Officemedewerker pre-productie horeca

Tijdelijk voor één jaar met kans op vast | 27 uur per week

 

Gezocht! Spin in het web die van grote feestjes houdt! Hou jij als horeca- en hospitality-specialist het overzicht waar anderen door de bomen het bos niet meer zien? Solliciteer dan nu, want dan ben jij onze gedroomde kandidaat!

 

Voor de spilfunctie van officemedewerker pre-productie horeca en hospitality zijn we op zoek naar een event specialist die alle events gestructureerd op papier weet te zetten. In deze functie plan jij een horeca- & hospitality-event op alle onderdelen, van organisatorisch tot financieel. Jij inventariseert, overlegt, bedenkt, adviseert en vervolgens plan jij alles van A tot Z waardoor jouw collega’s in de uitvoering niets meer te wensen over hebben.

 

Jij

  • plant, coördineert en evalueert horeca- & hospitality-events;
  • adviseert en brengt horeca perspectief daar waar deze buiten de eigen afdeling gevraagd is;
  • plant en organiseert in opdracht van teamleider food & beverage inzet bij reguliere en speciale voorstellingen;
  • bent tijdens kantooruren operationeel aanspreekpunt voor lopende horeca- & hospitality-events;
  • bent zo nu en dan ook in de avond bij een event aanwezig om te kijken of het verloopt zoals je had bedacht;
  • bepaalt samen met jouw collega’s de aankleding van horeca- en hospitality-opstellingen en ziet samen toe op de logistiek, de op- en afbouw hiervan;
  • zorgt voor correcte administratie m.b.t. facturatie, planning en prognoses;
  • bent verantwoordelijk voor de draaiboeken van de floormanagers;
  • werkt intensief samen met de collega’s van de afdeling productie en met onze teamleiders events en food & beverage.

 

SPOT Groningen

SPOT Groningen is er voor iedereen die van podiumkunsten houdt. Van muziek, toneel en cabaret tot dans. Met een gevarieerd aanbod voor een divers publiek brengen we ontmoetingen van betekenis tot stand. Jaarlijks organiseren we ca. 650 voorstellingen, concerten, festivals, educatieve en zakelijke bijeenkomsten voor ca. 350.000 bezoekers. Dat doen we o.a. in De Oosterpoort, de Stadsschouwburg, de Lutherse Kerk, de USVA, op de drafbaan en sinds kort ook in verschillende kerken in de provincie.

Bij SPOT werken ongeveer 70 mensen in vaste dienst, ondersteund door freelancers en uitzendkrachten. We zijn een lerende organisatie en werken nauw samen met het onderwijsveld. We vinden het belangrijk dat ons team een afspiegeling is van onze omgeving en streven ernaar een organisatie te zijn waar zoveel mogelijk verschillende perspectieven samenkomen en waar iedereen zich welkom voelt.

 

Plek in de organisatie

Het team office valt onder de afdeling horeca, hospitality en zakelijk (HHZ). Deze afdeling is verantwoordelijk voor de uitvoering van alle horeca- en hospitality-activiteiten tijdens voorstellingen en evenementen in zowel De Oosterpoort als de Stadsschouwburg. Ook het verkopen van diensten aan de zakelijke markt is bij deze afdeling belegd. Wij focussen dagelijks op gast- en klantgerichtheid, veiligheid, kwaliteit en service en willen graag dat onze gast bij ons echt iets bijzonders beleeft: een warm welkom dat een belangrijke waarde toevoegt aan het theaterbezoek.

Samen met jouw collega pre-productie werk jij in een team van verschillende officemedewerkers, onder leiding van de teamleider office. Jij werkt nauw samen met de afdeling productie, met de teamleider events en met jouw office-collega van inkoop & logistiek.

 

Wij vragen

  • HBO werk- en denkniveau, bijv. Hogere Hotelschool of eventmanagement;
  • ruime operationele ervaring in (horeca)eventmanagement;
  • werken tijdens kantooruren, maar bereidheid om af en toe ‘s avonds, in weekenden, op feestdagen en bij nachtevenementen te werken.

 

Competenties

Plannen en organiseren | Op effectieve wijze doelen en prioriteiten bepalen en benodigde tijd, acties, middelen en mensen aangeven en vervolgens doelmatig organiseren om deze doelen te kunnen bereiken.

Accuratesse | Langdurig en effectief kunnen omgaan met detailinformatie.

Samenwerken en verbinden | Bijdragen aan een gezamenlijk resultaat van de afdeling door een optimale afstemming binnen het team, daarbij goed alle belangen op elkaar afstemmen.

Proactief | Zoeken naar kansen of vernieuwing en actie ondernemen om hieruit resultaten te boeken.

Doortastend | Het kunnen doorpakken en zaken niet op zijn beloop laten. Voortvarend werken, knopen kunnen doorhakken en kunnen overtuigen. Initiatiefrijk en energiek.

Flexibel | Jouw eigen houding en opvattingen vrijwillig aanpassen aan veranderende omstandigheden in jouw werkomgeving. Je kiest een andere aanpak als de situatie daarom vraagt, maar je houdt vast aan je doel.

Schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid | Ideeën, meningen, standpunten en besluiten in begrijpelijke en correcte taal op schrift stellen, afgestemd op de lezer.

 

Wij bieden

  • afhankelijk van opleiding en ervaring minimaal € 2.581,-- en maximaal € 3.732,-- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (functioneel schaal 8, volgens CAO Gemeenten norm 01-04-2022, HR21-normfunctie medewerker bedrijfsvoering II);
  • naast dit salaris nog eens 17,05% van jouw salaris dat maandelijks extra wordt opgebouwd: ons zogeheten Individueel Keuze Budget. Dit budget is opgebouwd uit je vakantiegeld, eindejaarsuitkering, een levensloopbijdrage en een aantal bovenwettelijk verlofuren. Jij kiest of je dit wilt sparen of dat je dit b.v. elke maand bij je salaris wilt. Je kunt er ook extra verlofuren mee kopen;
  • indien van toepassing onregelmatigheidstoeslag;
  • een arbeidsovereenkomst van één jaar met de intentie deze om te zetten naar een arbeidsovereenkomst onbepaalde tijd;
  • een 36-urige werkweek (bij fulltime) met de keuze voor ADV-opbouw (naar 38 of 36 uren per week);
  • een telefoon en een iPad óf laptop in bruikleen;
  • deelname aan een actieve jongerenvereniging voor ambtenaren tot en met 35 jaar en uiteraard een personeelsvereniging;
  • toegang tot een digitaal leerportaal ‘Groningen Leert’; een leven lang ontwikkelen vinden wij heel normaal;
  • doorgroeimogelijkheden. Wij zijn als organisatie continu in ontwikkeling. Dat betekent dat er altijd diverse doorgroeimogelijkheden voor jou zijn, zowel binnen de directie als de gehele organisatie;
  • nog meer secundaire arbeidsvoorwaarden; uiteraard vertellen we je daar graag meer over!

 

Informatie

Voor meer informatie kan je contact opnemen met Pepijn Sonneveld, hoofd horeca, hospitality en zakelijk, via telefoonnummer 050-3680204.

 

Reageren

Je kunt uitsluitend reageren via het digitale sollicitatieformulier via de button ‘solliciteren’. Solliciteren kan tot en met 4 december 2022. De sollicitatiegesprekken vinden uiterlijk plaats in week 50 en/of 51. Meteen na het verzenden van het digitale sollicitatieformulier wordt een ontvangstbevestiging gemaild. Het kan voorkomen, dat correspondentie van de gemeente Groningen met betrekking tot deze vacature in je ‘ongewenste items’ (SPAM-box) terecht komt. Check je SPAM-box daarom regelmatig!

 

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern geworven, waarbij voorrangs- en interne kandidaten van de gemeente Groningen voorrang hebben.

 

Interne medewerkers zijn: medewerkers met een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde en bepaalde tijd bij de gemeente Groningen; (oud-) werknemers die op basis van de Cao gemeenten een uitkering ontvangen van de gemeente (hoofdstuk 7, 9 en 10 CAO gemeenten); deelnemers van de kansenpool diversiteit, medewerkers met een werkervaringsplaats, re-integratiebaan of een maatschappelijke baan, werkzaam binnen de gemeente Groningen; WSW-medewerkers; trainees (na een halfjaar werkzaam te zijn bij de gemeente Groningen); medewerkers <30 jaar werkzaam in een werkleerbaan (na een half jaar werkzaam te zijn bij de gemeente Groningen); uitzendkrachten werkzaam bij de gemeente Groningen.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.                                          

Solliciteer