Wegbeheerder

De gemeente Noordenveld heeft als kernwaarden leefbaar, groen, ondernemend, duurzaam en transparant. Deze onderwerpen spelen een belangrijke rol binnen onze gemeente. Participatie staat hoog in het vaandel. De gemeentelijke organisatie bestaat uit vijf afdelingen. Als Wegbeheerder maak je onderdeel uit van een gezellig enthousiast team bij de binnendienst van de afdeling Beheer. Het team is verantwoordelijk voor beheer- en onderhoudswerken van de openbare ruimte en levert een bijdrage aan gemeentelijke projecten. Als wegbeheerder werk je integraal aan het beheer van de openbare ruimte met focus op wegen.

Wij zoeken een ervaren, pragmatische en innovatieve wegbeheerder. Samen met jou willen wij integraal en projectmatig werken verder vorm geven. Onze kerncompetenties zijn vraaggericht, betrouwbaar en wendbaar.

Wegbeheerder

36 uur per week

Dit ga je doen

  • je bent verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van wegen en de inrichting van wegen;
  • je stemt af tussen opdrachtgever, omgeving en aannemer;
  • je  fungeert als aanspreekpunt bij vragen en meldingen over wegen en wegenonderhoud;
  • je zorgt voor up-to-date beheerdata van het areaal;
  • je zorgt voor meerjarenplanningen die aansluiten op het ambitieniveau van de gemeente en houdt rekening met wensen uit de samenleving;
  • je vertaalt de meerjarenplanningen met de werkvoorbereiding naar tekeningen en bestekken en voert aanbestedingen uit;
  • je begeleidt en houdt toezicht en directie op civieltechnische werken en projecten;
  • je bent verantwoordelijk voor het budget voor wegenonderhoud;
  • Je draagt zorg bij uitvoering voor een goede overdracht naar de planning en uitvoering;
  • je bent vraagbaak en adviseur voor de collega’s en het bestuur.

Dit is jouw profiel

  • je hebt HBO werk- en denkniveau en tenminste een afgeronde opleiding Civiele- techniek op MBO niveau (niveau 4);
  • je hebt een aantal jaren ervaring als Wegbeheerder en met name met asfaltwegen;
  • je hebt ervaring met het databeheer voor wegen
  • je hebt ervaring met plan- en projectmatig werken;
  • je bent bekend met het doen van vooronderzoeken en de vertaling daarvan in het werk, denk hierbij aan asfalt- en bodemonderzoeken.

Dit is jouw kracht

  • verantwoordelijk voor het resultaat en het proces;
  • in staat om snel en accuraat te werken;
  • zorgvuldig en planmatig;
  • initiatiefrijk en flexibel;
  • goede schriftelijke en mondelinge communicatie;
  • gericht op samen- en  integraal werken.

Dit kun je van ons verwachten

Wij bieden naast een enthousiast team en een uitdagend en divers werkpakket, een salaris op schaal 9 minimaal € 2.865,- (incl. IKB €3.353,-) tot maximaal € 4.208,- (incl. IKB € 4.925,-) bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Daarnaast bieden wij goede secundaire arbeidsvoorwaarden, onder meer in de vorm van flexibele werktijden, een individueel keuzebudget (17,05% van je salaris) dat je kunt inzetten ten behoeve van extra salaris of verlof kopen en opleidingsmogelijkheden. Gedeeltelijk thuiswerken behoort tot de mogelijkheden. Daarvoor bieden wij goede ICT en telefonie faciliteiten.

Ben je geïnteresseerd?

Heb je interesse in deze functie en wil je meer informatie? Neem dan contact op met Ines Tuinstra, teamleider Beheer binnendienst, telefoon 088-0508432.

Wil je solliciteren, ga dan naar de website www.vooruitindrenthe.nl, maak eenvoudig een account aan, upload je CV en schrijf een korte motivatiebrief. Je sollicitatie dient uiterlijk 16 oktober 2022  bij ons binnen te zijn. De sollicitatiegesprekken worden op donderdagmiddag 27 oktober 2022 gehouden.

SOLLICITEER! 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.