Enthousiaste Adviseur Huisvesting | 1 fte | structureel

Is Huisvesting en inrichting jouw ding? Ben je een sparringpartner bij uitstek, ben je een projectleider pur sang, ben je mens- en taakbewust, houd je van doorpakken en schuw je niet de handen uit de mouwen te steken, maak dan je belangstelling kenbaar.

Jij

  • bent verantwoordelijk voor de uitvoering van huisvestingsprojecten;
  • bent belast met de advisering en overall planning en uitvoering van (gelijktijdig) lopende projecten.

Plek in de organisatie

De afdeling Huisvesting verricht diensten voor de gehele gemeentelijke organisatie en een aantal panden in de regio (totaal 132 locaties). Met 12 collega’s werken we vraaggericht en denken mee met de klant vanuit onze eigen expertise. Medewerkers zijn gespecialiseerd in hun eigen vakgebied, zijn contractmanager en werken in projectteams.

De afdeling coördineert en organiseert grootschalige, incidentele of projectmatige facilitaire werkzaamheden zoals verhuizingen, verbouwingen, evenementen en avondactiviteiten en organiseert en bewaakt de veiligheid in en om de gebouwen voor burgers en medewerkers. Bij een opdracht tot verbouwing of met een vraag voor nieuwe huisvesting wordt samengewerkt met Vastgoedmanagement en Facilitaire Services. Met name bij BHV en Beveiliging is er ook sprake van kaderstelling.

Wij vragen

  • Een afgeronde opleiding op HBO Facilitair Management.
  • 2-4 Jaren relevante werkervaring in het facilitaire werkveld.
  • Aantoonbare adviesvaardigheden.
  • Project ervaring in grote projecten.
  • Kennis en ervaring van de gemeentelijke organisatie.

Competenties

Plannen en organiseren

Er lopen meerdere projecten tegelijkertijd, uitgevoerd door verschillende mensen. Belangrijk is de coördinatie van het eigen werk, de projecten en de uitvoering van al deze werkzaamheden. Noodzakelijk is het houden van  overzicht, het stellen van doelen en prioriteiten voor zichzelf en anderen en het leggen van relaties tussen de werkzaamheden en de planning. 

Klantgericht handelen

De tevredenheid van klanten is essentieel. Daarbij is het van belang de tevredenheid van klantgroepen continue in de gaten houden, de kwaliteit van de dienstverlening te evalueren en te verbeteren, specifieke wensen en belangen van klantgroepen te signaleren en te herkennen en deze te vertalen naar activiteiten.

Resultaat gericht handelen

Stelt heldere, concrete en meetbare doelstellingen op, geeft middelen om (tussen)resultaten te halen en stelt hierbij meetbare deadlines en normen voor resultaten en gedrag. Stelt een actieplan op, toetst de voortgang en stuurt bij.

 

Wij bieden

Afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal € 4.105,-- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (functioneel schaal 10).

Informatie

Voor meer informatie over de inhoud van de functie, kun je contact opnemen met Wim Roossien, tel.nr. (050) 367 6092.

Reageren

Ben je geïnteresseerd stuur dan uiterlijk 07-12-2016 je motivatiebrief en CV naar matchpunt@groningen.nl o.v.v. vacaturenummer 2016.00266.