Junior functioneel beheerder

Vacaturenummer
v21.0030

Omvang
1,0 fte

Organisatie
Hanzehogeschool Groningen

Afdeling
Stafbureau Financieel Economische Zaken

Wil jij groeien in een adviserende rol binnen het onderwijs? Heb jij affiniteit met procesverbetering, en schrik je niet van termen als ITIL en BiSL? Ben je daarnaast vaardig in communicatie en presentatie en gericht op een goede relatie met je klant? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Het stafbureau Financieel Economische Zaken (FEZ), onderdeel van de Hanzehogeschool Groningen, is op zoek naar een enthousiaste en leergierige Junior functioneel beheerder.


Wat ga je doen?


Als adviseur werk je mee aan het vormgeven van de verschillende administratieve en logistieke processen binnen het onderwijs. In deze rol ben je gebruikersgericht, dienstverlenend, adviserend en treed je veelvuldig in contact met de voor jou relevante (interne/externe) stakeholders. Het herkennen van gebruikers- en organisatorische wensen, behoeften en problemen is jouw kwaliteit. Je houdt van uitdagende vraagstukken binnen jouw vakgebied en vertaalt deze (gevraagd en ongevraagd) naar voorstellen die uiteindelijk kunnen leiden tot concrete ontwikkeling van verbeteringen in processen. Deze voorstellen onderbouw je met scherpe analyses waarbij je stuurt op resultaat. Je borgt de uitvoering en de naleving van de geldende regels. Je denkt vanuit de student en docent en weet hun belangen te vertalen. Je geeft presentaties en voorlichtingsbijeenkomsten over de (wijzigende) processen en systemen en maakt werk instructies. Daarnaast zorg je voor verdere verbetering van het gebruik van ons registratiesysteem OSIRIS voor studenten en lever je een bijdrage aan de doorontwikkeling van systeemintegratie. Uiteraard neem je deel aan (ICT) projecten, onderhoud je je vakkennis en zorg je voor uitbreiding van je netwerk door bijvoorbeeld congressen bij te wonen.
Kortom, je hebt kennis, kunde en enige ervaring om te zorgen voor veranderingen van de informatievoorziening binnen onze organisatie. Het komt er op neer dat jij zorgt voor een betrouwbare, wendbare, schaalbare maar ook een innovatieve informatievoorziening.

Wat vragen we?


Voor een goede invulling van de functie vragen we de volgende kennis en vaardigheden:
- Minimaal hbo werk- en denkniveau en affiniteit met onderwijs;
- BiSL-gecertificeerd of bereid om hiervoor een opleiding te volgen;
- Goed ontwikkelde ICT-vaardigheden en je weet je weg uitstekend te vinden in Excel;
- Kennis van en /of ervaring met onderwijsprocessen,–applicaties en functioneel beheer/ advies of in staat deze kennis je snel eigen te maken;
- Goede communicatieve eigenschappen.

Wie ben je?


Je bent enthousiast, spontaan, nieuwsgierig en flexibel. Je beweegt je makkelijk in de organisatie, bent zichtbaar en bereikbaar voor gebruikers. Je hebt gevoel voor wat er speelt en hebt oog voor detail zonder het grotere geheel uit het oog te verliezen. Je monitort, luistert, communiceert en faciliteert. Je bent doortastend en hanteert een resultaatgerichte en pragmatische aanpak. Je denkt mee in oplossingen, durft los te laten, bent open-minded en past regelmatig zelfreflectie toe. Je bent goed in het analyseren van de vraag achter de vraag en bent een goede gesprekspartner op meerdere niveaus binnen de organisatie.

Durf jij af en toe af te wijken van de richtlijnen als de situatie daarom vraagt? Wil jij je graag (door)ontwikkelen en ben je bereid in jezelf te investeren? Solliciteer dan op deze uitdagende functie!

Waar ga je werken?


Bij FEZ werken ongeveer 80 medewerkers. Wij zijn verantwoordelijk voor de financiële en strategische ondersteuning van de Hanzehogeschool Groningen. De afdeling bestaat uit een drietal teams, te weten: team Studentenadministratie (STAD), team Financiële Administratie (FA) en Team Control.
De studentenadministratie bestaat uit team Toetscentrum, team Functioneel Beheer OSIRIS en team studentenadministratie (STAD). Je valt onder team Functioneel Beheer OSIRIS die aangestuurd wordt door het hoofd Studentenadministratie.

Wat bieden we

We bieden je een dynamische werkomgeving met ontwikkelmogelijkheden en training on the job. De omvang van de vacature is 1,0 fte. Het salaris varieert van minimaal € 2.652,- tot maximaal € 3.920,- bruto per maand bij een volledige aanstelling en conform cao-hbo. Je krijgt een jaarcontract en bij goed functioneren is verlenging mogelijk. Je wordt benoemd in de functie van medewerker processen en projecten C, schaal 9. De datum van indiensttreding is zo spoedig mogelijk. De Hanzehogeschool Groningen heeft een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een 13e maand. Daarnaast stimuleert de Hanzehogeschool medewerkers om zich voortdurend te professionaliseren. Onze Hanze PL Academy faciliteert en ondersteunt hierin. Wij vragen nieuwe medewerkers om bij indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aan te vragen. De kosten hiervoor worden door de Hanzehogeschool vergoed..

Inlichtingen


Voor meer informatie kun je contact opnemen met Koert Nijboer, Teamleider Studentenadministratie, telefoonnummer 06-832 47 732.

Voor vragen over het gebruik van het digitale sollicitatieformulier (sollicitatiebutton) kun je contact opnemen met HR Recruitment, telefoonnummer 050-595 7505.

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op vrijdag 5 maart 2021.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectieprocedure.

Status vacature


Deze vacature is gelijktijdig intern en extern opengesteld. Medewerkers die werkzaam zijn bij de Hanzehogeschool Groningen hebben voorrang op externe kandidaten.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Sluitingsdatum

28-02-2021

Solliciteren


Reageer op deze vacature