Programmasecretaris Binnenstad

Heb je affiniteit met projectmatig werken en vindt je het leuk om mee te werken aan de verbetering van het centrum van Winschoten? Dan zijn we op zoek naar jou!

Op dit moment zijn wij voor de ondersteuning van de lopende programma’s en in ieder geval voor het programma centrumontwikkeling op zoek naar een energieke en enthousiaste collega voor de functie van:

Programmasecretaris Binnenstad
voor 20-36 uren per week

Wat ga je doen?
Als programmasecretaris ondersteun je de programmamanager, de projectleiders en het kernteam bij de uitvoering en beheersing van het programma. Dit doe je op organisatorisch, administratief en secretarieel vlak. Je adviseert over de uitvoeringsaspecten van het programma en je levert je bijdrage aan het opstellen van de projectplannen en de projectinrichting. Je bent daarbij ook sparringpartner voor de programmamanager, de projectleiders en andere kernteamleden. Je kunt als deelprojectleider ingezet worden voor het uitvoeren van kleine deelopdrachten. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van agenda’s en verslaglegging. Je verricht onderzoek, verzamelt en beheert data, bewaakt de planning en rapporteert over de voortgang. Je wordt in ieder geval ingezet voor het programma centrumontwikkeling en afhankelijk van de ureninzet mogelijk ook bij andere programma’s.

Wie ben je?
We zoeken voor deze functie bovenal een enthousiaste teamplayer die er samen met het team voor de volle 100 % voor wil gaan. Je voelt je thuis in een dynamische omgeving waarin snelheid en kwaliteit wordt verwacht. Je hebt veel energie, neemt initiatief, en wilt graag dingen voor elkaar krijgen. Samenwerken, plannen en organiseren ‘zit je in de genen’.

Opleiding en ervaring
• HBO werk en denkniveau in een bij de functie passende opleiding.
• Ervaring met projectmatig werken.
• Kennis van systemen van projectmatig werken of de bereidheid deze op korte termijn op te doen.

Wat bieden wij jou?
• Een zeer veelzijdige functie met verantwoordelijkheden in een informele organisatie waar creativiteit en vernieuwing gestimuleerd worden. Het aantal uren is bespreekbaar.
• Een overeenkomst voor de duur van een jaar, die we bij goed functioneren en ongewijzigde bedrijfsomstandigheden verlengen voor onbepaalde tijd.
• Het salaris is indicatief gewaardeerd op schaal 9 van de cao Gemeenten met een bruto maandsalaris van maximaal € 4.208,-- (peildatum april 2022) op basis van een werkweek van 36 uur. Inschaling is afhankelijk van opleiding en werkervaring.
• Bovenop het salaris ontvang je een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van je bruto salaris. Het IKB kan (maandelijks) ingezet worden voor bijvoorbeeld het bijkopen van vakantiedagen of het uitruilen van woon-werk kilometers. Je kunt het ook (maandelijks) laten uitbetalen.
• Een arbeidsongeschiktheidsverzekering via Loyalis en een goede pensioenregeling via het ABP.
• Flexibele werktijden en de mogelijkheid voor thuiswerken.

Enthousiast geworden?
Heb je interesse in deze vacature, maar wil je eerst meer informatie? Bel of mail dan met onze teamleider Ruimte en Economie Gerda Kor (06 29 60 35 81).

Je kunt ook eerst geheel vrijblijvend een kopje koffie komen drinken met Douwe Oosterkamp, programmamanager centrumontwikkeling op woensdag 30 november of donderdag 1 december. Meld je hiervoor dan even aan via het inschrijfformulier op onze website (www.gemeente-oldambt.nl/vacatures).

Wil je liever direct solliciteren? Stuur dan je motivatie en cv vóór maandag 5 december naar sollicitaties@gemeente-oldambt.nl onder vermelding van vacaturenummer RZ22-15.


Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt niet op prijs gesteld.