BBL Contactcenter Medewerker Inbound bij Webhelp

OVER DE ORGANISATIE 

‘Dames en heren, het volgende station is Webhelp Groningen!’ Vind je het leuk jezelf te ontwikkelen als contactcenter medewerker? Werk je graag in een enthousiast team, met veel vrijheid om je eigen werkweek in te plannen en doorgroeimogelijkheden bij Webhelp? Dan is dit traject echt iets voor jou!

Als je het traject als BBL contactcenter medewerker gaat volgen, krijg je te maken met drie partijen: Webhelp, Noorderpoort en Goa Publiek.

Je gaat leren en werken bij Webhelp als BBL contactcenter medewerker. Je werkt met al je enthousiasme aan het telefonisch woord staan van klanten die bellen met vragen. Webhelp is je leeromgeving en opdrachtgever en specialist op het gebied van klantcontact. Zij verzorgt het klantcontact voor verschillende grote organisaties.

Bij  het Noorderpoort volg je de MBO niveau 3 opleiding tot contactcenter medewerker. De lesdagen vinden plaats op woensdag. Het lesprogramma bestaat zowel uit theorie als praktijkopdrachten.

Goa Publiek is je formele werkgever in dit traject. Naast het werkgeverschap biedt Goa Publiek actieve leerlingbegeleiding en coaching. Daarnaast financiert Goa Publiek je opleidingskosten (lesgeld en boeken) zolang jij een contract hebt.

LEEROMGEVING EN WERKZAAMHEDEN 

Je gaat bij Webhelp aan het werk voor het project Nederlandse Spoorwegen (NS). De ideale kans om te werken binnen een toonaangevend project en daarnaast je MBO3 diploma te halen!
Namens NS zorg jij ervoor dat iedere klant de juiste informatie ontvangt. Dit kan echt overal over gaan: abonnementen, klachten, station informatie etc. Jij zorgt voor de juiste informatie en een correcte afhandeling achter de schermen.

In het opleidingsjaar zal je met name telefonische klantgesprekken voeren. Op termijn zijn er uitbreidmogelijkheden naar communicatie via de chat en social media. Om dit goed te kunnen doen ga je een training volgen bij Webhelp. In de training leer je verschillende luister- en gesprekstechnieken. En daarna is het tijd voor het echte werk: zelfstandig gesprekken voeren met allerlei soorten klanten!

Je krijgt een min-max contract en werkt tussen de 20 en 28 uur per week. Afhankelijk van drukte en jouw eigen planning kan het aantal uren dat je per week werkt verschillen. Binnen je beschikbaarheid vraagt Webhelp dat je minimaal één zaterdag per vier weken en één avond per week beschikbaar bent. Webhelp is altijd open en bereikbaar. Behoorlijk flexibel dus. Net zoals de werkplekken. Jij kiest iedere dag je eigen uitzicht.

SELECTIECRITERIA EN EIGENSCHAPPEN

Wil jij graag in relatief korte periode een niveau 3 MBO diploma behalen en vaardigheden ontwikkelen op het gebied van klantcontact?

·       Je bent communicatief vaardig en sociaal

·       Je komt graag in contact met de klant en wil de klant echt helpen. Je hebt een goed ontwikkeld empathisch vermogen.

·       Je bent stressbestendig en in staat om in een dynamische omgeving je werk te doen

·       Je bent in staat om tegelijk een gesprek te voeren, informatie op te zoeken en gegevens in te voeren.

·       Je bent leergierig, staat open voor feedback en bent in staat om snel nieuwe informatie tot je te nemen.

·       Je hebt een passende vooropleiding (zodat je kan worden toegelaten tot de opleiding BBL niveau 3).

·       Je hebt een goede beheersing van de Nederlandste taal. Een goede beheersing van de Engelse taal is een pre.

·       Je bent bereid om 1 keer per de maand op zaterdag te werken en 1 keer per week in de avond.

·       Je hebt voldoende tijd beschikbaar voor de vaste lesdagen en zelfstudie, naast het werken. Dit kan je goed combineren met je privéleven.

·       Je bent goed in staat om je eigen tijd te organiseren en neemt hierin zelf de verantwoordelijkheid.

WAT BIEDEN WIJ JOU?

Naast heel veel nieuwe ervaringen ga je de kans krijgen om een diploma te halen. Dat doe je samen met je andere collega's in een BBL klas waardoor je ook veel aan elkaar kunt gaan hebben.

·       Je werkt tussen de 20 en 28 uur per week. Dit kan per week variëren.

·       Je kunt je werktijden flexibel inplannen. 

·       Je ontvangt een salaris op minimumloonniveau.

·       Je ontvangt (individuele) werkbegeleiding, coaching en trainingen zodat je als professional en als persoon kunt groeien en jezelf kan ontwikkelen. 

·       De opleidingskosten zullen gedurende de arbeidsovereenkomst tussen jou en GOA Publiek worden gefinancierd.

·       Er zijn bij goed functioneren doorgroeimogelijkheden binnen Webhelp.

·       Webhelp is zeer goed bereikbaar met openbaar vervoer en met eigen vervoer. Vanaf 10 km ontvang je een tegemoetkoming in je reiskosten of een volledige vergoeding van het OV.

·       Je hebt recht op vakantie volgens het vakantiereglement van GOA Publiek.

·       Je hebt recht op een thuiswerkvergoeding indien je door Corona restricties niet op kantoor kan werken.  

MEER INFORMATIE & SOLLICITEREN

Wil je eerst meer informatie over de opleiding en de toelatingseisen? Kijk dan op de website van Noorderpoort; https://bit.ly/37dwrCn Hier kun je je ook inschrijven voor de opleiding.

Na het behalen van je niveau 3 diploma, ben je volleerd contactcentermedewerker (je kunt deze opleiding onder voorwaarden in 1 jaar afronden). Na niveau 3 kun je doorleren en een niveau 4 opleiding volgen. Afhankelijk van je geschiktheid, zijn er ook doorstroommogelijkheden bij Webhelp. De startdatum bij Webhelp is donderdag 4 februari 2021.  

Solliciteren kan uitsluitend via www.goapubliek.nl/vacatures.

Voor meer informatie kun je contact opnemen op 050 700 13 23 (Contactpersonen vacature Herre Jan van Hilten en Gabrielle Charai-Stel )