket.
Aanbod
We bieden een brede en afwisselende functie binnen een nieuwe afdeling waarin ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Je komt terecht in een leuke werkomgeving met een informele werksfeer. Samenwerken en teambuilding staan hoog in het vaandel binnen het stafbureau FEZ. Daarnaast is er aandacht voor een gezonde werk-privé balans. Het betreft een structurele functie, waarbij eerst een tijdelijk dienstverband voor een jaar wordt geboden, met daarna de intentie tot verlenging. Het salaris bedraagt minimaal € 2.813,- en maximaal € 4.569,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband conform cao-hbo schaal 10 en je wordt benoemd in de functie van medewerker processen en projecten D. De datum van indiensttreding is z.s.m. De Hanzehogeschool Groningen heeft een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een vakantie-uitkering van 8%, een structurele eindejaarsuitkering van 8,3% en maximaal 53 vakantiedagen. Daarnaast stimuleert de Hanzehogeschool medewerkers om zich voortdurend te professionaliseren. Onze Hanze PL Academy faciliteert en ondersteunt hierin. .Informatie
Ben je nieuwsgierig en wil je meer weten? Dan kun je contact opnemen met Paulien Geerdink, directeur FEZ a.i., via 06-28197640.
Word jij onze nieuwe collega?
Stuur dan je cv en motivatie via de sollicitatiebutton.
- De eerste gesprekken vinden plaats op: dinsdag 25 oktober 2022.
- Deze vacature is gelijktijdig intern en extern opengesteld. Medewerkers die werkzaam zijn bij de Hanzehogeschool Groningen hebben voorrang op externe kandidaten.
- Wij vragen nieuwe medewerkers om bij indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aan te vragen. De kosten hiervoor worden door de Hanzehogeschool vergoed.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Sluitingsdatum
12-10-2022Solliciteren
Reageer op deze vacature