Medewerker DIV

Word jij blij van het gestructureerd vastleggen van informatie? Houd jij van contact met mensen en help je mensen graag verder?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

In verband met de doorontwikkeling van het team informatie zoeken we voor een periode van twee jaar drie medewerkers voor de afhandeling van binnenkomende mail en post (2 x 24 uur en 1 x 16 uur per week).

Medewerkers DIV (post & archief)
Medewerker gegevens V
2 x 24 uur per week (0,66 fte)
1 x 16 uur per week (0,44 fte)
DV22-11


Wat ga je doen?
Als Medeweker DIV draag je bij aan een goed, geordend, volledig (digitaal en fysiek) en toegankelijk archief. Hierdoor kunnen zowel collega’s als inwoners deze informatie gebruiken. Dit doe je door binnenkomende fysieke en digitale post te registreren en te ontsluiten voor medewerkers.

Wie zoeken we?
Je bent zorgvuldig, integer, proactief, leergiering, klantgericht en je bent in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te functioneren. De werkzaamheden moeten met name van woensdag t/m vrijdag worden uitgevoerd, voor de overige dagen is er reeds bezetting. Het is daarnaast voor ons van belang dat je flexibel bent, bijvoorbeeld in vakantieperiodes of bij afwezigheid van collega’s.

Jouw opleiding en ervaring
• Aantoonbaar MBO werk- en denkniveau;
• Ervaring in een soortgelijke functie bij de gemeentelijke overheid is een pré;
• Ervaring met een zaaksysteem is een pré;
• SOD1 en/of SOD2 is een pré.

Heb je nog geen ervaring bij een gemeente, maar wel ervaring met post en archief werkzaamheden, dan nodigen we je ook van harte uit om te reageren.

Competenties
Voor alle medewerkers van gemeente Oldambt gelden de volgende kerncompetenties:
• Resultaatgericht
• Klantgericht
• Integraal samenwerken

Daarnaast gelden voor deze functie de volgende competenties:
• Verantwoordelijkheid
• Analytisch vermogen
• Kwaliteitsgerichtheid
• Nauwkeurigheid

Wat bieden wij jou?
• Je krijgt een aanstelling voor de periode van twee jaar.
• Je werkt binnen een organisatie die volop in beweging is en zich blijft ontwikkelen en verbeteren! We stimuleren ook jóuw ontwikkeling. Je krijgt veel ruimte om mee te denken én om je ideeën uit te voeren.
• We werken binnen de gemeente zowel vanuit huis als op kantoor. Echter, voor deze functie is het nodig dat je het grootste deel van de tijd op kantoor aanwezig bent.
• De functie is ingedeeld in functieschaal 6 van de cao Gemeenten. Dit is maximaal € 3.018,- bruto (peildatum: april 2022) op basis van een 36-urige werkweek. Inschaling is afhankelijk van opleiding en werkervaring.
• Bovenop het salaris ontvang je een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van je bruto salaris. Het IKB kan (maandelijks) worden ingezet voor bijvoorbeeld het bijkopen van vakantiedagen, het uitruilen van woon-werk kilometers of kan je laten uitbetalen.
• Een arbeidsongeschiktheidsverzekering via Loyalis en een goede pensioenregeling via het ABP.
• Een werkomgeving waarin aandacht voor elkaar, werkplezier en persoonlijke ontwikkeling vanzelfsprekend is.

Meer informatie
Ben je geïnteresseerd in deze vacature of heb je nog vragen? Dan kun je ná 26 juli contact opnemen met Jeroen Kuijpens, teamleider Informatie via 06 21 30 55 38. Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure? Dan kun je contact opnemen met team P&O via sollicitaties@gemeente-oldambt.nl.

Solliciteren
Je kan reageren op deze vacature tot en met zondag 7 augustus. Dit kan per e-mail of op een andere creatieve manier, maar in elk geval voorzien van een actueel cv. Richt je sollicitatie aan sollicitaties@gemeente-oldambt.nl onder vermelding van DV22-11.

We kijken uit naar je reactie!

Procedure
Deze vacature wordt zowel intern als extern open gesteld, waarbij interne kandidaten voorrang hebben. De (eerste) gesprekken met de selectiecommissie vinden plaats in week 33.

Verklaring Omtrent Gedrag (VOG)
Het kunnen overleggen van een VOG is een voorwaarde voor het in dienst treden bij gemeente Oldambt. Oldambt draagt de kosten die verbonden zijn aan de aanvraag VOG.

Over de werkgever
Oldambt is een gemeente in Oost-Groningen met Winschoten als tweede winkelstad van de provincie. De gemeente telt 16 kernen en ruim 38.000 inwoners. Samen met bijna 400 collega’s werk je op basis van drie kernwaarden: ‘van buiten naar binnen’, ‘zelfredzaamheid’ en ‘verbinding’. Oldambt ontwikkelt zich steeds meer naar een netwerkorganisatie. Daarom zijn we op zoek naar collega’s die denken in oplossingen, die een ondernemersgeest hebben en die goed zijn in het samenbrengen van mensen en ideeën.

Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt niet op prijs gesteld.