Medewerker Tractie

Heb je affiniteit met mensen én met de openbare ruimte? Specifiek met tractie? Dan zijn we op zoek naar jou! De gemeente Oldambt is voor het team buitendienst op zoek naar een enthousiaste collega voor de functie van:


Medewerker Tractie (1,0 fte)
Medewerker technische uitvoering IIl
36 uur per week (1,0 fte)


Wat ga je doen?
Als allround medewerker tractie ben je bezig met uitvoerende taken op groen- en cultuurtechnisch gebied. Je werkt mee om de groene- en civieltechnische inrichting duurzaam in stand te houden. Je verricht aanleg-, reconstructie- en onderhoudswerkzaamheden aan de gemeentelijke groenvoorzieningen. De voornaamste werkzaamheden zullen bestaan uit de straatreiniging met een Multihog. Je neemt in voorkomende gevallen deel aan werkzaamheden zoals het klepelen van bermen, takken versnipperen en diverse andere dingen met de tractor en ander wijkonderhoud. Je gebruikt hiervoor gemotoriseerde gereedschappen en machines, waaronder maaimachines, tractoren, een kraan en veegmachines. Je kunt hier dan ook goed mee om gaan. Je draagt zorg voor kwaliteit in het onderhoud. In deze functie ben je grotendeels zelfstandig aan het werk. En in de winter neem je deel aan de gladheidsbestrijding.

Wie ben je?
Je bent in fysiek goede conditie. Je bent positief ingesteld en hebt een flexibele werkhouding. Je ziet het werk liggen en houdt van aanpakken. Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit. Je bent klant- en resultaatgericht en je ziet samenwerken als een kans om resultaten te behalen.

Jouw opleiding en ervaring
Kennis van beheer- en onderhoudswerkzaamheden op minimaal (V)MBO niveau. Op het gebied van beheer en onderhoud groen.

• Rijbewijs B, BE en C is een must.
• Ervaring in het werken met gemotoriseerde gereedschappen en machines.
• Certificaat VCA of bereid om deze cursus te volgen.
• Bekend met de Flora- en Faunawet.

En verder:
• Ben je bereid om op onregelmatige tijden te werken, denk hierbij aan storingsdienst of gladheidsbestrijding.
• Kun je zelfstandig werken en lever je actief een bijdrage aan het team.
• Kun je goed luisteren, maar ook zelf duidelijk iets vertellen.

Competenties
Voor alle medewerkers van gemeente Oldambt gelden de volgende kerncompetenties:
• Resultaatgericht
• Klantgericht
• Samenwerken

Daarnaast gelden voor deze functie de volgende competenties:
• Flexibiliteit
• Zelfstandigheid
• Mondelinge communicatie
• Samenwerken
• Kwaliteitsgerichtheid

Wat bieden wij jou?
- Je krijgt een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar, die we bij goed functioneren en ongewijzigde bedrijfsomstandigheden verlengen voor onbepaalde tijd.
- De functie is ingedeeld in functieschaal 5 van de cao Gemeenten. Dit is maximaal € 2.874,- bruto op basis van een 36-urige werkweek (peildatum april 2022). Inschaling is afhankelijk van opleiding en werkervaring.
- Bovenop het salaris ontvang je een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van je bruto salaris. Het IKB kan (maandelijks) worden ingezet voor bijvoorbeeld het bijkopen van vakantiedagen, het uitruilen van woon-werk kilometers of kan je laten uitbetalen.
- Een arbeidsongeschiktheidsverzekering via Loyalis en een goede pensioenregeling via het ABP.
- Een werkomgeving waarin aandacht voor elkaar, werkplezier en persoonlijke ontwikkeling vanzelfsprekend is.

Meer informatie
Ben je geïnteresseerd in deze vacature of heb je nog vragen? Dan kun je contact opnemen met Grietje Schonewille, teamleider Buitendienst via 06 31 78 05 07. Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure? Dan kun je contact opnemen met team P&O via sollicitaties@gemeente-oldambt.nl.

Solliciteren
Deze vacature is zowel intern als extern opengesteld, waarbij interne kandidaten bij gelijke geschiktheid voorrang hebben. Je kan reageren op deze vacature tot en met woensdag 25 mei. Dit kan per e-mail, voorzien van een actueel cv. Richt je sollicitatie aan sollicitaties@gemeente-oldambt.nl onder vermelding van RZ22-03.

We kijken uit naar je reactie!

Verklaring Omtrent Gedrag (VOG)
Een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is een voorwaarde voor het in dienst treden bij gemeente Oldambt. Wij betalen de kosten die zijn verbonden aan de aanvraag van de VOG. Je hoeft de VOG pas aan te vragen als daarom gevraagd wordt naar aanleiding van het gesprek.

Over de werkgever
Oldambt is een gemeente in Oost-Groningen met Winschoten als tweede winkelstad van de provincie. Oldambt is een dynamische gemeente, met trots en lef. Een gemeente met prachtige vergezichten en monumentale herenboerderijen, maar ook een gemeente met een stadskern, bedrijventerreinen en veel toerisme. Oldambt, een bundeling van oud en nieuw, een gebied met een rijke geschiedenis.
De organisatie is een uitdagende, waar voor medewerkers ruimte is voor ontwikkeling.

De gemeente Oldambt heeft ongeveer 38.000 inwoners en presenteert zich in de Omgevingsvisie met de volgende kernvisie: “in een eigentijdse, duurzame graanrepubliek en de water- en natuurgemeente is er ruimte voor pionieren”. “Als het er niet is, dan maken we het“.

Samen met bijna 350 collega’s werk je op basis van drie kernwaarden: ‘van buiten naar binnen’, ‘zelfredzaamheid’ en ‘verbinding’. Oldambt ontwikkelt zich steeds meer naar een netwerkorganisatie. Daarom zijn we op zoek collega’s die denken in oplossingen, die een ondernemersgeest hebben en die goed zijn in het samenbrengen van mensen en ideeën.

Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt niet op prijs gesteld.