Medewerker HR Servicedesk

Vacaturenummer
v21.0285

Omvang
0,8-1,0 fte

Organisatie
Hanzehogeschool Groningen

Afdeling
Stafbureau Human Resources

Ben je leergierig, maak je je snel processen eigen en houd je van aanpakken? Ben je klantgericht en weet je de juiste prioriteiten te stellen? Word dan onze nieuwe collega.

Wat ga je doen?


Samen met je collega's vorm je een dynamisch team dat alle praktische en eerstelijns inhoudelijke HR vragen beantwoordt van leidinggevenden en medewerkers. Door jouw centrale positie weet je binnen no-time precies hoe de lijntjes lopen en de juiste personen voor complexe vragen aan te haken. Je zorgt bij de uitvoering van je werk voor een juiste toepassing van de cao, actuele wet- en regelgeving en regelingen van de Hanzehogeschool. Je verwerkt indiensttredingen, contractaanpassingen, declaraties en maakt arbeidsvoorwaardelijke documenten. Kortom je zorgt voor een goede personeelsadministratie binnen een diverse en uitdagende functie!

Wat neem je mee?


- een afgeronde opleiding op minimaal mbo+ niveau of een eerste functie na een hbo-opleiding;
- kennis en ervaring van HR administratie;
- kunnen werken met geautomatiseerde gegevensverwerking, kennis en ervaring met AFAS is een voorwaarde;
- op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving op HR-gebied;
- goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wie ben je?


Je weet op het juiste moment de juiste vraag te stellen: proactief en behulpzaam. Soms vraag je nog even door want misschien ligt er nog een andere vraag achter de vraag. Je reageert snel en adequaat. Je bent helder en overtuigend in je communicatie en digitaal vaardig. Als collega ben je sociaal ingesteld en gericht op samenwerken. Vanzelfsprekend ben je integer en ga je zorgvuldig om met personele gegevens.

Waar ga je werken?


Je maakt deel uit van het team HR Servicedesk, een van de teams binnen HR administratie & informatie, dat op dit moment bestaat uit 9 medewerkers en een coördinator. Het team wordt functioneel aangestuurd door de coördinator maar valt onder de verantwoordelijkheid van de manager HR-administratie & informatie.


Wat bieden we?

Het betreft een tijdelijke functie ter vervanging van ziekte. De omvang van de vacature is 0,8-1,0 fte. We bieden je een tijdelijk contract tot 1 juli 2022. De datum indiensttreding is zo spoedig mogelijk. De functie is gewaardeerd in schaal 7, medewerker administratie D. Het salaris bedraagt minimaal € 2.214,- en maximaal € 3.077,- bruto per maand bij een volledige betrekking. De Hanzehogeschool Groningen heeft een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een 13e maand. Daarnaast stimuleert de Hanzehogeschool medewerkers om zich voortdurend te professionaliseren. Onze Hanze PL Academy faciliteert en ondersteunt hierin. Wij vragen nieuwe medewerkers, bij indiensttreding, een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aan te vragen. De kosten hiervoor worden door de Hanzehogeschool vergoed..

Inlichtingen


Voor meer informatie kun je contact opnemen met Ineke Bonder, Manager HR-administratie & Informatie, telefoonnummer 06-54152799.

Word jij onze nieuwe collega?


Stuur dan je cv en motivatie via de sollicitatiebutton.

De gesprekken vinden plaats op vrijdagmiddag 29 oktober 2021.

Status vacature


Deze vacature is gelijktijdig intern en extern opengesteld. Medewerkers die werkzaam zijn bij de Hanzehogeschool Groningen hebben voorrang op externe kandidaten.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Sluitingsdatum

24-10-2021

Solliciteren


Reageer op deze vacature