Medewerker KCC Telefonie

Word jij het nieuwe visitekaartje van onze gemeente? En heb jij een luisterend oor voor onze inwoners? Dan zijn we op zoek naar jou!

Gemeente Oldambt is voor de komende twee jaar op zoek naar een enthousiaste, collegiale en stressbestendige collega voor de functie van:

Medewerker KCC Telefonie
Medewerker Publiek III
DV22-05
32 uur per week (0,88 fte)

Wat ga je doen?
Als medewerker van ons KCC telefonie doe je er alles aan om inwoners te helpen met al hun vragen. Je krijgt te maken met een grote verscheidenheid aan vragen, klachten en/of problemen (geboorteregistraties, het aanvragen van paspoorten, stand van zaken inzake vergunningen enzovoorts). Het is je taak om de inwoners en ondernemers hierin zo goed mogelijk van dienst te zijn en te woord te staan.

Inhoudelijk bestaan je werkzaamheden uit:
• Telefoongesprekken voeren, afhandelen en doorverbinden;
• Afhandelen meldingen van social media (zal niet hoofdtaak zijn);
• Afhandelen mail;
• Terugbelverzoeken opstellen in de eSuite van Dimpact;
• Meldingen openbare ruimte opstellen met behulp van de eSuite van Dimpact;
• Kennisbank up-to-date houden (SDU VIND);
• Deelnemen aan de verschillende overlegvormen: kick-off, werkoverleg en overleg overige
disciplines;
• Kennis van Facebook en LinkedIn;
• Binnenkomende mail afhandelen of doorzetten naar de juiste collega.

Jouw opleiding en ervaring
Om deze functie goed uit te kunnen voeren is het van belang dat je:
• Ervaring in een vergelijkbare functie is een vereiste;
• Ervaring bij een gemeente of andere (semi) overheidsinstelling is een pre;
• Kennis van de Atos eSuite is een pre;
• Kennis van Facebook, LinkedIn en Microsoft Office.

Competenties
Voor alle medewerkers van gemeente Oldambt gelden de volgende kerncompetenties:
• Resultaatgericht
• Klantgericht
• Integraal samenwerken

Daarnaast gelden voor deze functie de volgende competenties:
• Integriteit
• Conflicthantering
• Klantgerichtheid
• Mondelinge communicatie
• Nauwkeurigheid

Wat bieden wij jou?
- Je krijgt een aanstelling voor twee jaar.
- De functie is ingedeeld in functieschaal 6 van de cao Gemeenten. Dit is maximaal € 3.018,- bruto op basis van een 36-urige werkweek (peildatum april 2022). Inschaling is afhankelijk van opleiding en werkervaring.
- Bovenop het salaris ontvang je een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van je bruto salaris. Het IKB kan (maandelijks) worden ingezet voor bijvoorbeeld het bijkopen van vakantiedagen, het uitruilen van woon-werk kilometers of kan je laten uitbetalen.
- Flexibele werktijden.
- Een arbeidsongeschiktheidsverzekering via Loyalis en een goede pensioenregeling via het ABP.
- Een werkomgeving waarin aandacht voor elkaar, werkplezier en persoonlijke ontwikkeling vanzelfsprekend is.

Meer informatie
Ben je geïnteresseerd in deze vacature of heb je nog vragen? Dan kun je contact opnemen met Jeroen Kuijpens, teamleider Informatie via 06 21 30 55 38. Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure? Dan kun je contact opnemen met team P&O via sollicitaties@gemeente-oldambt.nl.

Solliciteren
Deze vacature is zowel intern als extern opengesteld, waarbij interne kandidaten bij gelijke geschiktheid voorrang hebben. Je kan reageren op deze vacature tot en met zondag 22 mei. Dit kan per e-mail of op een andere creatieve manier, maar in elk geval voorzien van een actueel cv. Richt je sollicitatie aan sollicitaties@gemeente-oldambt.nl onder vermelding van DV22-05.

We kijken uit naar je reactie!

Procedure
Deze vacature wordt zowel intern als extern open gesteld, waarbij interne kandidaten voorrang hebben. De eerste gesprekken met de selectiecommissie vinden naar verwachting plaats in week 23.

Verklaring Omtrent Gedrag (VOG)
Het kunnen overleggen van een VOG is een voorwaarde voor het in dienst treden bij gemeente Oldambt. Oldambt draagt de kosten die verbonden zijn aan de aanvraag VOG.

Over de werkgever
Oldambt is een gemeente in Oost-Groningen met Winschoten als tweede winkelstad van de provincie. Oldambt is een dynamische gemeente, met trots en lef. Een gemeente met prachtige vergezichten en monumentale herenboerderijen, maar ook een gemeente met een stadskern, bedrijventerreinen en veel toerisme. Oldambt, een bundeling van oud en nieuw, een gebied met een rijke geschiedenis.
De organisatie is een uitdagende, waar voor medewerkers ruimte is voor ontwikkeling.

De gemeente Oldambt heeft ongeveer 38.000 inwoners en presenteert zich in de Omgevingsvisie met de volgende kernvisie: “in een eigentijdse, duurzame graanrepubliek en de water- en natuurgemeente is er ruimte voor pionieren”. “Als het er niet is, dan maken we het“.

Samen met bijna 350 collega’s werk je op basis van drie kernwaarden: ‘van buiten naar binnen’, ‘zelfredzaamheid’ en ‘verbinding’. Oldambt ontwikkelt zich steeds meer naar een netwerkorganisatie. Daarom zijn we op zoek collega’s die denken in oplossingen, die een ondernemersgeest hebben en die goed zijn in het samenbrengen van mensen en ideeën.

Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt niet op prijs gesteld.