Ondersteuner roostering en planning

Vacaturenummer
v21.0288

Omvang
0,5 fte

Organisatie
Hanzehogeschool Groningen

Afdeling
Academie voor Gezondheidsstudies

De Academie voor Gezondheidsstudies (SAGZ) biedt veelzijdig, innovatief en internationaal georiënteerde bachelor en masteropleidingen op het gebied van gezondheid. In totaal studeren ongeveer 3000 studenten bij ons aan diverse opleidingen, waaronder Fysiotherapie, Logopedie, Voeding & Diëtetiek, Medisch Beeldvormende en Radiotherapeutische Technieken (MBRT), Mondzorgkunde, Ergotherapie, Management in de Zorg en de masteropleidingen Physician Assistant en Healthy Ageing Professional.

Binnen de Academie voor Gezondheidsstudies ontstaat een vacature voor een Ondersteuner roostering en planning (0,5 fte).

Plaats in de organisatie


De Academie voor Gezondheidsstudies kenmerkt zich als een dynamische werkomgeving met ruime mogelijkheden voor de ontwikkeling van studenten en medewerkers. Je gaat samenwerken met planners/roosteraars, teamleiders en onderwijsondersteuners van al onze opleidingen waarbij je verantwoording aflegt aan de Manager Bedrijfsvoering van de Academie voor Gezondheidsstudies.
Je maakt deel uit van het Team Bedrijfsvoering, momenteel bestaande uit 18 medewerkers. Een groot deel van dit team bestaat uit planner/roosteraars die verbonden zijn aan een specifieke opleiding en zorgen voor de totstandkoming van de roosters en het gehele planproces dat hieraan voorafgaat. Je wordt binnen de gehele academie ingezet voor ondersteunende werkzaamheden, met name op het gebied van roostering en planning.

Wat ga je doen?


Je gaat werken binnen een dynamische en bedrijvige omgeving waarbij het van belang is dat je het rooster- en planproces en de collega’s die hiervoor verantwoordelijk zijn optimaal ondersteunt. Dit doe je proactief en altijd vanuit een dienstverlenende instelling. Jij bent de steun en toeverlaat van onze roosteraars/planners en helpt hen bij de uitvoering van praktische werkzaamheden. Het betreft een nieuwe functie binnen het team, die we graag samen met jou verder willen vormgeven.

Jouw taken kunnen o.a. zijn:
- verrichten van algemene, organisatorisch en administratieve werkzaamheden op het gebied van roostering en planning;
- beheren van mailboxen en uitzetten van binnenkomende vragen;
- maken van groepssamenstellingen voor praktijktoetsing;
- (mede)roosteren van afstudeerpresentaties en verdedigingen van de stages;
- roosteren van vergaderingen;
- inplannen van simulatiepatiënten en onderhouden van contacten met de acteurs;
- klaarzetten van te roosteren activiteiten in ons roosterprogramma Syllabus;
- vergaren van data uit het roosterprogramma ten behoeve van de bezetting en benutting van ons gebouw;
- actief aanwezig zijn bij plannersoverleggen en de acties die hieruit voortkomen uitvoeren en bijhouden.


Wat neem jij mee?


- afgeronde, relevante opleiding op mbo-/hbo-niveau;
- aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie;
- affiniteit met het onderwijs;
- inzicht in (onderwijs) ondersteunende processen;
- goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal;
- uitstekende digitale vaardigheden; goede beheersing van MS Officepakketten, met name Excel;
- ervaring in het gebruik van diverse soorten (rooster-)software is een pre.

Competenties


Wij zoeken een nauwkeurige en daadkrachtige ondersteuner die effectief werkt en graag wil faciliteren. Je gaat proactief op zoek naar de wensen van roosteraars/planners, neemt initiatief en bent creatief in het vinden van oplossingen binnen gestelde kaders. Je bent organisatiesensitief en in staat om flexibel om te gaan met een zeer dynamische omgeving. Je bent resultaat- en klantgericht en weet zaken helder en duidelijk uit te leggen. Je kunt goed zelfstandig werken en ook in stressvolle situaties blijf je kwaliteit leveren.

Arbeidsvoorwaarden

De datum van indiensttreding is zo spoedig mogelijk. Het betreft een aanstelling van 0,5 fte voor de resterende duur van het studiejaar 21/22 (tot 1 september 2022). Na dit jaar wordt geëvalueerd hoe de inzet van deze nieuwe rol bevalt en of we deze functie langer kunnen voortzetten. Benoeming vindt plaats volgens de bepalingen van de cao-hbo, in de functie van Medewerker Processen en Projecten (A). De functie is gewaardeerd in schaal 7, met een bijbehorend salaris van minimaal € 2.214,- en maximaal € 3.077,- bruto per maand bij een volledige betrekking (conform cao-hbo). De Hanzehogeschool Groningen heeft een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een 13e maand. Daarnaast stimuleert de Hanzehogeschool medewerkers om zich voortdurend te professionaliseren. Onze Hanze PL Academy faciliteert en ondersteunt hierin. Wij vragen nieuwe medewerkers om bij indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aan te vragen. De kosten hiervoor worden door de Hanzehogeschool vergoed..

Inlichtingen


Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Nienke van Kekerix, Manager Bedrijfsvoering, Academie voor Gezondheidsstudies, telefoonnummer 050-595 5651.

Word jij onze nieuwe collega?


Stuur dan je cv en motivatie via de sollicitatiebutton.

De gesprekken vinden plaats op donderdag 2 november 2021.

Status vacature


Deze vacature is gelijktijdig intern en extern opengesteld. Medewerkers die werkzaam zijn bij de Hanzehogeschool Groningen hebben voorrang op externe kandidaten.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Sluitingsdatum

26-10-2021

Solliciteren


Reageer op deze vacature